Tatum Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Kastanje, goed dat je weet wat er moeilijk is aan vandaag. Pak je rust op momenten dat het wél kan. Al is het maar 10 minuutjes met een lekker kopje thee En nu ben ik zelf weg. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ik kijk mijn ogen uit. Goedemorgen. Het is even een klusje, maar Jen je kan al je berichtjes zelf leeg maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Oh, Jopie kwam ook al met dat idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Zo ik ben ook al weer begonnen. Hoop vandaag in ieder geval een keer helemaal rond geweest te zijn incl. hoog plafond en dat wat ik gisteren gedaan heb, voor de tweede keer te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Nu ik er over nadenk, het is natuurlijk zo dat als ik dat zou willen, dat Tactive mij helemaal zou moeten kunnen laten verdwijnen. Binnen het forum dan. Ik kan me wel voorstellen dat ze daar dan een vergoeding voor vragen. Het feit dat dit technisch gezien niet kan mag natuurlijk niet de reden zijn dit niet te doen. Dan zorgen ze er maar voor dat dit wel kan. Succes Jen, wat je motivatie ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Overigens is het nog maar de vraag of het opheffen van je account gelijk staat met het verwijderen van al je berichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Lastige kwestie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Maar goed, de boom van A3. Ik begin me nu toch echt zorgen te maken over de natuur. Als de bomen daar zomaar omvallen is het er niet meer veilig voor mens en dier. Hier in de stad kan je dit bord vinden. We zijn gewaarschuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Dagpact Tatum Albert Lytse Kastanje Acer Goeie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Hoi Belle, wat zou je willen doen? Ik zelf doe 1 x in de week de houtclub met verstandelijk beperkte mensen. Vanavond mag ik weer. Het centrum is twee weken dicht geweest. Ik heb we weer zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 De meeste gemeenten hebben een site waar diverse plekken worden aangeboden. Hier is dat deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Belle ik heb gisteren om 18.23 een berichtje geschreven naar je, met wat suggesties. Misschien staat er iets bij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 goeiemorgen frummers. Wij hebben een VIP (Vrijwilligers Informatie Punt) en ik ga wekelijks te fietsen met een gehandicapte (die overigens harder fietst als ik) en ik sta mensen telefonisch bij in hun vragen en behoefte aan een luisterend oor. Belle, sinds ik vrijwilligerswerk doe i.p.v. betaald werk voel ik me meer welkom en gewaardeerd en weet dat wat ik doe er ook echt toe doet! Aanrader dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 En een gewaarschuwd mens telt voor twee, nog meer kans dat die boom op je hoofd valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 En mijn gehandicapten maken meer herrie met een hamer dan ik, en dat figuurzagen kan ik ook al niet bijhouden. Het is wat met die gehandicapten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 En het is ook een wonder waar ze allemaal verf aan kunnen smeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Kortom, echt een aanrader om met gehandicapten te gaan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 A3, ik mocht willen dat dochter met de helft van jouw weetgierigheid haar examens doet:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 En toch heb ik nog nooit een boom zien omvallen, ik fiets dan ook niet dagelijks door een bos. Wel heb ik een keer op een camping 's ochtends een boom gezien die vlak naast een tent lag. En die zag er ook uit of die net was omgewaaid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ik ga weer even herrie maken, ik hoor de buren net van de trap af stommelen, dus het mag weer. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Dit forum is toch social media? Dus het is te combineren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Ja dat zijn snelle jongens die gehandicapten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 deze snelle meid is op de markt voorbereid. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Dag dag. Kom ik voor het eerst in twee maanden even kijken, zie ik meteen twee bekenden. Hier alles goed, eigenlijk geen noodzaak tot inloggen. Gewoon een idee: eens even kijken wat er gaande is. Old habits die hard, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Trouwens, ik weet wèl waarom ik inlog. Zenuwen. Nog steeds een trigger. Zes weken geleden is mijn linkeroog geopereerd aan cataract, en meteen hebben ze er een kunstlens 'op sterkte' in geplaatst. Dat wil zeggen dat ik van min 18 naar min 2 ben gegaan. Fantastisch! Morgen doen ze mijn rechteroog, dat kunnen ze naar min 1 brengen. En hoezeer ik me hierop ook verheug, de adrenaline giert nogal door het lijf. Een rustigmakertje is dan snel gehaald, en dat willen we niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden