haddock Geplaatst 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Sommigen noemen het Pathos (moest er froeguah ook niks van hebben), nou, dan maar, Thanatos en Eros hebben lang genoeg geregeerd. https://www.youtube.com/watch?v=bZTS9H-l5qQ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Een like vanwege jouw commentaar erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 april 2016 Rapport Share Geplaatst 7 april 2016 (bewerkt) 7 april 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 april 2016 Rapport Share Geplaatst 8 april 2016 Omdat het zo een lief onschuldig liedje is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 april 2016 Rapport Share Geplaatst 9 april 2016 Zonder zwans! Gert heeft nog bij mij in de klas gezeten in het middelbaar. Of ik in de klas van Gert Hij en zijn zus hebben toen nog opgetreden op het kerstfeestje van 't school. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Zonder zwans! Gert heeft nog bij mij in de klas gezeten in het middelbaar. Of ik in de klas van Gert Hij en zijn zus hebben toen nog opgetreden op het kerstfeestje van 't school. Sarah daar kon ik van dromen toen ik 15-16 was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 april 2016 Rapport Share Geplaatst 19 april 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 april 2016 Rapport Share Geplaatst 27 april 2016 (bewerkt) Bloem de Ligny uit de jaren '90 met maar 1 CD eigenlijk (Zink). Heel erg Bjork-achtig. Schoot me opeens te binnen. Vind het nog steeds schitterend. 3 mei 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst 29 april 2016 knippen Lars, i.p.v. kopieren en dan plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2016 Dankje ag, Voor ag, Tekst is heel grappig. Vind ik. Heb het wel moeten opzoeken in urban dictionary, want ik begreep er niks van. En die jas! Lijkt wel een leeuw. Ik zou daar bijna een traantje van laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2016 even tot rust komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2016 echt heel bijzonder; https://www.reddit.com/r/ContagiousLaughter/comments/4j7l9p/four_georgian_musicians_perform_without/ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 9 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2016 Als ik aan jeugdsentiment denk, schiet mij dit te binnen en denk ik aan samen met mijn vrienden blowen op de flat waar er eentje al op zijn 16e alleen woonde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2016 (bewerkt) Zo moooooiiiii....voor mij waar het om gaat...essentie 10 juni 2016 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2016 Hè, ff een riedeltje... https://www.youtube.com/watch?v=shIl06bCb_o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2016 "Two Cents Worth" Well I been drinkin' againAnd I know it's a sinBut I just can't refuse an old friendCause life is gettin' me downAnd I been two times aroundAnd there ain't nothing but pain around the bendI'm not made for the timeI'm born in the wrong centuryThere's too much craziness hereIn twenty-five years I have used all the tears in my eyesNow this old world is a frightYou know my future ain't brightAnd I'd just crawl in a hole if I couldOr maybe live out in spaceOr some other far away placeAnd not come back to this earth till it's goodOh but I'm dreaming againI know that I'm here till the endThere's too much craziness hereIn twenty-five years I have used all the tears in my eyesWell you might think that I'm all wrongThe things I say in this songI really wish I could see it your wayCause there's a storm rollin' inAnd it just might be the endSo I'm praying we'll all get awayNow my cup is running dryThe weight of the world gets me downThere's too much craziness hereIn twenty-five years I have used all the tears in my eyesThere's nowhere to turnSo I'll just have to learn not to cry, no moreIt's all I can do till we find something newBut I'll get by you know I'll tryIn twenty-five years I have used all the tears in my eyes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2016 Daarom is deze ook voor jou vammij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Moeten jullie hier nu echt bij huilen? Ik geloof er niets van. Als ik zat was kon ik altijd goed huilen bij het Adagio in D van Albinoni. Terwijl ik toch meer van Wagner of the Stranglers ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2016 Een klein kamertje, alleen voor jezelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2016 http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkelijk/26202194/__Parkiet_zingt_nummer_Addams_Family__.html Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 14 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2016 Wie wil voor mij t nummer " little bird" van Annie lennox plaatsen ? T lukt mij niet..... Nummer betekent veel voor me in deze tijd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 14 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2016 Dank je wel Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden