Sandro Geplaatst 23 april 2020 Rapport Share Geplaatst 23 april 2020 4 uur geleden zei Bor: En waar bovenstaande van plaats heeft gewisseld is tegelijk het mooiste lied uit de hele lijst vind ik. Keigoed nummer, heb ik altijd al gevonden. Heb nooit geweten dat deze cover in mijn geboortejaar was. Wat ik overigens niet begrijp is waarom hij het maar tot de 3de plaats gehaald heeft voor 3 weken. Zo"n goed nummer, dit is pas muziek. Ze hadden ook geen smaak toen zeg.. Mijn favoriet uit de Top 40, 3 nov 1972 Nummer 4; Dit is echt te toevallig! Ik zat naar de hitlijst van 1972 te kijken toen ik wist wat je geboortejaar was (maar niet de week) en toen koos ik ook deze als 1 van de leuksten. Of we hebben erg dezelfde smaak, of er was gewoon niet veel soeps om uit te kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 april 2020 Rapport Share Geplaatst 23 april 2020 (bewerkt) Child in time van Deep Purple was ook een hit in 1972 (al is het nummer al uit 1970 geloof ik), maar die staat er in de top 40 van 3 november niet in. 23 april 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 april 2020 Rapport Share Geplaatst 23 april 2020 Ondertussen weet ik nog steeds niet welk nummer ik uit mijn lijst kies Ik heb de keuze uit o.a. Rubberen Robbie (wie?!), Maywood, Boney M of Patricia Paay. Was dit de slechtste top 40 ooit ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 april 2020 Rapport Share Geplaatst 23 april 2020 Hoe moet je hier nu iets uit kiezen? Kim Wilde lijkt dan nog het meest op rock. Laar ik daar maar voor gaan (kende het nummer niet) One Day In Your Life Michael Jackson De Nederlandse Sterre Die Strale Overal! Rubberen Robbie Caribbean Disco Show Lobo ((NLD)) More Stars Stars On 45 No Me Hables Juan Pardo Wordy Rappinghood Tom Tom Club A Woman Needs Love (Just Like You Do) Ray Parker Jr. & Raydio Rio Maywood Going Back To My Roots Odyssey Hold On Tight Electric Light Orchestra Your Love Lime Ghost Town The Specials ((GBR)) Cantara Pepe The Press Hands Up (Give Me Your Heart) Ottawan Slow Hand Pointer Sisters Can Can Bad Manners Happy Birthday Stevie Wonder There's A Guy Works Down The Chip Shop Swears He's Elvis Kirsty MacColl Tick-A-Thumps My Heart Babe Malaika Boney M. Chequered Love Kim Wilde You Drive Me Crazy Shakin' Stevens Who Let The Heartache In Patricia Paay Body Talk Imagination Une Chambre Pour La Nuit Pussycat For Your Eyes Only Sheena Easton 'k Zal Je Heb Benny Neyman (Si Si) Je Suis Un Rock Star Bill Wyman Pull Up To The Bumper Grace Jones Tingalingaling Luv' Amor De Mis Amores (Que Nadie Sepa Mis Sufrir) Julio Iglesias Kom Van Dat Dak Af [Live] Peter Koelewijn en Zijn Rockets Zeeman Ciska Peters The Old Calahan "Live" BZN Only Crying Keith Marshall How 'bout Us Champaign Wij Zijn De Lachkabouters Sandy Me No Pop I Kid Creole & The Coconuts present Coati Mundi Stand & Deliver! Adam and The Ants We'll Go Out Tonight Daniel Sahuleka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 april 2020 Rapport Share Geplaatst 23 april 2020 Week 33, maar ik zie nu dat ik week 32 had moeten hebben. Dat biedt toch weer mogelijkheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 april 2020 Rapport Share Geplaatst 23 april 2020 Nou @Bor Ik heb wel genoeg troep gehoord bij het beluisteren van het lijstje van week 33. Ik ga niet nog eens naar vrijwel dezelfde troep van week 32 luisteren. Kun jij nog iets vinden wat ik misschien over het hoofd heb gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 april 2020 Rapport Share Geplaatst 23 april 2020 Voor @Klaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 april 2020 Rapport Share Geplaatst 23 april 2020 Rythm is a dancer (snap!) stond op 1 in mijn geboorteweek. Maar nothing else matters (metellica) en under the bridge (Red hot chilly peppers) stond ook best hoog in de top 40 toen Die twee laatste luister ik nog regelmatig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 57 minuten geleden zei Bor: Maar goed de beste uit de Top 40 1981, week 32, vind ik, De minst slechte, beter gezegd Blijkbaar zat de muziekindustrie in die periode in een soort vacuüm. Voor mijn gevoel was begin jaren 80 sowieso niet de meest spannende periode van de afgelopen 60 jaar, op meerdere vlakken. De tijd stond een beetje stil volgens mij. Ik heb het echter niet bewust meegemaakt, dus ik kan er naast zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 Daar ben ik toen met een vriend bij geweest.. lachuuuhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 Die huidige zanger Brian Johnson vind ik klinken als een woedende Donald Duck. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 Over AC DC kan ik niet meepraten. Thunderstruck ken ik, briljant nummer. Maar dat is dus al niet meer met de originele zanger. Ik had even zin in deze, uit mijn pubertijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 1 minuut geleden zei knakker: Hahaha Van Bon Scott vond ik altijd dat hij klonk alsof hij aan het poepen was. De grootste rocker van de band woont trouwens inmiddels al jaren heel burgerlijk in een verbouwde boerderij in de Achterhoek. Wie had dat ooit kunnen denken? Angus Young. Kijk dat weet ik dan weer wel. En ik reageer te snel om dat op google opgezocht te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 (bewerkt) Deze knaller uit 1993 luister ik vaak tijdens het hardlopen. "Now you do what they told ya, now you're under control! "F*** you, I won't do what you tell me!" Subtiel is het niet, maar ja 24 april 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 Deze vind ik ook goed, niet zo goed als bovenstaande, maar wat was er veel te genieten begin jaren 90. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 Neem even in ogenschouw dat ik kom van de tijd van vader Abraham en zijn wuppies he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 16 uur geleden zei Myle: Rythm is a dancer (snap!) stond op 1 in mijn geboorteweek. Grappig @Myle, heb ik wat op gedanst destijds. Jij zal het wel niet leuk vinden, ik wel Vond mijn nummer ook niet leuk, zo een gemaakt nep vrolijk nummer van The Osmonds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 (bewerkt) Vrij onbekend nummer (zou me verbazen als iemand hier het kent), maar deze vond en vind ik nog steeds erg goed. Btw, dat is zijn eigen zoontje in de clip. 24 april 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 Op 22-4-2020 om 17:55 zei Myle: Ik ook @Sandro. '92 was nog niet zo slecht Deze van G&R is ook mooi @Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 (bewerkt) Van dit nr krijg ik echt altijd tranen. 24 april 2020 bewerkt door Penny Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 58 minuten geleden zei Sandro: Deze van G&R is ook mooi @Myle Die heeft iemand gezongen voor ons op onze bruiloft, prachtig nr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 april 2020 Rapport Share Geplaatst 24 april 2020 Prachtig @Penny, kan het mij voorstellen. Wat een rakend nummer(tranen hier) Log nu uit, krijg een goede vriendin op bezoek. Even uiten/hart luchten. Hoognodig. Erg blij met dit draadje trouwens. Heb ik veel aan, dank! Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 april 2020 Rapport Share Geplaatst 25 april 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 april 2020 Rapport Share Geplaatst 25 april 2020 (bewerkt) Dit was het lievelingslied van een meisje waar ik een jaar of 15 geleden heel even iets mee had, alleen in de weekenden. Precies waar het nummer ook over gaat. Dat blijft dan hangen he, en krijgt een persoonlijk tintje. 25 april 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 april 2020 Rapport Share Geplaatst 25 april 2020 (bewerkt) Bam, deze komt even binnen zeg. Ik was helemaal hoteldebotel verliefd (op wat nu mijn ex is) ten tijde van dit nr. 25 april 2020 bewerkt door Sandro Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden