Smaragd Geplaatst 25 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 @SanMiquel Kom op, ga ervoor sterk mens in basis, je kan het heus wel. Heb je wel al bewezen! Ik geloof nog wel in jou, nu jijzelf nog(weer) Is een keihard gevecht dat je voert. Maar jij bent sterk, verdoof/doof jezelf niet geheel uit aub. En ja ze moeten je wel helpen klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 Laatste voor mijzelf en beetje voor @Roberto @Roberto2 Hou vol mister, gonna love you like there is no tomorrow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Voor @Renaldo61Zorg goed voor jezelf aub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 Ook eens even iets plaatsen. Ik vind dit echte kunst. Olena UUTAi. The Call of Shaman - YouTube lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 Waar is iedereen toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 6 minuten geleden zei Wilhelmina: Waar is iedereen toch je bent op de verkeerde afdeling Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 1 uur geleden zei lady jane: je bent op de verkeerde afdeling Wilhelmina Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 7 uur geleden zei Wilhelmina: Sorry t was om je te erop attent te maken dat je elders wel contact kreeg sorry hoeft niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 Mooiste beste versie die ik heb gevonden live. Rust zacht, hoe kun je zacht rusten? Ik niet al gun ik het de ander wel natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 (bewerkt) @Renaldo61toevallig wilde ik je iets sturen, je laatste nummer wow de titel. Ken een andere versie denk ik maar deze ga ik ook beluisteren. Zal het plaatsen als het hetzelfde nummer is. Ja het is het nummer wat ik ook bedoelde zo leuk om te beluisteren weer dank je wel! Begin van het rappen haha Gaat het een beetje met je? 3 februari 2021 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 Dacht ik al lieverd weet dat je van de vrouwen bent maar dan nog, ik herken het. Herpakken! Zoek een nummer voor jou nu Misschien vind je het wel niet leuk maar dan nog. Kom op he!!!! Uit je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 (bewerkt) Kan dus nog leuker? Lastig, probeer het dan ook nummer voor mij okay? Hoeveel heb je gedronken @Renaldo61? We moeten door he! Liefdeslessen! 3 februari 2021 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 Ik ga beluisteren, heb Ramses nog verzorgd. Hij was opgenomen in een verpleeghuis in Amsterdam, hoe wist je dit? Heel triest maar zeer begaafde man. Ik hou van Liesbeth die vond ik eigenlijk nog beter dan hem. Hou meer van vrouwen maar val meer op mannen dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 Voor @Renaldo61 zo voelt het idd, ben ook mijn beide ouders kwijt. Dan ben je geen kind meer idd. Luister naar de tekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 (bewerkt) Voor @Renaldo61 en ook voor anderen mensen die iemand missen. Dit meisje die tekst zo goed treffend, zo stoer. Als zij het ook kan, kunnen wij ook iemand missen. Gaat niet vanzelf nee, kom op. Die tekst raakt mij zo, zo waar. Laat mij los! Ik moet nu alleen 3 februari 2021 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 (bewerkt) Mooi @Renaldo61ook lief die tekst. Zij doet mij heugen aan Maribelle, zij deed mee aan het songfestival eurovision. Dank je wel dat je reageerde maar niet inhoudelijk, wel in je bed belanden he> ? Bemoeder alles en iedereen dat schijnt mijn probleem te zijn. Hoeveel je hebt gedronken je hebt tik je niet, mag hier. Moet hier Ben weg zo. Denk ik. Hou van Vlamingen 3 februari 2021 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Helpt als je het Spaans machtig bent, maar anders voel je het misschien toch ook: Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden