nancy Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Tjeetje, ik krijg de kans niet eens! ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Jopie, jij bedoeld deze: Een man heeft een wolf, een geit en een kool. Hij moet een rivier oversteken met de twee dieren en de kool. Er is een kleine roeiboot waarin hij slechts één ding tegelijk kan meenemen. Echter, als de wolf en de geit alleen gelaten worden, eet de wolf de geit op. Als de geit en de kool alleen gelaten worden, eet de geit de kool op. De Vraag: Hoe kan de man de rivier oversteken met de twee dieren en de kool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Ik ga daar in iedergeval een nachtje over slapen. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Ik ken hem al (ooit tijdens een detox gehoord). Ga dus maar niets zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Eerst kool dan wolf dan geit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Dat alleen laten, geldt natuurlijk ook voor de overkant... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Eerst de geit naar de overkant terug en de kool naar de overkant, de geit mee terug en omruilen met de wolf wolf naar de overkant bij de kool leeg terug en de geit ophalen en meenemen naar de wolf en de kool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Nance: je hebt het goed!!!!!! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik hem wel kende maar toen ik vannacht niet kon slapen heb ik eens even over nagedacht hoe het ook al weer zat! Nou dat was toch nog wel even puzzelen. Ja met de drank en de leeftijd komt het geheugen er soms niet zo goed meer van af. Gelukkig kwam ik er wel zelf uit. Maar ik wist natuurlijk nog wel van het heen en weer varen van de man met de dieren en de kool. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Welke letter wordt de volgende in de onderstaande reeks? B, C, D, E, G, ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Originally posted by: JaapWelke letter wordt de volgende in de onderstaande reeks?B, C, D, E, G, ...quote> Ik denk de J (jeeeee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 de J Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Hè hè... ik heb 'm ook eindelijk door. En deze reeks? S, W, T, T, D, W, M, I, V, ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 De J(éé) is helemaal goed. De J van Jaap. De J van jong. De J van jabbadabadoe. Die van Dylan zie ik nog niet zo één, twee, drie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ik zou dan toch zeggen een W. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 jaJa.. had ik ook weer eens de J maar honderd jaar te laat alweer... ok nu de volgende... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Nee dames, het is niet de W. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Oooooohhhhh, in plaats van de W had ik eerst staan de Z... het ligt er maar aan hoe je het bekijkt, vandaar dat ik het veranderd had, de Z zet ik nu dus in, en anders weet ik het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Geen idee Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Dan moet ik even buiten de lijntjes denken misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ik zeg ook Z. Het antwoord was weer zo dichtbij dat je het niet ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Je mag gebruik maken van alle mogelijke wiskundige bewerkingen om met vier negens, het getal 20 te vormen. Elke negen mag je éénmaal gebruiken. 9 9 9 9 −−› 20 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 99/9+9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden