Lieke7777 Geplaatst 6 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2020 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 luister en huiver https://www.youtube.com/watch?v=anXBsbAWVh4 www.youtube.com/watch?v=anXBsbAWVh4 wie helpt me aan de goede posting, please? en anders de regel in je adresbalk plaatsen en genieten maar, het is de moeite waard Smaragd en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 (bewerkt) https://www.youtube.com/watch?v=anXBsbAWVh4 Hmm weet ook niet te te plaatsen, maar zeker de moeite idd. 7 februari 2020 bewerkt door Jan1000 nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2020 Dit doet me denken aan de zin "ik wou dat ik twee hondjes was, dan konen we samen spelen". Ik zat steeds te wachten totdat ze samen zouden gaan zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2020 Het is wel religieus, en daar is niks mis mee. (Een kerk of goeroe daarentegen kunnen heel fout zijn) Het gaat om het goddelijke in een ander zien. Er zijn mooie covers van gemaakt ook. Een gospelnummer noemt Johnny Cash het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2020 Kom op het is vrijdag, ik heb mijn haar gedaan, make-up op, we gaan lekker dansen. Hoeft niet veel te kosten. Come on, come on, turn the radio onIt's Friday night and I won't be longGotta do my hair, I put my make up onIt's Friday night and I won't be long 'Til I hit the dance floorHit the dance floorI got all I needNo I ain't got cashI ain't got cashBut I got you baby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 mijn fietsmaatje (praat niet in zinnen maar af en toe woordjes) vraagt tegenwoordig altijd naar Metallica ls ik in de keuken pannenkoeken voor hem bak; hij is nogal ongedurig en ik wist van gekkigheid nooit hoe hem nezig te houden. Via hem heb ik die band ook leren waarderen, leve youtube! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Hield van die man destijds en nog steeds zo goed, op die leeftijd. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 Zaterdag mag ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Nederlandse inzending Songfestival nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2020 Hee @Bor, eerste keer moest ik even wennen. 2e keer was is ik helemaal lyrisch. Ook de tekst, heel diep en mooie opbouw. En idd aan het einde mooie opbouw, beetje soul/gospel. Mooie clip ook. Hou daar van. Aan het einde met al die mensen, lijkt het ook net een AA meeting maar dat zal wel aan mij liggen Denk dat het heel mooi kan en gaat worden live. En we moeten ook niet weer winnen, kost allemaal veel te veel geld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2020 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 12 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Zeker @Bor, mooie tijden waren dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 www.youtube.com/watch?v=OA_CndlBu0g it's the end of the world as we know it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 www.telegraaf.nl/entertainment/1335894334/davina-michelle-ontroert-met-17-miljoen-mensen-in-leeg-ahoy Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Jane deze? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2020 Kan niet slapen. @Bor @Cleo66@Myle voor iedereen natuurlijk op dit forum. Myle en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden