Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 @spiritje hebt wel goede stem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 @spirit, niet eerlijk de tekst van je drankjank nummer. Je zoon leeft als sinds hij heel jong was met een moeder die dronk en nu nog steeds drinkt. Pure zelfbescherming van die jongen. bolletje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 @spirit, het is niet om je af te zeiken maar om je ogen te openen. Jouw zoon heeft jou te vaak dronken meegemaakt en kan niet op jou steunen. Het is gewoon teveel voor hem. Misschien eens online gaan lezen over kinderen van alcoholisten wat dat met hen heeft gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 (bewerkt) @Jannigjedeze muziek doet me aan jou denken. 6 mei 2021 bewerkt door Reacher Dit is een veel beter filmpje voor deze muziek en voor Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Artemis en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 @Artemis pak je sticks!! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 12 minuten geleden zei bumperjim: @Artemis pak je sticks!! WAT EEN GOED IDEE !!!! Vet, even zoeken, want mijn sticks zitten onder een dikke laag stof (te druk geweest met werk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 (bewerkt) @bumperjim doe je mee, ode aan mijn broer, altijd als ik Toto hoor drumt hij ook mee 9 mei 2021 bewerkt door Artemis aanvulling bumperjim en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 @bumperjim en dit is ook lekker drumwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 2 uur geleden zei Artemis: @bumperjim en dit is ook lekker drumwerk Mja maar das weer kansloos voor mij om mee te drummen, ik ben sowieso geen metal drummer. Maar ik channel wel graag mn innerlijke Bonham Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei bumperjim: Mja maar das weer kansloos voor mij om mee te drummen, ik ben sowieso geen metal drummer. Maar ik channel wel graag mn innerlijke Bonham volkomen kansloos, ik ook. ben een beginner zoiets dus, maar dan slank en met heel lang haar 9 mei 2021 bewerkt door Artemis aanvulling bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 Nou eens niet voor de tekst, maar voor het gevoel dat dit nummer geeft. En vanwege Hughie en Starlight. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 2 uur geleden zei Artemis: volkomen kansloos, ik ook. ben een beginner zoiets dus, maar dan slank en met heel lang haar Hahaha. Mijn niveau was ook zoiets als deze dame. Heb ooit eens voor de lol een auditie gedaan met een bluesband. Heel erg leuk om samen te spelen met een echte band. Ze vroegen of ik wat kon variëren, maar ik had alleen maar een paar techieken in petto. Lekker meedrummen op punk en hardcorenummers omdat een huisgenoot een drumstel had. Heerlijk. Mensen kwamen terug de zaal in om te kijken of het echt een vrouw was, die ze hoorden drummen. Tsja, het is nog steeds niet veel voorkomend. Daarom inderdaad herkenbaar, die reacties op deze drummer. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 Dit vind ik zo heerlijk om te zien. Mn favo drummer die speelt met een paar volkomen onwaarschijnlijke getalenteerde drummers. (Ik hoor de Vlinder zich al kwaad maken: onwaarschijnlijk omdat ze Japans zijn? Ehh ja dus, sorry ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 Ja spelen met een groep is het leukste wat er is. Het is eigenlijk belangrijker goed te luisteren dan goed te spelen anders wordt het nooit een groep maar blijven het een paar solisten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 3 uur geleden zei bumperjim: Dit vind ik zo heerlijk om te zien. Mn favo drummer die speelt met een paar volkomen onwaarschijnlijke getalenteerde drummers. (Ik hoor de Vlinder zich al kwaad maken: onwaarschijnlijk omdat ze Japans zijn? Ehh ja dus, sorry ) echt vet, gaaf, ik ben groot fan van Chad Smith, deze is erg leuk om te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2021 Haaaa ik lig helemaal dubbel geweldig idee. Dit vind ik ook zo mooi, soms doen ze een benefiet concert op een of andere school, dan staat er anderhalve paardekop te kijken maar dan gaat net zo goed het dak eraf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden