lady jane Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Bonjour mes enfants:rose: rise and shine de eitjes met spek zijn nog warm de broodjes en croissants staan afgedekt op het buffet, naast de koffie en theekannen sapjes en koude cola. tast toe en laat het U smaken ik neem van alles een beetje mee voor de brunch op het strand. fijne dag met zo weinig mogelijk worsteling voor vandaag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Joris, van harte man, en een hele fijne dag voor jou! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albatros Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Goeie morgen, Iedereen weer fris en monter aan de dag beginnen vandaag? Hier alvast wel. Lijkt erop dat het lange weekend straks zonder drank kan worden afgesloten. Vrijdag even naar de kroeg. 2 colaatjes en een water. Gisteren vroeg op met te weinig slaap dus vroeg naar bed. Vandaag kiplekker uit bed. De zon is er al. Wat een kwaliteit van leven vergeleken met een katerdag. Zondag is niet snel een gevaar dus morgen aan dag 45 toe. Doe iets leuk vandaag!! grtjs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Goedemorgen Alba en MamaMia. Ja, ik moet zeggen dat Jane er wel iets super lekkers van maakt, dat klopt. Bij mij alleen koffie, thee en koude klets over het algemeen, hahaha. Pfff, ik ben ook geen held hoor, en dat is nog zacht uitgedrukt, kan me indenken dat je wakker blijft liggen na zoiets, zeker als je een poos hebt gewacht met naar beneden gaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Tsja... heb inderdaad voor mijn doen wel héél erg uitgeslapen Mama... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Maar nu eerst even de boel versieren voor Joris. Van harte Joris, ik hoop dat je een fijne jaardag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Hihi... terwijl je in bed ligt net doen of je het alarmnummer aan het bellen bent of heel hard roepen : sjaaaaak ga eens kijken beneden, ik hoor wat..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Tuurlijk , jij gilt boven: jean kloot van damme ga eens kijken wat ..... Ja hoor, dat geloven ze gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Trouwens, wat mankeert er aan een ollandse man? Uhmm.... laat maar, denk net zoveel als aan de belgische, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Ach, als je eenmaal bezig bent valt het wel weer mee toch? Anders kom ik je wel even een handje helpen:) Maar ik ga hier ook eens aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Goeie morgen lieve kanjers. Joris van harte man. Maak er een mooie adb. dag van hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Goedemorgen lieve mensen Dank voor alle slingers en felicitaties! Mijn verjaardag vier ik de 27e met familie en vandaag (vanmiddag/avond) lekker aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Goedemorgen. Hier gaat alles goed. Gisteren weer uit geweest en geen alcohol gemist. In tegendeel, het zou niets hebben toegevoegd. Joris gefeliciteerd met je verjaardag. :musicnote:**:musicnote:**:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Hartstikke goed Taat. Een groot applaus voor jou:) Zo ik scheid er mee uit. Ik voel dat ik weer wat teveel gedaan heb de afgelopen dagen. Ik vind het nog steeds erg moeilijk te voelen waar mijn grens is, tot het moment dat ik me een beetje somber ga voelen, tja en dan is het weer te laat hé? Dus vanmiddag maar eens een paar films gaan kijken en bankhangen. Het is tenslotte ook zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Joris, ook van mij van harte. En werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Originally posted by: MamaMiaHaddock, het is alvast niet wie ik denk dat het is quote> Neenee, zeker.Ik krijg ineens zin in hanendijtjes, maar ff naar de poelier zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Goedemorgen allen, @ Joris: van harte man! Welgemeende felicitaties! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: @ MamaM: neem een hond en dan niet zo'n watje! Degene die verkeerde plannen heeft gaat dan wel een paar huizen verder! Mijn vader had een gezegde: "Als ze je bij nacht stelen, dan brengen ze je bij dag snel weer terug!" Ik denk dat hij niet onder de indruk was van mijn uiterlijk! @ Bollie: jezelf lekker verwennen vandaag. Het was hier tot nu toe somber weer, maar de zon begint nu door te breken. Vanmiddag (een beetje) in de tuin werken, is hier het plan. Maak er allemaal een plezierige dag van als je kunt. Tot later! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Mogguh, kransgenoten! Gezellie hier. Joris, felicitados, en Aaaaakkieieieieie, hoi, thumbs up! Meissie is hier net weg, 2 daagjes naar vriendin. Ga ik vanmiddag ff lekker bootjevaren met 't ontie. Hou 't zo droog als jullie maar willen, kanjers. Doeoeg, ben weer pleitte. De hetrijkalleenhebbende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Originally posted by: MamaMiawow..zonder te morren op Vonneke maar de ontbijtjes zijn er ni slechter op gewordenEn eindelijk some cola Alhoewel, moet op dieet.Goed bezig Albatros!Voor je het weet zit je aan een half jaar.Hier ook slecht geslapen. Was om 4u wakker. Dacht dat ik iets hoorde beneden. Paranoïde as hell ikke. Het had gekunnen. Dus bijna in mijn bed gewaterd. Mijn moed van tussen mijn tenen geraapt en toch eens gaan kijken.Niets.En toen sliepen we niet meer tot een uur of 6.quote> Was het niet de kat?Moggeh allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Originally posted by: MamaMiaNoppie geen kat Die zat hier daarnet weer..eigen schuld, dikke bult quote> Dat ze buiten zat en naar binnen wilde bedoelde ik. Ze kunnen erg volhardend zijn, die beestjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Goede middag, hehe, eindelijk weer terug es wat leven in de "brouwerij". Welkom welkom!! Ma- Mi!!!!!!! Wij gaan dadelijk zwemmen. Hannah en Jane zullen al wel aan de volley zijn, in monokini met heel veel in gesmeer. Gisteren naar heel kleinschalig festivalletje geweest. Heel leuk! Behalve voor de "grootste". Veel "kinderanimatie" dus "kleinste" vond het geweldig. Grootste viel er net tussen in.. Te groot voor dat soort sprinkasteel-sprookjes vertellers achtige dingen, en net te klein voor optredens enzo. Het was ook , tja hoe noemde hij het " een antieke hippie bio fuif". Maar ik vond het wel leuk na! Fijne dag nog allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 He, Wijfie, dat was toch wel genieten, heh, die tea??? De genotzoeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Goeie avond mensen. Zo vandaag een luie dag gehad. Gaat me toch niet zo makkelijk af maar het is wel goed voor de mens. Nu eerst eten. Hachéé met frieten. Ik bedoel hachéé met rösti. Friet heb ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Hot. kom jij uit een groot gezin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Maar Hot. als je je rot voelt of depri kun je geen vredestichter zijn hé? Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat, het je iedere keer zo rot voelen, misschien wel te maken heeft met een stuk zelfbescherming. Als je nu maar iedereen ophemelt, zit daar misschien ook de wens achter dat mensen zich goed voelen. En als je zelf helemaal niets waard ben, kunnen mensen ook niet bij je aankloppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden