Jen Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ik schijn inderdaad een klacht te moeten indienen. Redelijk louche forum dus. I don't want to change the world Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 He, lijsters, maak er wat van! Jen, ik heb Tactus er ook eens om verzocht, met nul op het rekest. Ze doen het in principe niet, volgens mij juist vanwege de samenhang van het forum. De lateontbijter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Goede middag, het bijhouden van privee gegevens is idd niet wettelijk! MAAR wat had al zegt en ook A3, op een "openbaar forum" sign je in en accepteer je de "voorwaarden. En idd vanwege de context gaan ze niet al jouw gegevens wissen. Ze (of jijzelf) kunnen ze wel aanpassen met idd overal een kruisje ofzo te gaan zetten. De naam Jen blijft er dan weer wel bij staan. Als je dan bv op een privee forum ergens, toch wel persoonlijke info hebt "gedeeld" (en ja Jopie ik kan ook niet zo goed meer tegen het woord "delen" de hele tijd), en je wordt gebannen (door je eigen schuld al dan niet), dan hangt het van de Good)will van de forum beheerder af, als je die nog kan bereiken ergens, of ie al je berichten wil deleten of niet. Maar goed, we horen/lezen het nog wel (hoop ik) Fijne dag verder en sterkte voor diegenen die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Hier een link van een jurist over het opheffen van je account. LINK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Hoi Ietje, sorry dat ik je verkeerd begreep gister. Toch hoop ik dat je iets met mijn bijdrage kan. Vandaag gaan we er weer voor. Hoe lang het duurt voor de trek echt verdwijnt is moeilijk te zeggen. Dat is voor iedereen anders. Wat mij opvalt is hoe beter ik in mijn vel zit hoe minder last. Het is toch vaak ook een koppeling met een gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Dat is zo. Ik vond die eerste gelegenheden ook een ramp en zag er als een berg tegenop. Het eerste weekend dat ik niet dronk weet ik nog had ik een eetafspraak bij een goede vriend en we dronken altijd. En veel. Ik heb hem van te voren opgebeld en gezegd dat ik niet wou drinken die avond en of hij voor mij een paar flesjes alcoholvrij wou halen. Anders zag ik het echt niet zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Fijne vakantie Jopie. En een fijne verjaardig. Een halve eeuw, het is niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dennis Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ik denk dat de link van Jaap alles zegt. Zelfs als de moderator alles weghaalt ( en aldus discussies onleesbaar maakt...) heb je altijd nog Google cache, Archive.org en Wayback. Wat geschreven is blijft geschreven op internet. Hoe dan ook. Je kan misschien wel "Jen" laten vervangen door iets anders. En, zoals eerder gesuggereerd....je kan ze natuurlijk allemaal handmatig weghalen (op dit forum.....er zijn er ook waar je na plaatsing niks meer kan veranderen). En ook ik vraag me af waarom. Ik zou het persoonlijk jammer vinden als je weggaat, want je ben een van diegenen die regelmatig iets verstandigs plempt. Is er iets gebeurd? Of heeft het iets te maken met dreigend verslavingsgedrag rond forumbezoek? Dat merkte ik namelijk bij mezelf, (waarna ik drastisch gesneden heb in het aantal fora waarop ik reageer. (waaronder dit......nouja, tot nu toe dan )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Wat mij hielp bij het van te voren kenbaar maken was dat die discussie er minder was. En dat ik dan wat had uit te leggen als ik toch zou drinken. Ik weet zeker dat ik die avond leuker had gevonden als ik wel had gedronken. Dat wel. Maar voor de lange termijn was het veel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Nou, als ik op de kilokiller zou staan zou ik dat er misschien ook wel af willen hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Niet makkelijk, maar het zal opluchten Ietje. Als je dat gedaan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Zo scheidingswandje tussen slaapkamer en werkkamer zit er in. Ik kan douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Mooie vakantie Jopie, maak er wat van! Gaat vast wel lukken. Feliciteren doe ik je later pas, je moet eerst nog 50 worden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 @Jen en anderen; Ik heb daar ook al een paar keer over na gedacht. Je kunt je niet uitschrijven van dit forum, wat inhoudt dat je berichten tot het eind der digitale tijden bewaard worden, hier te lezen zijn en gevonden worden door zoekmachines. Ik heb mer nog niet helemaal in verdiept, maar het lijkt mij in strijd met allerlei privacy-wetgeving. Zelfs Google en facebook zijn VERPLICHT om account (met bijhorende info) te verwijderen. Zijn er juristen in de zaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Middag, VEEL plezier Joop!! Verder niet zoveel te melden. Ja, regen regen en nog meer regen.... Ik kan eventueel nog een citaat of een liedje plaatsen.... maar of jullie daar nu op zitten te wachten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Middag. Ja, Rihanna en dat ene mooie nummer.... diamonds in the dark zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 in the sky? dancer in the dark (ook erg mooi, maar een film met Bjòrk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Hier is meer informatie te vinden over de behandeling van persoonsgegevens; Bewaren, beveiligen, verstrekken van persoonsgegevens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 allez vooruit dan maar, zowel citaat als liedje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ja die, Jane! Ik zag net Shahire voorbij komen, ben er helemaal een beetje droevig van, al die mensen die niet meer hier willen komen..... maar ben blij met de mensen die hier nog wel zijn. Zucht. One of those days. Joop, prettige vakantie!! Ennuhhhh, nog een paar maandjes en ook ik word 50! Ik feliciteer je als je terug bent. Geniet van het mooie weer en je vriendin en je dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Oh jullie waren er toch!!! Lees ik nu. Nance!! Hoe gaat het? Jane natuurlijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Dat is P.I.L., Veee-Emmutttjjjjjjjuuuuu, geen Rihanna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 ach broekies:D ik zit in mijn 60ste levensjaar dat is pas echt konfronterend shjuchtttttttttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 ha Nien:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 haha idd Nance, was (ben ) in P.I.L bui... en ach archaisch, dino's... als het maar lief is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden