Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb alleen Roger Waters solo gezien. Pink Floyd is de soundtrack van mijn adolescentie. Ik vond hem minder worden toen Roger Waters de band verliet. Toen was het venijn eruit.

Geplaatst (bewerkt)
51 minuten geleden zei Mariposa:

Pink Floyd, ik heb ze nog live gezien in Rotterdam. The Division Bell tour. Geweldig!!!!

Ik ook. En in 1989 in het Goffertpark, Nijmegen. Dat was 2 weken voor dat hierboven door Bumperjim genoemde concert in Venetië. Roger Waters heb ik in de Arena gezien met z'n The Wall tour in 2013. 
In 1977 zou ik naar het Pink Floyd "Animals" concert gaan maar dat moest ik voorbij laten gaan omdat ik toen met ondervoeding in het ziekenhuis lag... 😭                                                                                     Bij stukjes en beetjes heb ik dus Pink Floyd 'compleet' gezien, helaas nooit met Syd Barrett. Daar ben ik dan toch weer een beetje te jong voor.

bewerkt door Kohtje
Geplaatst
9 minuten geleden zei Kohtje:

Ik ook. En in 1989 in het Goffertpark, Nijmegen. Dat was 2 weken voor dat hierboven door Bumperjim genoemde concert in Venetië. Roger Waters heb ik in de Arena gezien met z'n The Wall tour in 2013. 
In 1977 zou ik naar het Pink Floyd "Animals" concert gaan maar dat moest ik voorbij laten gaan omdat ik toen met ondervoeding in het ziekenhuis lag... 😭                                                                                     Bij stukjes en beetjes heb ik dus Pink Floyd 'compleet' gezien, helaas nooit met Syd Barrett. Daar ben ik dan toch weer een beetje te jong voor.

Roger Water heb ik ook gezien in 2013 en pas geleden in 2023. Die laatste show vond ik persoonlijk wat minder.

Geplaatst

Je moet die gasten niet 20 of 30 jaar later zien, dan zijn ze altijd een stuk minder. 

Behalve Prince natuurlijk 🤪 die is altijd weer nieuw

De maestro verschijnt na een minuut of 4.

Geplaatst
9 minuten geleden zei bumperjim:

Je moet die gasten niet 20 of 30 jaar later zien, dan zijn ze altijd een stuk minder. 

Behalve Prince natuurlijk 🤪 die is altijd weer nieuw

De maestro verschijnt na een minuut of 4.

Enkele jaren geleden ben ik Sisters of Mercy gaan zien in de AB en we zijn tijdens het optreden vertrokken. Voorprogramma was Therapie? (en daar is mijn vrouw fan van), maar als ik toen die zielige stem van Andrew hoorde was het voor mij snel afgelopen. 
Paar jaar daarna Rammstein gezien in Oostende en al merk je dat hij op zijn einde loopt, toch blij dat ik dat concert heb meegepikt. 

Geplaatst

Voor zij die de Sisters of Mercy niet kennen, een leuke introductie:

En daarmee zou ineens duidelijk moeten zijn waarom deze muziek niet meer werkt als de zanger amper kan zingen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...