Lytse Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 @ Vlaams Meisje: Philippe en Mathilde waren er ook hoor. Mathilde zag er mooi uit! @ Mistletoe: goed van je dat je het droog gehouden hebt, vooral in jouw omstandigheden! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Hoi Lytse, ja idd, ben juist hier naar het journaal aan het kijken. Prachtig zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 @ Ietje: ben je nog met de kinderen naar de vrijmarkt gegaan of zo? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Nauwelijks op het forum geweest vandaag. Dus ik heb ook nog niet zoveel gelezen. Ik heb veel tijd doorgebracht met mijn dochter, Koninginnedag op TV gevolgd. Voelt goed om dat samen te doen. Aan het einde van de middag had ik een heel lastig moment. Veel onrust. Ipv te gaan zitten mokken ben ik gaan wandelen. Een fikse wandeling van een uur had ik nodig, maar dat hielp wel. Ik heb mezelf toen getrakteerd op een heerlijk ijsje. Ik meld me voor nu droog af. Misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Goed gedaan Kastanje! Om die tijd helpt een kop pittige bouillon of soep mij ook. Misschien om in je achterhoofd te houden voor als je niet kunt wandelen. Maar: je hebt het weer gered! Hou vol hoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Ietje: ja hoor, daar is het Koninginnedag voor, tenminste tot nu toe. Volgend jaar Koningsdag. Ik ga maar stoppen voor vandaag. Welterusten allemaal en tot morgen. Ik heb het droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Goeienavond wat een mooie dag als ik zo de beelden terugzie. Zelf in oranje wikkeldoek en met oranje badlakens in de sauna genoten, o.a. van een oranjeboom opgietritueel. ranja en sinasappel toe. De sfeer was rustige want die er kwamen ontliepen de oranjefeesten. Op TV nog wat terugkijkend is voor mij ook voldoende. En hier te lezen hoe bijna iedereen goed gaat is ook erg fijn. Kastanje, goed opgelost die trek en een verdiende beloning! Lydia, vallen en opstaan meis, heel herkenbaar. Zolang je niet blijft liggen mag je erop vertrouwen dat ook jij adb wordt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Nog even terug. Ik zie Jootje in de gang staan. @ Jootje: hoe gaat het? Ik heb je een paar dagen niet gezien volgens mij. Je weet me te vinden. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Slaap ze Lytse en fietje, en hoi LadyJane Maar ik ben er ook vandoor. Morgen vroeg op en het is motorrrrrrrweer in de haven. Joehoeeee. Tot morgen na alweer een droge dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 hello & goobye Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Jammer voor je Akelei, dat je het niet droog hebt gehouden. Kastanje, goed gedaan Ik kreeg zelf vanavond om 20.30 uur een enorme vlaag van trek. Ik herkende vermoeidheid en ben - in plaats van de film Leve de koningin te kijken - op bed gaan liggen. Daarna licht in slaap gevallen. Ik wist dat dochter nog om 22.00 uur spullen bij mij zou komen ophalen, toen ook wakker geworden en nog even samen bijgepraat. Ik ben wel heel erg blij dat ik morgen even niets hoef. Ik hoef zelfs geen boodschappen te doen. Helemaal niets. Ook blij dat ik niet aan trek heb toegegeven. Ik weet dat trek uitzitten betekend dat ik vanaf morgen een paar dagen helemaal geen last van trek krijg. Echte vrijheid. Nu ga ik opnieuw naar bed voor een échte slaap. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 dag Akelei, Ik, ben er nog, ben het met je eens dat het een rare dag was. Alles wat ik gewend was te gaan bezoeken, vrijmarkten, life-muziek, het was er niet, beetje met mijn ziel onder mijn arm gelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Hi Hots, waarom ga je er vanuit dat ik boos ben op de hele buitenwereld? Het klinkt alsof je bedoelt dat ik de schuld bij mezelf moet zoeken, van iets, maar van wat dan? Ik ben alleen boos op mijn ex-baas omdat hij een hypocriete leugenaar is. Gelukkig is de buitenwereld heel wat groter dan hij alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 blij dat ik hier vandaag heb ingelogd. ik meld me droog af. en morgen sta ik vrolijker op en zet ik me opnieuw op het dagpact. slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 mooi Lydia de kop is er weer af. een verdiend welterusten:lips: allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden