Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 mei , mijn zoon wordt 12 vandaag!!

VM1

Aanbevolen berichten

Goede morgen,

Ik hoop dat ik het zo goed doe, want het is alvast jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden dat ik nog es een draad opende..

koffie , t, en natuurlijke een grote fles cola staan alvast klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 106
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok, dat is dus al gelukt!

Enneee broodjes (sandwiches zijn dat hier dus), staan ook klaar.

Beleg, salami, allerlei soorten kaas, en ook nuttel.. etc staan in de ijskast...dus.

Wilde ook nog Lytse condoleren (lytske, ik kom er later nog op terug, als ik wat meer tijd heb!!:heart:)

Jen, de Mush wil nog wel een stukske Lo.. (of andersom natuurlijk).

Ja en nu orde van de dag dus!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en nu ik toch wakker en klaar ben om te gaan doen wat ik "gisteren" als "morgen" beschouwde...

en vooral ook speciaal voor Jaap (omdat ik Jaap ontzettend grappig, inspirerend etc vind)

dit liedje dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi VM,

zo vroeg?

ik kan niet slapen.

Heb zonet een mail gestuurd naar bazen en collega's. Slecht idee wellicht, maar er viel iets van me af.

En wat ik nog niet zei: loca is Spaans voor "de zotte". Het past haar wel, vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge VM en Jen, en de rest die nog gaan volgen!

VM van harte http://www.youtube.com/watch?v=dI9OZ-H5LC8 Maak er een leuke dag van!

Ik neem even een bakkie en een broodje kaas, heerlijk!

Heb zijn in de dag vandaag want mijn meisje komt vandaag uit de kliniek en op bezoek, dus mijn dag kan alvast niet meer stuk :)

Fijne dag voor een ieder :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Aakie en Mark.

Zie dag Nien en Jen alweer weg zijn.

Nien gefeliciteerd met je zoon.

Hoop dat hij een fijne jaardag heeft.

Lekker die koffie, pak er straks wel even een sandwich bij....

Mark vandaag een beetje feestdag dus.

Je hebt er een mooie dag voor uitgekozen: stralende zon aan een wolkenloze hemel hier...

Lekker van genieten hoor.

Aakie nog steeds zonder peuk.

Knap hoor. Jij mag de grootste punt, heb je verdiend....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen meiden.:)

Nientje van harte met K. 12 jaar? Wat gaat het toch vlug hé?

Lekker hier als je in de h.kamer slaapt.

Olle begint al te schreeuwen om 6.30 "TRING TRING.....BOOOOOLLLL TELEFOON. JA HALLO MET OLLE. Bol ik houd van jou, ben ik nou lief? Of hij doet het blaffen van de honden na. Dan zit ik recht op in bed want dan ben ik zooooo bang dat ik me verslapen heb en de mensen al aan de voordeur staan, dus ben ik er maar uit gegaan.

Maar vandaag worden de tegels gezet in de b.kamer, en de muur al voor gestreken door mijn neef voor te stuken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ha die Bol.

nou, ben je ook eens lekker op tijd.

Koffie staat voor je klaar.

De zon straalt al.

Ze gaan je huissie vandaag weer een stukje dichter bij mooi en gezond brengen....

Lekker genieten.

En dan komt Nien om een uur of half elf hier nog even gebak brengen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou stond ik maar in pyjama, dat zou nog niet zo erg zijn, maar in evakostuum? Ik denk niet dat ze daar nu op zitten te wachten, zeker niet s'morgens.:P

Ga jij het vandaag een beetje rustig aan doen Taat?:)

Ha lekker een bakkie leut Vonneke. Dank je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat trouwens nog even terug te lezen daarnet.

Zag dat Jen het gevoel had dat er geen humor hier op het forum is.... nou best wel hoor, maar niet iedereen loopt over van gevoel voor humor, daar heb je helemaal gelijk in Jen.

Maar om dan iedereen gelijk over één kam te scheren.....

Aansluitend hierop: Agnieta.... waarom stel je je zo bot op de laatste tijd?

Ik kan me vergissen, maar het lijkt wel of er geen lachje meer van af kan.

Je klinkt zo verongelijkt.

Wat is er toch aan de hand?

En Kunsie vindt het moeilijk om hier te schrijven omdat ze niet altijd 100% alcoholvrij is?

Er zijn genoeg mensen hier die toch hun glas of glaasje blijven drinken hoor Kunsie.

En er zijn er ook genoeg die daar rustig voor uit komen.

Ik ben er één van.

Het is inderdaad 'alcoholdebaas', niet 'alcoholvrij'..

Maar er wordt inderdaad niet vaak over geschreven.

Heeft ook iets te maken met het feit dat als je er over schrijft het al snel een trigger zou kunnen worden voor de mensen die helemaal niets meer (willen) drinken.

Dus gewoon hier schrijven hoor Kunsie.

Wat mij wel opviel is jouw uitspraak:

Wel veel minder dan vroeger, maar helemaal zonder wil ik eigenlijk niet.

De keren dat ik wel een wijntje drink, kan ik mezelf wel vergeven

Als jij besluit om met mate een wijntje te drinken, dan is er toch niets om jezelf te vergeven?

Dan mag jij daar gewoon van genieten, en tevreden zijn over het feit dat jij je aan je eigen regels houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik schuif aan voor een lekkere bak koffie en lust ook wel een sandwich met kaas.

Dagpact

Tatum

Albert

Lytse

Kastanje

VM: gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon

Mark: geniet van deze mooie dag

Jen: goed van je dat je van af heb geschreven, of het goed is weet ik niet.

Jij voelt je opgelucht, misschien is dat wel het belangrijkste.

Bol: Succes vandaag met de bouwvakkers, ik hoop dat je je snel weer lekker thuis kunt douchen.

Tatum: Werk ze vandaag.

Mijn dochter ging gisteren onverwacht logeren bij een vriendinnetje, ik vind het wel lekker om even met niemand rekening te hoeven houden. Al ben ik natuurlijk altijd blij als ze weer thuis komt.

Straks een gesprek bij Tactus, over mijn dochter. Ik laat graag iemand meekijken of zij wellicht 'beschadigd' is door mijn verslaving. Ze had immers ook een verslaafde vader. Ik weet zelf als geen ander hoe een kind zich kan aanpassen aan wat van haar wordt verwacht en aan de omstandigheden. Als kind zag je aan mij ook niets, was ik dat vrolijke kind dat haar eigen gang ging. Maar van binnen was ik diep ongelukkig.

Dus als ik mijn dochter hierin nu serieus neem voorkomt het misschien later grote problemen. Ze is nu 10, straks de puberteit. Wat alcoholgebruik betreft heeft ze natuurlijk niet het goede voorbeeld gehad? Ik dronk zo weinig mogelijk waar zij bij was. Om te voorkomen dat zij zag dat ik teveel dronk. Maar ze heeft nu donders goed in de gaten dat ik niet meer drink. Ze had dus wel degelijk in de gaten dat er iets niet klopte.

Heb het allemaal goed vandaag.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...