Spring naar bijdragen

zondag 16-6-2013


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal,

Gisteren goed doorgekomen bij de chinees! yessss

Ondanks dat manlief vroeg: vind je t erg als ik een biertje bestel?

Na een icetea wou ik ff nadenken over nog een icetea of cola of ander fris...

Zegt ie: nou dan neem je toch 1 rood wijntje?

Na een zeer reoluut NEE van mijn kant gauw nog maar een icetea besteld dus.

Vandaag drink ik niet.

Allemaal een fijne dag!

Groetjes en tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bolletje heeft inderdaad een voorstel gedaan en eerder ook al Aicha. Niets mis mee overigens!

Probleem lijkt meer om vast te kunnen stellen of er momenteel überhaupt voldoende belangstelling is voor een meeting. Misschien ook dat iedereen een beetje op iedereen zit te wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke ga je maken? Er is namelijk blijkbaar een Indische (vrijwel alle recepten die je op internet vindt) en een Chinese variant. De babi pangang bij de Nederlandse Chinees is van deze laatste weer een aangepaste versie. En juist die wilde ik graag maken en is uiteindelijk ook wel redelijk gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@%$#&* ik heb gruwelijk op m'n wijsvinger getimmerd. De nagel is blauw dus daar hoeft geen nagellak op. Doe ik trouwens toch niet hoor:)

Nou weer een hoop gedaan, maar nu schei ik er mee uit, het is zondag toch? Ik ga lekker zitten gamen. Poeh ik ben moe zeg. Had vandaag klaar willen zijn maar nee hoor er komt altijd weer zoveel bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik kom even weer om het hoekje kijken.

Sta nog steeds droog, kost me ook niet veel moeite moet ik zeggen.

Het enige waar ik van baal is dat ik nog steeds heel moe ben.

Het is dat ik een enorme drive, wilskracht in me heb waardoor ik doorga.

Want als ik me zou laten leiden door mijn gebrek aan energie, dan kwam ik mijn bed niet uit.

En dit zeg ik niet omdat ik me zielig voel of iets dergelijks, maar gewoon om te delen hoe het met me gaat.

Er is wat er is.

Ik vind het lastig wanneer er af en toe met modder wordt gegooid op het forum.

Dan reageer ik niet en trek me wat terug. Misschien niet de goede manier, maar op dit moment mijn manier.

Door het stoppen met drinken komt er oud zeer naar boven. Iets wat ik heb weggedronken.

En dan horen dit soort reacties van mij op acties en woorden van anderen er voor nu even bij.

Achterstallig onderhoud wegwerken noem ik de fase waarin ik nu zit.

Op alle gebieden van mijn leven.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kastanje, heel goed om niet te reageren als er hier met modder wordt gegooid. Het gebeurt vaak "s avonds dus dan kijk ik niet eens.

Ik begrijp niet waar die behoefte vandaan komt om elkaar zo af te katten. Bij de AA zeggen we dan dat je dan nog niet echt nuchter bent. Het is puur alcoholisch gedrag. Daar wil ik niet aan meedoen.

Bovendien heb ik geen zin te moeten nadenken over dit soort toestanden. Kan mijn denkwerk echt voor zinniger dingen gebruiken.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kastanje, doe wat jou helpt.

Je schrijft dat dat misschien niet de goede manier is?

Meegooien is niet de goede manier.

Maar kijk goed of je nu haalt uit het forum wat nodig en wenselijk is voor jou.

Alcoholisch gedrag schrijft Hanneke

en ik herken er wel iets van in.

Zeker toen ik nog dronk, ik zou er dan ook aan meegedaan hebben

waarschijnlijk. Als je op een ander let, hoef je even niet op jezelf te letten.

Bovendien kun je dan alles wat fout gaat als aanleiding aangrijpen om die ander(en)

de schuld te geven en de mogelijkheid open houden weer of nog door te drinken.

Dat betekent dat je in de vicieuze cirkels blijft hangen en de oppervlakte-dingen

van buitenaf.

Nu je niet meer drinkt komen de oude dingen boven, die waarschijnlijk (mede) oorzaak waren van je drinken.

Die aangaan, verwerken en achterstallig onderhoud plegen is niet makkelijk. maar oh wat ga je hier van profiteren:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Hanneke
Kastanje, heel goed om niet te reageren als er hier met modder wordt gegooid. Het gebeurt vaak "s avonds dus dan kijk ik niet eens.

Ik begrijp niet waar die behoefte vandaan komt om elkaar zo af te katten. Bij de AA zeggen we dan dat je dan nog niet echt nuchter bent. Het is puur alcoholisch gedrag. Daar wil ik niet aan meedoen.
quote>


Tja Hanneke, sommige mensen vinden het leuk om anderen op stang te jagen.
Sommige mensen zijn niet capabel om een gewoon normaal schriftelijk contact te hebben met anderen.
Sommigen hebben gedronken, en vaak agressief.
Sommigen zoeken overal iets achter en betrekken alles op zichzelf en gaan lopen schoppen.
En sommigen schoppen omdat ze het er vaak niet mee eens zijn.
En daarom is het zo belangrijk dat je niet op deze mensen reageert maar ze gewoon links laat liggen, dan krijgen ze geen reactie en raken hun kwaadheid niet kwijt. Zodra je maar iets reageert bam, dan vliegen ze erop.
Gewoon reageren op de berichtjes die voor jou belangrijk zijn.;)

Ik heb geklooi met m'n tievie. K.P.N. 3 keer gebeld. twee keer werd er de haak opgegooid. Het is nogal een lang verhaal maar hij doet het gelukkig weer.:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn leven met drank ben ik een perfecte Kameleon geweest. Aanpassen aan elke situatie, gewenste antwoorden geven, meepraten, nooit een eigen mening zeggen. Zo erg dat ik ook geen eigen mening meer had en als ik die had dan zei ik die niet omdat ik bang was voor discussie of om er niet bij te horen omdat ik een andere mening had.

Een grijs muisje, zo onzichtbaar mogelijk.

Wel dit muisje kruipt nu uit haar holletje en kijkt nieuwsgierig de wereld in en begint zichzelf te herontdekken.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg omdat er nu een iniminiemuisje in de h.kamer zit hoeven we niet gelijk met z'n allen te vluchten hoor. die diertjes doen niets.

Dit muisje is net voor het eerst uit haar holletje gekropen en zit nu heel stil in een hoekje te kijken wat er gaat gebeuren maar ER GEBEURD HELEMAAL NIETS:(

Nou dan gaat de Bol maar eens lekker hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag tussen de bedrijven door op het jaarpact gezeten, daar zijn zinnige dingen te lezen.

Bij deze meld ik mij af; ik heb het droog gehouden. Op een korte, hevige trek na is het goed gegaan en heb ik een fijne dag gehad.

Nu even tv kijken en dan lekker naar bed of zoals wij zeggen: naar de lakenstraat dus tot morgen dan meld ik me weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...