Yvonne Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Goedemorgen luitjes, De hele mikmak staat al klaar: koffie, thee en kouwe klets in de koelkast. Het is nu nog heerlijk buiten: 16 graden in de achtertuin. Alles staat open om een beetje door te luchten. De dag kan beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Morgu Mia. Ja, wordt inderdaad bloedheet. Pffff....... en toch wens ik je een fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Hahaha, Adrie, gezellig dat je er weer bent. Ja, het is nu nog lekker buiten. En groot gelijk dat je de rest van de dag binnen mag zitten. Ik ga helaas een dag tegemoet dat dat ik veel buiten zal zijn... afspraak die móet en niet te wijzigen is. Veel water mee maar, rustig aan doen en er van uitgaan dat het vanzelf weer avond en dus koeler wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Het spul staat hier ook al tegen elkaar open. En volgens mij komt er wel wat frissere lucht binnen. Nou hebben we gelukkig veel beschutting van bomen dus blijft het altijd wel redelijk koel in huis. Maar laat ik de dag es beginnen met jullie de ogen uitsteken: "Wat is het toch heerlijk als je Airco in je slaapkamer hebt"... Met deze temperaturen gaat er wel voortdurend door mijn hoofd: "Och, 1 of 2 biertjes hoort er wel bij met dit weer. Een ijskoude Limoncello moet toch kunnen tegen de dorst" en zo.. Met name als er anderen ook alcohol drinken. Maar ik ken me zelf: na zo'n glas, smaakt de volgende waarschijnlijk net zo lekker! En ik mezelf natuurlijk beloofd het niet te doen. Vandaag hou ik het dus droog (maar ik moet soms wel mijn tong afbijten!) Hou het droog! (Maar vooral: KOEL!!) The Ice-man (fijne naam met dit weer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Goeiemorgen IJsman... het is je gegund hoor die airco... Lijkt me ook wel lekker, maar zonder slaap ik ook heerlijk. Lekker alles tegen elkaar open snachts. En wat let je om lekker alcoholvrij bier te nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Goeie morgen medezweters. Ik gebruik de ventilator en daardoor slaap ik ook goed. Gedroomd dat ik in verwachting was. ik voelde me erg gelukkig en iedereen moest aan m'n buik voelen. Dacht wel "hoe kan dat nou, ik ben bijna 62, J. is er niet meer, ik ben al ruim 3 jaar droog en weet nergens van. Maar als ik dadelijk oud ben, heb ik wel een dochter of een zoon dus ben niet alleen". De buurvrouw beloofd vandaag haar ramen aan de binnenkant te wassen. Schoondochter is op vakantie, maar het wordt weer zo bloedheet. Weet het zo net nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Pfffff Bol, wees maar blij dat het een droom was uiteindelijk;) En wat die ramen betreft: die zijn over twee dagen toch ook nog wel vuil? Doe je het dan toch, heeft buuf vast wel begrip voor. Ook een goedemorgen overigens. En ik wens je gelijk een fijne dag, moet er nu echt vandoor. Later....................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Goede morgen , morgen, de Kempen! Heetste stuk van Vlaanderen; Gisteren 46 graden! Camping is leuk, maar alleen ochtend en avond. Gisteren avond nog tot tien uur met de kleinste gaan "zwemmen". Blij dat je terug bent Adrie!!! Rapi is er nu niet maar misschien leest ze het nog, chapeau!!!!!!!!!!! Nu eerst, voor "iedereen" wakker is hier, koude cola (denk ik gelijk aan the ice-man ) en een mozarella slaatje. (Tasseke eet je nog steeds mee? Ochtend steaks enzo? Ikke wel iag) Vandaag weer HEET dus, maar ach, mij hoort ge niet klagen.... Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 goeiemorgen frummers:rose: Morgen koelt het af met wat regen ook, dus Bol, binnenkant ramen nog maar één dagje uitstellen. Ik heb de hele dag de gordijnen dicht om de zon buiten te houden; binnen is het al 25 graden! Maar in de slaapkamer is het goed te doen, ook zonder airco. Gelukkig maar, ik had al last van één mug, dus stond om 2 uur een klamboe in elkaar te plakken met ductape en op te hangen. Nou ja, slaap straks op het strand wel bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Is er al een dagpact? dagpact Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 nu wel:D dagpact Acer Albert Lytse Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Goedemorgen allemaal, Lekker geslapen hoor. Gelukkig wordt het hier in huis niet zo bloedheet De hele nacht wel de balkondeur open gehad. VM. Nog bedankt voor je reeactie. Lekker vrij vandaag. Wat zal ik eens gaan doen Ikke..met mezelf..?