bolletje Geplaatst 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Ja hoor Sowhat dat doe ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Oei een paard. Heb ik nog nooit geschilderd maar wil het graag proberen Sowhat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Goed Sowhat ik hoor het wel hoor. Als het niet lukt is er nog geen vuiltje aan de lucht hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 wanneer mag ik een getal zeggen ? En tussen hoeveel en hoeveel? hmmmmmm aggie die muis kan denk ik beter zichzelf bespelen niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 He, ongeduldige, ligt vast aan het aantal deelnemers. Ik neem niet aan dat het tussen de -327 en 15397 wordt, duurt veuls te lang. De praktiese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 ja seg... ik had al een getal zoiets van 1432222222229 in gedachten ofzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Ik denk dat ik maandag een cijfer ga bedenken. Dat zal zo tussen de 21 zijn. Het moet een getal zijn dat, zo het er nu naar uitziet, gedeeld kan worden door 7, zodat iedereen een kans krijgt om een paar keer te stemmen. Dat cijfer stuur ik naar Tactive en dan maar raden mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Dank je Mistle. Als je mee wilt doen, dan ben je van harte welkom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Mensen er kan geraden worden. Een getal onder de 21. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Bol, hoe vaak mag ik raden? En nu tegelijk of allemaal na elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 17 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 1 keer per dag Tatum. Dan krijgt iedereen een kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Dan moet ik nu 24 uur wachten Zeg je het gelijk als iemand het goed heeft, of zeg je het pas achteraf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Ik zeg het vanavond als iedereen geraden heeft of het getal er bij zit of nog niet. Zo niet dan is er morgen weer een kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Spannend! Ik vind je schilderij erg mooi, Bol, maar heb er helaas geen plek voor. Ik hoop dat degene die het wint, er een mooie plaatsje voor weet te vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Zie dit nu pas. Leuk initiatief! Kan ik er nog bij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Ja hoor Dylan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Loting Tatum. Rapilos. Jopie. Vlaams meisie. Acer. Haddie. Aicha. Dylan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Wacht!! Ik snap het niet meer... dus ik mag meerdere keren een getal zeggen? Jaa dan plaats ik 21 berichten met alle getallen..... Maar goed voorlopig zeg ik 7. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Ik gok dat Aicha het schilderij wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Tatum 17 Nien 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Mijn keuze gaat voor de 3 vandaag. Nou Jaap daar zal ik niet zo zeker van zijn. Meestal niet zoveel geluk met dat soort dingen maar dit vond ik zo leuk van Bol en het schilderij ook zo mooi dat ik toch maar een poging waag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 en ikke neem de 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Originally posted by: bolletjeTatum 17Nien 7Haddie 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Tatum 17 Nien 7 Haddie 1 Aicha 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden