Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei bumperjim:

Het is niet vervelend bedoeld 😜

We kunnen er nu om lachen toch?

Zag het ook niet als vervelend. De muziek zat net in mijn periode maar vond dit nummer iets te overduidelijk. 

Hej, ik ben wel blijven lezen de afgelopen maand, dus dikke duim voor je nuchtere periode. (En echt ik ik meen dit, je bent goed bezig.)

Geplaatst
6 uur geleden zei Mormel:

@Spirit: je clip liet me direct denken aan sommigen van de kroegen die ik bezocht. Heb ernaar gekeken met een zeer brede glimlach. :P

Oei, even een dejavu dus. Ik krijg het filmje even niet weg. Staat er al veel te lang op :D.Aan de andere kant wellicht ook wel goed. Jullie weten nu mijn youtube kanaal. Ik doe ook serieuze nummers hoor :P

Geplaatst
1 uur geleden zei Spirit:

Oei, even een dejavu dus. Ik krijg het filmje even niet weg. Staat er al veel te lang op :D.Aan de andere kant wellicht ook wel goed. Jullie weten nu mijn youtube kanaal. Ik doe ook serieuze nummers hoor :P

Ik veronderstel dat je van je zelf weet dat je geen groot muzikaal talent bent. Zag net je nummer van twee weken geleden over carnaval en het was echt mooi de snoet die je daarbij trok en het nummer daarna zou het waarschijnlijk wel goed doen in de kroegen. 

Nu toch even andere muziek spelen:

Geplaatst
9 uur geleden zei Mormel:

Ik veronderstel dat je van je zelf weet dat je geen groot muzikaal talent bent. Zag net je nummer van twee weken geleden over carnaval en het was echt mooi de snoet die je daarbij trok en het nummer daarna zou het waarschijnlijk wel goed doen in de kroegen. 

Nu toch even andere muziek spelen:

Whaha je moest eens weten. Duidelijk geen verstand van live muziek. Kan het je niet kwalijk nemen. Dat noemt men onkunde. Dat je geen fan bent van amusementmuziek dat mag. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Spirit:

Whaha je moest eens weten. Duidelijk geen verstand van live muziek. Kan het je niet kwalijk nemen. Dat noemt men onkunde. Dat je geen fan bent van amusementmuziek dat mag. 

Ach joh @Spirit, zolang je zelf maar blij bent, daar gaat het toch om?

Geplaatst
59 minuten geleden zei Mariposa:

Ach joh @Spirit, zolang je zelf maar blij bent, daar gaat het toch om?

Ach ja en smaken verschillen. Soms is het ook best een handicap om zo extreem muzikaal te zijn. Mijn partner en ik hebben hier beiden last van. Wij hoeven maar iets te horen en spelen het na. Wij lezen ook geen noten. Het is een gave :wub:

Geplaatst

Fan van deze man. Speelt ook alles uit het hoofd. Voor de echte muziekkenners. Voor de leken: dit is een orgel. Deze man speelt rechterhand, linkerhand en baspedalen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...