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 stranddagje Rapi? Of houd je daar niet zo van. het water is ongeveer 18 graden, een verkoelende duik en een beetje bijkleuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Ja, zit ik ook aan te denken Jane, Naar het strand fietsen, en een strandwandeling maken. Terrasje pikken daarna. Maar ja,alleen..., voel me dan zo snel eenzaam. Nou ja, zie nog wel, Alles mag, niets hoeft. Oh, ochtendgym! Even voor de T.V. hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Goedemorgen. Ik kom ook hier eens melden. Dag 3 voor mij. Het is nu ook te warm om aan iets uitdrogends als alc. Te denken . Prettige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 ha stella, welkom hier. Ja je hebt helemaal gelijk. Ik drink nu veel water, en af en toe dat Aloe Vera drankje, lekker zoet en geeft energie, en ijs en ijskoud he. Vries elke dag een 1/2 literflesje water in en dat gaat als koelelement in mijn koelrugzakje met flessen mee. Op de terugreis is dat dan pas gesmolten en heb ik toch nog koel water. Een goeie dag 3 gewenst wat zul je vanavond weer trots zijn alweer een mooie kraal aan je adb-ketting. Voor iedereen een fijne dag en voor wie het moeilijk heeft volhouden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Goedemorgen lieve mensen, Hier alles okay. Ik houd me rustig. Met flessen water in de koelkast. Gisteren om 11 uur kwam er een bekende aanzetten. Wankelend op haar benen. Ze had al 2 uur gewandeld en moest nog een drie kwartier tot huis. Alleen wat snoepjes bij zich en geen water. Ik heb niets gezegd maar vond het niet zo verstandig allemaal. Ze is ook nog eens tegen de 70. Aan de andere kant: ik doe het haar niet na. Ben ik veel te lui voor. Een half uurtje per dag is het wel. In huis is het 25.5 graad. Dus toch heel goed te doen. Doe het kalm aan en heb een heel goede dag. Laten we maar wat van de zomer genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 he hebt toch wel een flesje meegegeven dan Hanneke? nou ik ben ervandoor dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Harstikke gevaarlijk Hanneke, zonder water, en dat op oudere leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Nee geen flesje meegegeven. Ze zegt dat ze goed zonder drinken kan en dat die snoepjes voldoende zijn. Vreemd he. Ik vind het gezellig hier weer even te zijn. Ik had geen verbinding telefoon, computer niets. Mijn modem deed het niet goed. Nu heeft hij zich vanzelf hersteld sinds vannacht. Weet niet of ik nu de monteur nog moet laten komen morgenmiddag. Misschien wordt die wel kwaad als hij het doet en moet ik het zelf betalen. Weet niet zo goed wat te doen. Kan tot vanavond tien uur de afspraak nog annuleren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Misschien, is het een tijdelijke storing geweest i.v.m. werkzaamheden Hanneke. Maar meestal wordt je dan van te voren ingelicht door je provider. Hoe dan ook, ik ga er weer even van tussen. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Nee, het was geen storing. Ik heb gebeld en moest van alles doen. Maar het herstelde zich niet. Nu vanzelf. Ben wel blij dat ik weer in verbinding sta met de buitenwereld. Het heeft bijna 2 dagen geduurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Goedemorgen allen! Tja, over het weer is al alles gezegd, warm! Maar de avonden vind ik dan weer heerlijk. Als je niet opgegeten wordt door de muggen dan Toevallig zitten we nu net in onze klusweken, speciaal vrij voor genomen. Voor het huis staat een steiger en achter gaat de hele tuin er uit en wordt betegeld. Dat betekent dus 's ochtends vroeg al schilderen en pas na 5-en weer doorgaan. Komt toevallig zo uit, daar doe je niks aan. Fijn voor je Hanneke, dat je weer internet hebt. Ja, zonder zijn we niet meer gewend, he. Het hoort er zo bij! A3, welkom terug! Goh, Jane weer lekker naar het strand, hopelijk een wat rustig stukje strand, want als ik de krant mag geloven, is het er nu wel erg druk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Zo, weer even terug hier, Ik heb gedaan, waar ik vanochtend over peinsde. Naar het strand gefietst. Was maar een half uur, voor ik er was. Dacht, dat het langer fietsen was. Toen realiseerde ik me wat een bofkont ik eigenlijk ben, dat ik zo dicht bij het strand woon. De duinen, waren wel een klim, maar dat is alleen maar goed voor de conditie Toen, schoenen uit, half uur langs het strand gelopen Vuilniszak uitgevouwen, die ik in mijn rugzak had, kwartiertje, gaan zitten, en wat gemijmerd, Half uur terug gelopen, en op een terrasje gaan zitten. Grote verse jus besteld, met broodje gezond. Kijk mij nou.. Voor het eerst in mijn leven in mijn uppie op een terras. Weer een overwinning vandaag dus (Gisteren de tillift, en vandaag alleen op een terras) Viel echt niet tegen hoor:D, Opnieuw een leerschool. Door mijn angsten heen gaan, en het niet weg drinken, of met frustratie blijven zitten, door de dingen niet te doen die je eigenlijk wel wil. Zal ik binnenkort ook weer eens in de auto stappen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 En nu.. Heb ik mezelf uitgenodigd bij LATex Eet smakelijk, straks voor iedereen, misschien nog tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden