Artemis Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Ben ook groot George en Eric fan , deze samenwerking, trouwe vrienden ondanks de liefdesperikelen over patty, ze bleven vrienden wat ik hier mooi vind is hoe ze soleren en naar elkaar kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 ik dacht dat het topic was nummers niet drog blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 1 minuut geleden zei Renaldo61: Ik snap je niet? Maar dat zal aan mij liggen. nou ik dacht dat dit draadje was voor emotionele nummers. Niet elk willekeurig nr dat we mooi vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 dit is voor muziek die je raakt omdat we ooit van de mods beter niet meer muziek op de dagdraad moesten plaatsen. De titel van de draad dekt niet de lading dus voel je vrij te plaatsen wat je met ons wilt delen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 (bewerkt) 8 uur geleden zei lady jane: dit is voor muziek die je raakt omdat we ooit van de mods beter niet meer muziek op de dagdraad moesten plaatsen. De titel van de draad dekt niet de lading dus voel je vrij te plaatsen wat je met ons wilt delen helemaal mee eens, muziek maakt je ziel wakker, stromen van emotie, reizen door de tijd, alles komt langs en zo persoonlijk. Ik huil van blijdschap, woede, verdriet, angst, allemaal gevoel wat muziek losmaakt. Waar de ene persoon blij wordt wordt de ander verdrietig. Muziek is persoonlijk. Dis we houden het hier allemaal niet droog 1 mei 2021 bewerkt door Artemis typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Ik voel je verdriet @spirit en huil een bakje met je mee... voor al het verdriet in de wereld...wat doen mensen elkaar eigenlijk toch aan...waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 (bewerkt) Zo Als het goed is, is het gebeurd. 5 mei 2021 bewerkt door bolletje Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 denk je niet dat het afkeren ook uit onmacht voortkomt spirit? het niet meer weten, en er niet meer tegen kunnen? mbt drinken dus? niks, bolletje, Senna33 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ik schrik er van dat je het hier neer zet. Terwijl je nog niet zolang geleden, verteld dat je zoon hier mee leest. Ik zou het niet fijn vinden als mijn moeder dit deed. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 @spirit Ik vind dit echt heel dapper van je. Ik had dit zelf niet gedurfd dus respect. Ik wil heel graag iets tegen je zeggen, maar ik weet niet waar de juiste plaats is. Op deze draad, dagdraad of privé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Oké dat begrijp ik. Wat ik graag wil zeggen gaat ook echt niet per definitie daarover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 25 minuten geleden zei spirit: Liever prive. Deze draad was niet bedoeld om een discussie over mijn zoon uit te lokken. Berichtje gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 1 uur geleden zei lady jane: denk je niet dat het afkeren ook uit onmacht voortkomt spirit? het niet meer weten, en er niet meer tegen kunnen? mbt drinken dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Zojuist zei Senna33: 1 uur geleden zei lady jane: denk je niet dat het afkeren ook uit onmacht voortkomt spirit? het niet meer weten, en er niet meer tegen kunnen? mbt drinken dus? Verkeerd gegaan met citeren, sorry. Juist dit maak ik nu mee met wat oudere familieleden. Zelf zit ik hier ook niet voor niets, iets met genen enzo, helaas. Maar je kunt wel waakzaam zijn, in de zin van dit gebeurt mij dus niét Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 @Senna33 wil je delen, of is lezen genoeg voor je? Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 7 minuten geleden zei niks: @Senna33 wil je delen, of is lezen genoeg voor je? Wat dat aan gaat, is het goed zoals het is. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei spirit: Hoe krijg ik dit weg. Met een pc of laptop zou het in elk geval moeten lukken als je Control-A drukt (voor "select all") en dan delete. Met de mobiel "select all" proberen door je vinger erop te zetten en lang ingedrukt te houden? Eerst "bewerken" kiezen natuurlijk. 4 mei 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ehh @bolletje, dan zou jij je citaat ook moeten weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 2 minuten geleden zei spirit: ik krijg het zo niet weg Vraag anders aan de moderator of ze het weg willen halen, want die kunnen ook teksten van anderen aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden