Lytse Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Hee Bol, morgen lekker verder klussen en het einde is in zicht. Ik meld me ook droog af. De moeheid slaat toe. Het is ook een beetje veel achter elkaar: eerst de hele dag de stad in en een rolstoel duwen e.d. en aansluitend een overlijden met alles wat daarbij komt. Morgen is er weer een dag. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Welterusten Lytse, kan me voorstellen dat je moe bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Na vier jaar droog is je lichaam helemaal schoon. Dus een halfjaar nog dan kan ik weer beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Ja, dat zou je kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Ha Willie~! je kwam vlak na mij goed dat je het volhoudt en hoe gaat het me je vrouw? nog steeds haar pilsje? of ook solidair met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Vaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Hmmmm, en weer weg, slaap wel allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Willie, Ik ken die theorie niet dat je na vier jaar schoon bent. Maar als ik het goed begrijp wil je dan (over een half jaar) verstandig drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Willie laat je even weten hoe blij je bent met dit resultaat en dat je dat niet gaat weggooien:present: of ik moet je wel heel fout inschatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Lytse, goed gedaan vandaag Ik meld me ook droog af. Meestal meld ik me niet af maar heb ik ook niet gedronken. Dat laatste vind ik het belangrijkste. Morgen weet ik zeker dat ik 4 maanden niet gedronken heb. Binnenkort moet ik voor mezelf toch weer eens goed de balans opmaken. Hoe het toen was en hoe het nu is. Soms voel ik me wat onzeker, twijfelend. Zolang ik me zo voel is het veiliger om de eerste niet te nemen. Ik weet in welke hel ik beland als ik dat wel doe. Voor ieder die er een boodschap aan heeft: slaap lekker en droom zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 slaap lekker wijfie en andere frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Hoi Willie! Volgens mij ken ik je nog wel van toen Goeienavond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Ik ben uitgespeeld en ga dus ook niet op een antwoord wachten. Misschien lees ik het morgen. Als er nog een antwoord komt. Want bijlezen blijft een makkie zo. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 D'r is hier wel weinig gevoel voor humor. Valt me eigenlijk tegen van een stelletje alcoholisten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 goedenavond, het hier ook droog gehouden slaap lekker, allemaal en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Niet persoonlijk nemen Agnieta. Slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Ha zo schrijvend is het wel de Willie zoals ik m ken. Dropt hier wat, en komt vervolgens een jaar niet meer langs Maar maar maar ondertussen wel heel lang "nuchter" (nuchter was het toch Jopie:D ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Ik geloof dat mannen het woord "droog" nog mogen gebruiken, witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Niks bijzonders, Agnieta. But thanks for asking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Goeienacht lieve mensen, Ik heb al een tijdje niets geschreven op het forum, maar lees altijd nog mee. Maar ik mis het eigenlijk best wel. Ik durf niet zo goed meer, omdat ik soms nog drink. Wel veel minder dan vroeger, maar helemaal zonder wil ik eigenlijk niet. De keren dat ik wel een wijntje drink, kan ik mezelf wel vergeven. Ik schrijf hier meestal omdat ik contact wil met mensen. En ik weet niet of het geaccepteerd word, als je niet helemaal droog staat. Wel weet ik, dat ik minder drink als ik mee kan doen op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Hoi Lidia:present: Hoe is het met je? Ik lees je altijd mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 kunsie, het is hier geen AA meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Hoi Jen, Nee, dat is wel zo, maar toch is er voor mij een drempel om te schrijven, als ik niet het voornemen heb om te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Dat begrijp ik. Toch is de naam van het forum "adb", niet "droog staan". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Ik keek vandaag naar extreme verzamelwoede. Blijkbaar hebben zij ook een 12-stappen plan. Een plan dat uit 12 stappen bestaat, lijkt me sowieso veel te ingewikkeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden