rip Queenie Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Goeiemorgen frummers, Weer een nieuwe dag. De koffie staat klaar en thee behoort ook tot de mogelijkheden. Evenals een vers gebakken broodje met tig soorten beleg. Neem maar hoor! Dagpact ; rip Queenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 goeienmorgen kapot naar een zware nacht maar dag 1 is begonnen dagpact rip queenie snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Mogge! Dagpact rip queenie snoepie Sabine81 Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Goedemorgen allemaal, Heerlijk RQ zo'n lekker bakje koffie op de vroege morgen. Daar wordt ik goed wakker van. En dat is nodig want ik heb een hele drukke dag! Vandaag 1 week helemaal droog! En tot nu toe valt het niet tegen. Het lijkt zelf veel gemakkelijker dan minderen. Het geeft een stukje rust in m'n hoofd. Niet nadenken over wel of niet, wanneer, hoeveel ............ Maar gewoon niet doen! Fijne dag allemaal Suus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Dagpact rip queenie snoepie Sabine81 Suzie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Goede morgen allemaal Dagpact rip queenie snoepie Sabine81 Suzie Albert Lytse Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Snoep:heart: Je kunt het wel hoor, heel veel sterkte en succes fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Dagpact rip queenie snoepie Sabine81 Suzie Albert Lytse Joris Ietjefietje Tatum Goede morgen Snoepje Ietje ik heb je er weer tussen gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Goedemorgen Miranda. Jij bent toch ook lange tijd goed bezig, zo stilletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Goedemorgen Ietjefietje, miranda enTatum. Ik zie dat de koffie van Queenie al twee uur staat, maar even verse zetten lijkt me. Vandaag voor Snoep de eerste dag 'zonder' .... Ik denk aan je Snoep, maar je kunt het, dat weten we allemaal. het zal extra moeilijk zijn omdat het ook direkt gevolgen voor je relatie heeft. Maar je weet waar je het voor doet he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suzie Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 @ Snoepje, succes meid, het gaat je lukken! Denk op moeilijke momenten aan hetgeen waar je het voor doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 goeiemorgen frummers. Alle begin is moeilijk zei mijn moeder vroeger en dat geldt nog steeds; ook zei ze vaak tegen mij (de stresskip vd familie); de mens die lijdt het meest door het lijden dat hij vreest dat nimmer op komt dagen; zo krijgt hij meer te dragen dan hij te dragen kreeg. Snoep:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Dagpact rip queenie snoepie Sabine81 Suzie Albert Lytse Joris Ietjefietje Tatum miranda Acer Allemaal een hele fijne dag gewenst. Voor Snoepje een beetje extra sterkte! En voor Miranda een extra kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Goeie morgen allemaal:sun: Snoep we zijn er voor je hé? We gaan er voor, je kan het. Je hebt het al ooit gedaan. Probeer vandaag rustig aan te doen en ga desnoods ff liggen uitrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Dagpact rip queenie snoepie Sabine81 Suzie Albert Lytse Joris Ietjefietje Tatum miranda Acer Kunsie Goeiemorgen allemaal. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Dagpact rip queenie snoepie Sabine81 Suzie Albert Lytse Joris Ietjefietje Tatum miranda Acer Kunsie Lydia fijne dag allemaal en een extra hartje onder de riem, voor wie het nodig heeft! we gaan er weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Goedemorgen allemaal, Sorry als ik zomaar kom binnenvallen. Het is een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest, er zijn pieken en dalen geweest, over het algemeen mag ik niet klagen. Ik heb sinds 1 januari dit jaar een maatje, we mailen en slepen elkaar er maar doorheen. Ik ben nooit echt heel erg actief geweest maar ik herken sommige namen nog wel. Ik mis wel boel mensen maar ja, iedereen komt en gaat en dat hoort ook zo als je verder gaat met je gezonde leven denk ik. Gelukkig maar en welkom voor de ‘nieuwe’ mensen. Ik wil graag op het dagpact draadje want ik vertrouw mezelf vandaag helemaal niet. Vanavond ga ik echt stoppen met roken in groepsverband en heb nu het rare idee in mijn hoofd dat dit moet worden afgesloten met drank, het slaat nergens op, dat weet ik maar ik vind het wel moeilijk opeens en ook eng als ik hier aan denk. Ik moet stoppen voor mijn gezondheid. Kan iemand me op het draadje zetten want ik ben aan het knoeien om dit voor elkaar te krijgen, Ik blijf vandaag hier dus ga nog even oefenen hoe alles ook weer werkt. Snoepje: ik ken je nog niet maar zet m op meis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Dank je Jopie, ik zat eerst te bedenken dat ik mijn posting daar moest doen maar wilde even 'schreeuwen' Vanaf morgen op de niet roken draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Ik heb het nog nooit zo stil meegemaakt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Goedemorgen allemaal, Heb de hele nacht achter die stomme computer gezeten omdat hij gewoon een inschrijfformulier niet wil downloaden. Wordt zo langzamerhand hoteldebotel van dat ding. @Suzie 1 week droog! proficiat. @A3 leuk je weer te zien. Jammer maar mijn wandeltocht ging onverwachts ook niet door. Broer moest opgenomen worden in het ziekenhuis. Toch zie ik hier nog steeds jonge zwijntjes. Maar ze hebben het wel moeilijk. Er is nog niet veel eetbaars te vinden en er gaan er ook veel dood nu. DAGPACT: rip Queenie Snoepje Sabine81 Suzie Albert Lytse Joris Ietjefietje Tatum Miranda Acer Kunsie Lydia Jacc. @Jacc: veel sterkte vandaag met voorbereidingen van het niet roken. @Snoep: hou je taai hè meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 @ Jopie, dit gebeurt in de wekelijke wereld ook, mensen komen toch terug op hun stekkie omdat daar zekerheid is en geborgenheid, laten we wel wezen, gras is altijd groener ergens anders totdat je gigantisch de mist in gaat.. @A3: Stilte?: laat je horen man! Ik heb de paar laatste keren meegelezen en dat was goed, ik denk voor ons mezelf, we hoeven niet te pamperen, ik heb een bijvoorbeeld schop onder de kont nodig Over een paar uur heb ik niets meer met roken, ik zit hier ook als alcoholist, maar mijn drinken gaat wel met roken samen, doe ik ene niet dan andere ook niet, wel met hulpmiddelen dus we zien het wel straks.. Eest maar even de wasmachine leeghalen en de vaatwasser, uur na uur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Er is trouwens ook een site voor mensen die willen stoppen met roken. Even Stivoro zoeken. Veel tips, adviezen , forum, en draadjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Jacc, zou me daar zeker aanmelden. Is echt de moeite waardt:) . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2013 Rapport Share Geplaatst 8 april 2013 Welkom terug Jacc:present: Adrie je zit hier voor jezelf. Je kan je ook aansluiten bij mensen die adb. willen worden. Weet je joh, het forum draait eenmaal zo zoals het draait. Het laten draaien zodat het voor jou het prettigst is, lukt niet. Daarvoor zijn er teveel verschillende mensen. Protesteren daarmee heb je alleen jezelf, en das jammer, het forum draait gewoon door. Er wordt nogal eens geprotesteerd door mensen die het niet eens zijn met de manier waarom dit forum draait, maar ik ben van mening dat, als men hier komt, men zich moet aanpassen aan het forum niet andersom. Breng zelf iets in en je vind altijd aansluiting. Wij maken het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden