Spring naar bijdragen

maandag 8 april


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

2e droge dag, hele discussies in de auto vandaag op de terugweg. Wel, niet, wel, niet, and so on.

Blij het niet gedaan te hebben. En voelde me vandaag stukken beter gelijk alweer, meer energie, wel veel pijn in al mijn spieren en alles voelde heel zwaar. En de ogen stonden weer wat verder open :)

Weltrusten allen!

Snoep heel veel succes, je wordt momenteel tot het uiterste getest, laat zien dat je hem waardig bent. Ik heb het ergens een keer gelezen; zodra je besluit wie je wilt zijn, krijg je alles op je pad wat je niet wilt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar zorgt mijn onderschrift hier en daar voor enige roering. Ik ga met trek om als zinloos ja.

Trek is wat mij betreft als het jengelen van een kind. (en ja, dat kan gekmakend zijn) Maar hoe minder aandacht er aan gegeven wordt, hoe beter.

Geef het aandacht of, erger nog, geef er aan toe dan wordt het enkel erger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Albert! Ik kom hier ook zo onbeleefd binnenvallen eigenlijk. 'k Werd een beetje boos bij andere draadjes, en zit toch al niet lekker in mijn vel.

Dylan, ik vind je onderschrift verfrissend.

irunake, roosje (zit te tikken bij "snel antwoorden" en ken de emoticons niet van buiten).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...