Tatum Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Agnieta, er werd door iemand in real life een hele andere afspiegeling van de waarheid gegeven. Het voelt nu alsof ik een goed idee over een leuk uitje van een derde persoon afpak. Aan de andere kant was het telefoongesprek met die derde juist heel goed en begripvol. Prima als haar idee wordt gebruikt voor een open evenement nu het netjes gevraagd wordt. Maar dat zeg ik: er zit iemand tussen die deed alsof zij dat idee juist organiseerde. Wat allemaal niet bleek te kloppen. Persoon 3 was al behoorlijk kwaad op persoon 2 en nu nog meer. Pech. Even afreageren, helpt wel zo'n liedje: Ps: sorry, ik ben wat vaag. Het is moeilijk om het hele verhaal kort samengevat op te schrijven. Nog erger: die persoon 2 is die persoon die hier is geweest en die ik verteld heb over mijn alcoholprobleem. Nou ja, zij hoeft daar niets aan te regelen. En doet ze dat wel (zoals anderen informeren) dan is dat ook meer haar probleem dan het mijne, toch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Agnieta, het is niet zo belangrijk. Maar toch een stukje duidelijkheid: Er worden dagjes uit georganiseerd door leden. Lid 3 organiseerde iets en lid 2 begon de organisatie van dat uitje ineens op zich te nemen. Oftewel een goed idee van een uitje over te nemen. En liet mij volledig denken alsof zij dat organiseerde. Toen lid 2 hier was om het penningmeesterschap over te dragen liet ze zich ontvallen dat ze het ontzettend druk had in augustus en eigenlijk bijna geen tijd had om dat uitje te organiseren. En toen kwam ik op het fantastische idee dat het bestuur de organisatie wel kon overnemen (ik zou dat het bestuur voorstellen). En nu ik vanavond lid 3 belde (omdat lid 2 wel had verteld dat ze het samen deden) bleek dat lid 2 helemaal niets met het uitje van doen had? Nou, ik ben zelf dus ook op een goed dwaalspoor gebracht. Maar lid 3 is niet boos op mij. Wel op lid 2. En nu zit ik met het gevoel van: hadden we niet iets originelers kunnen verzinnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 goedenavond, niets teruggelezen, ga dat nu even doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Irunalone, ik kan je net nog gedag zeggen. Ik ga nu echt slapen. Morgen weer naar werk. Daar kom ik weer andere problemen tegen. Het ene mag niet onder het andere lijden . Agnieta, dank je voor je respons. Nee, ik zal me niet gek laten maken. Ze zoeken het onderling maar met elkaar uit. Les voor mij: niet alles geloven zoals het opgediend wordt. Erger is het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 @ Tatum: balen, maar zo leer je wel de mensen kennen! @ Aggie: alweer 5 maanden. @ Irunalone: sorry ga net afhaken. @AR: welkom terug als je er al bent. Voor allemaal: welterusten en tot morgen. Ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Hai Tatum, rustig blijven meid, dit ligt buiten jouw gebied, lekker slapen, morgen een nieuwe dag, laat t hun samen maar uitvechten, jij hoort dan uiteindelijk wel hoe het zit! Het is goed, meid! Lekker slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Ik voel mij vandaag alleen en eenzaam. Alleen is niet terrecht want ik ben ben met Rich, mijn steun en toeverlaat. Alleen is ook niet terrecht want daar is Kane, mijn zoon en Woef, onze hond. Ik voel mij eenzaam, de therapie ging over de agressor en hoe ik alleen met hem was. Over hoe ik betrokken werd in dingen die ik niet wilde. Over hoe ik geen klein meisje zijn mocht, Wat een * zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 beetje raar om na jouw berichtje er zomaar doorheen te denderen, irunalone.... maar voel me ook totaal machteloos en sprakeloos over je pijn. ik kan alleen zeggen: ik lees je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 wilde me alleen even droog afmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Avond, slapen!! maar voor Beste vriend Haddie , en ook voor Jaap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 slaap lekker Vlaamse en hoofdstedelijke:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Jij ook dorps meisje! Pleasant dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Soothe!!! ik denk DAGELIJKS aan jou! (ja jane ook ma da weet ze) maar waarom ik nog inlog, terug.. is Rae!!! Gelukkige verjaardag! en nu slape kindje doen! biss morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 He, nachtschuimers, nog niet te bedde? IK HEB WEEKEND! Pfffffffffffffffffffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Dat doet me deugd Vlaamsmeisje. Ben ook niet de beroerdste. Soms denk ik hoe zou het toch met haar gaan, maar al de muzieklinkjes maken me niet wijzer. Heb een goede nacht en werk aan het niet roken. Tenzij je al gestopt bent. Dan ben je een kanjer. Ciao:present: Voutje weggewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Haddock ik ga nu. Rust is soeverein. Take care oudje. Trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Hey, Soothe, ouwe shoveller, slaap heerlijk, jonge god! Mooie video, Nien. De archaische Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Roken is een zwaar iets. Zucht steun. Ik rook meer inplaats minder. Moet maar weer eens ernstig nadenken. Zo loop ik nog een gemene ziekte op. Pfffffffffffffffff Zwaarder dan drinken is mijn idee. Het is gedurende de dag met alles verbonden. Om een punthoofd te krijgen hoor. Word er moedeloos van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Herken ik, o ouwere. Na iedere stoppoging in het begin leek het wel alsof ik in moest halen. Da's nu niet meer zo. Het gaat gebeuren. De doorzettendestoppert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Nu vertrek ik. Archaisch nu ook weer niet. Je bent nog geen fossiel, toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Hier gaat het ook gebeuren, dat is zeker. De Don Quijote. Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Ja se!! ik was "eigenlijk" al gaan slapen, beginnen we weer.. poging ...tig. Roken!! COPD!! Zwemmen doe ik dus nog steeds! Les is afgelopen maar ik ga door..... NIET roken is pffffffffffffffffffffffff MAAR ik probeer, steeds weer! En nu poging ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Eens moet de aanhouder winnen. zullen we maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 En euhhhhhhhh archaisch, ik ben hier tegenwoordig eerder soort van dino!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Zwemmen is klasse. Voor het hele systeem. Ik kan niet tegen een overdekt bad. En buiten is nog wat frisjes, maar het komt. de weg naar de hel is geplaveid met mooie voornemens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden