Mormel Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Maar omdat we niet op deze manier de dag kunnen afsluiten (althans ik niet):
Mormel Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Ik kende hun muziek hiervoor al maar dit was het nummer dat me over de streep trok om hen echt te volgen.
Mormel Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Maar het liedje waarbij het voor mij startte met dank aan Tour or Duty: Spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden @Mariposa: The Meltdown lijkt mij met dit nummer zo'n groep die het heel goed zou doen in een pub-setting. Weet niet of daar in Nederland veel ervaring mee is, destijds werd dit redelijk veel gedaan in de kroegen die ik ken (schrijf destijds omdat ik al even uit het publieke nachtleven ben en niet weet of het nu nog zo vaak gebeurd). Een groep die ik wel zou willen zien in zo'n locatie: Weet dat ik hem hier al eens gepost heb. Zal proberen deze nacht de draad niet terug vol te posten. Mariposa reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden