Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En bij deze wel te rusten voor zij die kunnen slapen: Voor de anderen: Laat bij de rest de kont maar schudden, zonder schaamte het hoofd tussen de borsten en genieten.
Quinn Geplaatst gisteren om 13:24 Rapport Geplaatst gisteren om 13:24 Natuurlijk is Bowie beter, maar ik heb even behoefte aan het geluid van Cobain.
Musashi Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden In het kader van matigheid ga ik hier niet de hele soundtrack bij mijn therapeutische kuisdag posten, maar zal ik me beperken tot enkele uitschieters.
Musashi Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Na 3 is het niet meer matig, weet ik, maar deze moet ook loeihard nog.
Mariposa Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden 2 minuten geleden zei Mormel: Goede titel
Mormel Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden En voor iedereen: 🖕🖕🖕🖕🤘 Grapje natuurlijk, ik zie jullie allemaal graag (min of meer toch).
Mariposa Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden Ook gezellig Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden En dit is het laatste voor vandaag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden