haddock Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Hopen we maar, Mir. Ben weer weg, zit op 't werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Hallo Miranda en Haddock, Dank, heb inmiddels vroeg warm gegeten. Trigger was verveling en dus even niets om handen. Ga nu even op zoek naar een leuk en betaalde bijbaan om het wat drukker te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Hooiiii, ben weer terug!! een dagje langer weg...maar man o man wat was het heerlijk! vanavond de verjaardag van mijn mannen vieren ( worden morgen 20) en ik heb daar zo geen zin in...pffff, net een autorit van dik 10 uur achter m'n kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 @A3, vreemd dat er belachelijk over werd gedaan. Er kan van alles een trigger zijn. Ik had even genoeg van 'afleiding zoeken'. Verveling komt door werkeloosheid en even geen structuur/regelmaat. Plan opzetten om dit te voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Das ook helemaal niet vreemd Belle, je hebt altijd alle gevoelens en gedachte weg gedronken, Nu komt dat heel ongecontroleerd naar boven. Het is een chaos in je bol. Maar dat hersteld zich als het goed is, tenminste dat was bij mij zo. Ik voelde me in het begin toen ik gestopt was vaak erg onzeker, en daardoor was het in m'n hoofd, 24\7 een drukte. Doordat ik meer dingen deed zonder alc. werd ik zekerder van mezelf, en daardoor werd het ook een stuk rustiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Hallo allen, Volgens mij heb ik vandaag mijn verstand onder mijn hoofdkussen laten liggen! De verkoudheid speelt weer op dus ik heb hoofdpijn. Gaan we naar het tehuis om de bloemen te brengen: ligt de kaart nog thuis. Had ik roti besteld en betaald, kom ik thuis, zijn we vergeten langs te gaan om het op te halen. Wil ik eiersalade maken, ben ik vergeten eieren te koken. Dat schiet niet op zo! @ Lenie: bij jongemannen van bijna 20 heb jij toch niet zoveel te doen? Of ben je van plan taarten te gaan bakken? Waren ze blij met de spullen in Polen? @ Belle: het wordt elke dag een beetje beter! Dat gespannen gevoel herken ik wel. @ Joris: balen dat er net niemand hier was. Wat goed dat het je gelukt is de trek te overwinnen. Ook een uitstekend idee om het hier te posten, want het kan behulpzaam zijn voor anderen. @ Bollie: heerlijk vanavond onder je eigen mooie nieuwe douche. Het wekkertje gaat, dus op naar de nu gekookte eieren. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 ha tante Bollewops al lekker onder de douche geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ze komt er niet meer onder vandaan Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Jazeker Lytse... ik heb op de terug weg m'n ogen uit m'n hoofd gejankt. wat een armoede daar...en wij maar janken hier hoe moeilijk wij het hebben. over een paar maandjes gaan we weer. ik heb niets geregeld hoor voor de verjaardag zelf ( dat doen ze maar lekker zelf)... helaas woon ik hier ook en moet ik het meemaken..haha (al zou ik nu wel in mijn bed willen liggen...pfff) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Nee nog niet Jane. Mag nog niet. Eigenlijk moet ik nog 24-48 uur wachten maar de afkitman zei dat ik vanavond al kan dus geloof ik dat dan maar al te graag. Heb echt moeite om me te beheersen nu niet te gaan. Ik ben echt een groot bad en douche mens. En dan twee maanden niet kunne. vreselijk. Maar vanavond gaat de Bolle hoor, wel of geen harde kit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Bol ontstaat schimmel niet door vocht wat overal tussendoor gaat.... Ben je dan niet een beetje water naar de zee aan het dragen als je gaat badderen terwijl alles nog zacht is en het vocht er zo weer tussen kan komen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Hallo Witte, We zijn de enigen op het forum nu. Wat een stilte! Van voegen e.d. heb ik geen verstand, dus ik kan er niets zinnigs over zeggen. Gaat het goed met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Goede avond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Hallo Nina, Witte is alweer weg. Ik verveel me niet hoor, maar leuk filmpje. Bedankt voor je pb. Zoals je kunt lezen, hierboven, hebben we bloemen gebracht naar de verzorgsters en ik heb behalve met hen (degene die schoonma heeft afgelegd was nu in dienst) ook met de mensen gesproken van de afd. somatiek, waar ma eerst was. Ik zwaaide nog altijd naar deze mensen en als ze in hun huiskamer zaten, maakte ik snel even een praatje. Nu komen we er waarschijnlijk niet meer. Ik ga weer wat doen. De dag vliegt voorbij. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Thx Lytseke, (BTW was gewoon maar een "grappig " filmpje, zeker nier voor iemand specifiek!) Blij dat alles goed verlopen is!! dikke kus! Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Snif snif wat ruikt het hier heerlijk zeg. Ik heb gedouched, wat voel ik me schoon. Zo lekker naar bed want wil morgen beginnen met het plafond en de muren afschuren, en dan gaan witten. Slaap lekker allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Slaap lekker, Bollie, fris in je warme bedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Wat ontzettend fijn Bol. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Goedenavond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Goedenavond Irunalone. Ik wilde net afsluiten. Ik heb weer een droge dag erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 fantastisch Tatum, thumbs up for you!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 He Romualdus, hoe is het jou vergaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ja Spud, wij kennen elkaar uit november/december 2012. Ik was net nieuw op de site en weet nog jouw stem. Ik heb je een poos gemist. Ik hoop dat 't je goed vergaan is in afgelopen periode. groet, Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden