Smaragd Geplaatst 22 mei 2020 Rapport Geplaatst 22 mei 2020 Arme lieverd en mensen haar maar pushen, goed bedoelend, werkt echt niet. Laatste optreden
Sandro Geplaatst 22 mei 2020 Rapport Geplaatst 22 mei 2020 7 minuten geleden zei Smaragd: Jij ook al terug naar de 90s muziek?
Sandro Geplaatst 22 mei 2020 Rapport Geplaatst 22 mei 2020 3 minuten geleden zei Smaragd: Arme lieverd en mensen haar maar pushen, goed bedoelend, werkt echt niet. Laatste optreden Na 1,5 minuut uit plaatsvervangende schaamte uitgezet.
Smaragd Geplaatst 22 mei 2020 Rapport Geplaatst 22 mei 2020 Erg he @Sandro niemand deed iets, daarna werd het nog erger .Kon het ook niet aanzien, dat is niet de weg. Ja jaren 90 beter. Zo nog even nummertje opzoeken. Lieve kerel ben je, niet alleen in de muziek. Bor zit ws op een bootje nu.
Smaragd Geplaatst 22 mei 2020 Rapport Geplaatst 22 mei 2020 Zo mooi en treffend dit nummer. Tis te laat........
Sandro Geplaatst 29 mei 2020 Rapport Geplaatst 29 mei 2020 (bewerkt) De kans lijkt me vrijwel 100% (nou ja, laat dat 'vrijwel' maar zitten) dat @Jopie rapmuziek niet kan waarderen. Toch is deze voor jou, vind de tekst bestwel op jou van toepassing, zoals ik je lees. Onder andere: "Yo, op die padenBatterij is opgeladenUitgeslapenBen klaar om de dagelijkse tocht te makenRegel m'n ontbijtBegrijp ik kom niks tekortGister m'n baan gescotIk vond die shit verrotWas in een luxe positie zodat het effe konMoet wel wat anders hebbenMaar dat is voor later zorg" "Ik deed de regendans en kreeg de zegen van de zon(vergeet die donkere wolken)Dit zijn de tijden dat ik blij ben dat ik leef" "Met het openbaar vervoer overal naar toeBuitenshuis, laat thuis, uitgeput, lui en moeDe volgende dag vroeg en uitgerust wakkerDoe m'n dagelijke rituelenJuist, 'n douche" "Ik deed de regendans en kreeg de zegen van de zon(vergeet die donkere wolken)Dit zijn de tijden dat ik blij ben dat ik leef[Outro]Het is een mooie dagJa, een mooie dagHet is een mooie dag" 29 mei 2020 bewerkt door Sandro
haddock Geplaatst 30 mei 2020 Rapport Geplaatst 30 mei 2020 Voor Mai, Vlaams meisje, Smaragd en Borretje, hier geniet ik al meer als 40 jaar van: Smaragd reageerde hierop 1
Smaragd Geplaatst 30 mei 2020 Rapport Geplaatst 30 mei 2020 @haddock vind het een beetje een eng nummer, wel interessant, prikkelt me Heb Mai berichtje gestuurd, Vm heb ik ook op Fb, gaat heel goed met beiden. haddock reageerde hierop 1
haddock Geplaatst 30 mei 2020 Rapport Geplaatst 30 mei 2020 Is ook live, duurt te lang, ik heb erop geleefd, maar dat was Whisky
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden