Spring naar bijdragen

Woensdag 10 april 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 110
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben hier al tijden niet geweest, dus wil me ook nergens mee bemoeien.

Enige wat ik even wilde delen is mijn excuses, voor mijn afwezigheid, in de topics waarin ik beloofde mezelf te melden.

Geen excuus is voldoende, I''m sorry, maar ik heb mijn snor gedrukt.

Top, dat het allemaal nog gewoon doorgaat zoals het gaat.

Veel liefs, NickyLJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Sieraad: chapeau! ::D

@ Sowhat: ik had het al gezien.

@ Jane: als je puf hebt na je leuke avond: "wie is wie" !:(

@ Jopie: fijn dat de kat zich wat beter lijkt te voelen!

Ik ben moe, dus doe verder niet veel meer. Welterusten en ook ik heb het droog gehouden.

Morgen nieuwe dag nieuwe kansen, ook voor de opticien van Wijfie.

Welterusten.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook welterusten van mij, maar ik wil toch nog even melden dat ik gisteren gedronken heb: trigger : van streek.

Ik belde met de beste bedoelingen de broer van mijn overleden tante op om te vragen hoe het ging en uit te leggen dat ik nog n iet naar de notaris ben geweest omdat ik niet schrijven kan.

Eerst zegt hij dat ik zijn favoriete nichtje ben en vervolgens vertrelt hij nogmaal het hele verhaal v.d. crematie en toen kwamen er allerlei oude koeien uit de sloot. Hij en zijn vrouw zijn hier 1x geweest, meer dan 40 jaar geleden en weten weinig van mijn leven.

Hoewel hij in het vorige tel gesprek nog zei dat ik mijzelf niets te verwijten had dat ik niet kon komen, was dat nu wel anders.

Want ik mankeerde iets aan mijn hand, niet aan mijn benen.

Vertelde zelfs dat ik geschilde aard. moest kopen en best met 1 hand een pannetje op het vuur kon zetten, enz.

Ik had niet 112 moeten bellen, maar mijn kinderen. Ik had er zoveel en ook kleinkinderen en als die mij niet hielpen, dan had ik fouten gemaakt bij de opvoeding en was het mijn schuld ) hier komt het calvinisme om de hoek kijken).

Ik wilde mijn fouten niet toegeven zei hij.

\en mijn vader had mij nog wel zo'n goede chr. opv. geg.!!!!!!!!!

Mijn vader was een sadistische tiran met neurotische trekken.

Hij wees deze oom ook bijv. waar wij bij waren op zijn gebrek aan goede tafelmanieren.

Ik maakte de fout in de verdediging te gaan en dingen te willen uitleggen, maar kreeg er geen woord tussen dwz hij hoorde het niet.

Het zijn dit soort zgn. christenen die mij bekeerd hebben tot het atheïsme.

Toen stond er ieman voor de deur en verbrak de verbinding.

Gelukkig b edenk ik nu maar dat ik ruim 1 jaar geleden via via gehoord had daqt hij aan het dementeren is.

mijn batterijen waren leeg en mijn hart bonsde en ik trilde van kwaadheid. waar haalt hij het rececht vandaanzo tegen mijn te keer te gaan.

Omdat ik dus mijn franse zuster, die net een nwe heup heeft en dus ook nog niet naar de notaris, 100km verderop kon gaan, niet kon bellen , ben ik naar de buurman gegaan, want ik plofte bijna.

En die pakte een fles wijn en daarna nog 1, ik kreeg het restje mee naar huis.

Toenkon ik mijn zus bellen en waarschuwen. Ze zei dat een aandere zus ook al de botten waren volgescholden.

Van dat testament afkomen is nog moeilijker en mss moet er nog wel geld bij.

De oom zal ik dus nooit meer heeen gaan of bellen en ook niet naar zijn uit vaart of die van zijn vrouw, die niet heeft ingegrepen.

Familie, bah, in 3 gen. bij ons is altijd gedonder.

Ik heb het al moeilijk genoeg op het ogenblik en dit steunt dus niet.

Kan ik beter bij jullie krijgen.

maar het typen gaat lastig, probeer de re hand ook te gebruiken, maar dat is nog wel erg pijnlijk.

Ben nu 2x naar de fys.ther. geweest, 30 m van mijn huis, tegen het advies v.d. bottendokter en gipsman, hoewel hij wel een brief voor hem schreef.

Ik was34 jr geleden al klant bij hem, dus dat werkt wel makkelijker.

Hand, pols en vingers zijn nog steeds te gezwollen.

Ik heb het nog nooit zo druk gehad met niets.

Maar wel nwe dakgoten, oordoppen in gedaan, want somas komt de hulp pas om over 12, dus ga ik, zoals altijd laat naar bed en wil om 7uur nog graag even slapen , merk dat ik best meer nodig heb nu.

Krijg gelukkig, als het nodig is, nog 3 mnd. hh en 3 ipv 2 uur p/wk.

Door mijn eigen inschattingsfout.

Zie je wel, ik geef mijn fouten wel toe, helemaal geen moeite mee.

Nou,jullie zijn weer op de hoogte, zag 11 mensen ingelogd en dacht|\; dit is mijn kans een groot publiek te bereiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een zeer moeilijke mail gestuurd die ik de hele dag had uitgesteld - om een afspraak voor mijn vrijwilligerswerk af te zeggen. Ik was van plan om naderhand uit de lucht te vallen - "oei, helemaal vergeten" - maar mijn lief raadde me aan om even een heel eerlijke mail te sturen - vond ie net iets beleefder. En nu ben ik ietwat rustiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijffie,

bedankt voor je begrip, natuurlijk zijn ze dat niet waard, maaar ik kom er zo langzamerhand achter dat ik slecht met emoties, blij of juist niet.

Dan raak ik van streek zie drank als kalmeermiddel.

Ik bedoel: dat heeft de mond vol over christelijk en intussen geen enkele empathie, niet alleen voor , ook voor zusters.

Die zeer gewlovige vader van mij liet mijn moeder in de steek voor een ander na 32 jaar huwel, 6 kinderen, 2 miskramen en 1 kind verdronken. Heeft nog samen met nwe vrouw God om advies gevraagd.

De huichelaars!!

Die vrouw lkeeft nog en mijnfranse zuster heeft nog contact met haar.

Ze heeft het niet makkelijk met hem gehad, gooide urine over hem heen en vluchtte in een apart kamertje, zo groot als een bezrmkast, want ze werd helemaaal gek van hem.

Je zou het de wrake gods kunnen noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jen, er 5 opties, maar die zijn allemaal nog ingewikkelder, moet ik okk nog naar de griffie of rechtbank in Haarlem en dan gaat de erfenis naar mijn kinderen, dus dat schiet niet op.

Hoop wel dat er IETS is , want de bouwvakkers zeiden dat er een gat in de zijkant v.d dakkapel zit, de andere kant moet v.d. zomer vernieuwd worden, maar nu dus allebei.

Het is een huurhuis, maarwij hebben die erop gezet en een bijkeuken aan gebouwd.

Kan de woningcorp. straks flink meer huur vragen, hele extra verdieping+kamer.

Mijn pols gaat steeds meer pijn, mss wel v.d. ther. gisteren en ik oefen ook en probeer steeds meer. Neem tegen het doktersadvies in, weer niet 4 x pijnstilling, heb het niet zo op pillen. Mijn lever heeft al genoeg te lijden (gehad).

Kreeg vanavond tegen verwachting in dop van oordruppelflesje.

weer een stapje op weg naar onafhankelijkheid.

Als ik hier over poetsen e.d. lees, denk ik: wees blij dat je het kan.

Ik kan niet een mijn brood snijden en van al het plannen nadenken over hoe krijg dit en dat voor elkaar wordt ik doodmoe.

Mo heeft de verpleging het makkelijk, want ik hoef niet te douchen en xe hoeft ook geen ontbijt te maken, want de hh hulp komt en die vraag ik of ze mijn brood met eieren en spek wil snijden.

Het bakken lukt me nog wel, mar snijden niet en daar heeft de verpl. geen tijd voor.

Bovendien wil ik er rustig van genieten.

Ben er nl. aan verslaafd en is het erg.

Niet verder vertellen hoor, kan het nu iedereen naar bed is wel opbiechten. ;)

Bed is warm, ik ga erin en adviseer jou hetzelfde te doen, mo schijnt het eindelijk eens warmer te worden.

Slaap lekker en slaap je niet, dan rust je toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker lidia.

(het weigeren van een erfenis, dat dat zo ingewikkeld is dan, verbaast me. Maar misschien ligt dat in België allemaal anders, zou zomaar kunnen).

Ik ben hier nog even met het lief aan een sollicitatiebrief aan het bricoleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...