Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ik zou ook komen toen Bol geloof ik. Maar deze keer beloof ik je dat ik kom, vermits er iets met mijn katten of familie is. Wilde toen ook, maar iets hielt mij tegen. En al komen er 6 zoals ik lees, hebben jullie het heel leuk gehad samen! Gaat het daar niet om? Dat mensen samenkomen ipv de hoeveelheid tellen. Als iedereen een opdracht mee krijgt, dat neem je dan mee, geen probleem over het voedsel gebeuren. Lijkt mij, en de helft laat afweten, nog geen probleem, samen geld bij elkaar lappen en uit eten gaan. Toch gewoon leuk, om elkaars gezicht te zien. Ik begrijp je frustatie, maar ik heb ook zoiets, zo zijn alcoholische, eerst iets heel leuk vinden en daarna afzeggen. Kort dag houden en niet heel ver vooruit. Lijkt me dus de beste. En ik beloof je, ik kom! Tenzij er iets gebeurd met mijn dieren of mijn vrienden of mijn familie. Maar ik kom gewoon want er gebeurt gewoon even niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Weet ik Spudtie maar ik rekende er toch op en een smoes hebben van dat het te ver is wist men ook toen men zich op gaf. Dat vind ik dan vervelend. Daarom moet iedereen goed na denken voordat men zich opgeeft. En koken en hapjes vind ik leuk om te doen hoor geen punt. En het was leuk hoor de vorige keer met 6 man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 speciaal voor Hannah, Jane en Nance mijn allereerste slinger! gefeliciteerd, meiden! wat een opluchting, he? Joris ook al goed nieuws het kan niet op vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hannah, Jane en Nance; van harte gefeliciteerd. Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hé Hanneke:) Ik eet dadelijk broccoli aarda. en een dikke kippebil. Heb er voor mijn kleine poepies ook maar een gebakken. Vinden ze zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hannah, wat goed! Gefeliciteerd! Whoehoe! En Nance heb ik nou over het hoofd gezien dat jij ook een geslaagde hebt? Shame on me! Spud, blij dat je het zo ok vindt en dat het bij Bol kan (thanx Bol ). Ik ben ook van de partij. Ik moet alleen vragen of mijn man me brengt, anders ga ik proberen met de trein te durven. Want het idd niet naast de deur, maar dat mag de pret niet drukken. Hoop dat er veel mensen komen! Ik ben net lekker afgemat bij de fysio en heb daarna nog wat corestabilty gedaan. Salade gegeten met een sportdrankje. Ik was te laat voor het superdiner bij Bol... Hoe is het verder hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Voor alle moeders die een geslaagd kind hebben Voor jullie ook een klein beetje diploma alleen al de steun die jullie zijn geweest. Voor jullie: :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Nee hoor, Liesje, je hebt me niet over het hoofd gezien. Mijn jongste zoon is idd ook geslaagd, maar deed volwassenenonderwijs, dat wist ik dus 2 weken geleden al, maar had er geen melding van gemaakt hier. Evenzo goed ben ik erg trots natuurlijk en bedankt voor de felicitaties! Met drie bedoelde ik Joris, dochter van Jane en zoon van Hannah..... Ik was wat verwarrend bezig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Krijg nou wat zeg, zit ik gewoon wat dingetjes op te zoeken op mijn pc. krijg ik ineens trek. Niet erg hoor maar zo'n apart gevoel in mijn maag. Even de behoefte om de kick van drank te voelen in mijn maag. Doe er niets mee hoor en ga gewoon door met waar ik mee bezig ben, maar het overvalt me wel. En ik heb nog wel zo lekker gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Een lekker groot glas water drinken Bol! En bij jezelf te rade gaan, wat was de trigger nu precies? Kun je hem misschien in de toekomst voor zijn. Trek komt soms op de meest ondenkbare manieren opzetten, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Jemineeee JANE!! Een dikke kus voor jullie, en genieten maar en genieten maar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ik ben er al achter hoor Spudtie. Ik heb vanmiddag een paar bonbons gegeten. In een van die bonbons zat een likeursmaakje. Ik denk dat het daardoor kwam. Anders zou ik het niet weten. Maar het is al weer weg hoor. Hé hoe is het trouwens met UK? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ah! Nondeknetter het blijft lastig hè? Overlaatst liet een vriendin van mij me rumbonen proeven. Lekker dat die waren! Ik kreeg geen trek, maar had wel angst om met de auto naar huis te rijden want voelde me psychisch toch een beetje aangeschoten. Ik heb Uk al een dag of 5 niet meer gezien. Er veranderd hier ook wel heel veel momenteel. Ben met een omheining bezig. En met opruiming. Ik hoop maar, gezien het feit dat hij blijkbaar al 3 jaar voordat ik hier kwam, er volgens buren ookal zo uitzag, dat het dit jaar ook nog wel kan. Dan hoop ik wanneer ie zijn naadt hier weer gevonden heeft, er toch nog wat aan te kunnen doen. Al vraag ik me af of een operatie wel mogelijk is, dierenartsen klagen immers altijd over dat katten huid te kort komen wat wegsnijden en dichtnaaien bemoeilijkt. Dit gaat wel over een plek, van ongeveer 5 cm waar geen huid meer opzit, en daar zit dan een abces op die geweldig huishoudt. Maar nog steeds, ben wel van plan om er iets aan proberen te laten doen en ik ben natuurlijk geen dierenarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Ik ben zo benieuwd of ze er achter komen wat er nu precies met hem aan de hand is, want het zou toch mooi zijn als het helemaal zou verdwijnen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 :musicnote::light:**:musicnote::light:**:musicnote::light:**:musicnote::light: Jane, van harte gefeliciteerd met je geslaagde dochter Hannah, van harte gefeliciteerd met je geslaagde zoon Nancy.... van harte gefeliciteerd met je geslaagde zoon Joris, van harte gefeliciteerd met je geslaagde sollicitatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Dr Fish het is soms zaliger geven als ontvangen:D wij hebben net het slagen van dochter gevierd door de visjes onze dode huidcellen te voeren:P en nou maar hopen dat die foto er staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Hannah ook high five:musicnote: heerlijk he, alle stress ff de deur uit leuk al die mensen die meeleven hoor ik voel me ook een beetje geslaagd zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Nope Jane, ik dacht hem nog te plakken in mijn webbrowser maar ook niet. En ik ben me toch nieuwsgierig! Bol, de eerste en de laatste x dat ik met hem bij de dierenarts was, spraken ze over een vlooienallergie. Vanaf dien ben ik hem elke maand gaan ontvlooien. Hij heeft toen ab en een langdurige ontstekingsremmer gekregen, wat de boel een beetje tot bedaren bracht. Voor het geval dat hij nog iets onder de leden zou hebben heb ik bloed laten trekken op vip en leucose, maar hij was clean. Maar blijft moeilijk hem consequent te ontvlooien als hij er soms een paar weken niet is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Volgens mij moet je een foto uploaden. Ik weet alleen niet hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Tsjonge wat lomp van mij! Van harte gefeliciflap moeders met jullie geslaagde kids! :moon::moon: :moon::moon: :moon::moon: :moon::moon: :moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 kijk Spud das nou het verschil tussen een VWO-er en een mulo-klant hij staat er nu wel bij de dr fish-link een stukje terug op de draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Nance ook nog gefeliciteerd ook mijn zoon doet staatsexamen in etappes en heeft na de zomer ook een diploma hopekijk zeker zo hard gewerkt hoor die knullen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Originally posted by: jane4kijk Spud das nou het verschiltussen een VWO-eren een mulo-klanthij staat er nu welbij de dr fish-link een stukje terug op de draadquote> Jane, bedoel je het plaatje van een mobiele telefoon waarbij je op G-mail moet inloggen? Ik had een bak met visjes en een paar voeten verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 En Jane, zitten alle tenen er nog aan? Gefeliciteerd met dochter! Hannah proficiat met je zoon, en Nancy alsnog met je zoon! Joris, ook al zo'n goed bericht. Top dat ze met je verder willen, komt vast wel rond. Alle schaapjes weer op het droge Voor nu dan, dit is mooi binnen toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 als ik 20.22 aanklik op dr fish dan krijg ik dat ook Tatum jij niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden