Spring naar bijdragen

Zondag 28 juli 2013

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 71
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jaja, ben aan het werk vonneke.

Rondje in de tuin gelopen ?? Dan zal het toch een groot tuintje zijn zekers hoop ik ? :D

Ja, het is nog steeds zoeken hoor in de relatie. Toch nog veel vlekjes die moeten worden weggewerkt. Maar we zijn er mee bezig hé. We wonen nu een weekje samen sé en we hebben ons nog niet echt verveeld ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij dus geen gebak voorlopig Aak.

ik ben hard bezig met het wegwerken van de gevolgen van het stoppen met roken, dat zal nog wel even duren, maar zolang maar even een beetje streng voor mijzelf.

Tsja Wil, 'zoeken naar' kan misschien nog wel even duren, het is allemaal ook zo snel gegaan he? Maar fijn dat je je er goed bij voelt.

Hier nu bewolkt, meer wind eindelijk en een graad of 18. Eindelijk wat afkoeling.

We hebben dan wel fikse buien gehad, maar lang niet zo erg als wat ik op tv zag. en het onweer stelde hier helemaal niks voor, misschien 2 flitsen en wat gerommel in de marge....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kweetet vonneke, misschien wat te snel, maar langs de andere kant ook net op tijd. Zoals voorheen was het ook maar niks en alleen zijn, dan ben ik een vogel voor de kat zonder grenzen.

Hier mooi rustig weer nu, gisteren enkele fikse stormpjes doorstaan. Alles proper nu en de plantjes hebben water gekregen. ;)

Heel veel beterschap Han en er vlug terug bovenop hoor. Het is niet niks :huh:

Zo, onderhoud doen van het materiaal hier :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal

Kom even speciaal voor Hannah binnen wippen,om

sterkte en een voorspoedig herstel te wensen :present:

De zon begint hier door te komen...dus beloofd weer een mooie dag te worden.

Bedankt voor de koffie...was weer heerlijk

Groetjes Huttula

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu echt goedemorgen. Ik zag Lydia ingelogd staan, dus dat moest even voor.:)

Hier vannacht ook groot onweer, maar dat was het eerste eigenlijk, na al die waarschuwingen. Het voorgaande stelde niet veel voor. De temperatuur is meer zoals ik dat leuk vind.

@ Will: recht zo die gaat, man! Dat naar elkaar toegroeien gaat langzaam, dus niet forceren!

@ Marika: dat was een bruut ontwaken en dan ook nog dweilen! Bij mij regende het ook in, maar ik zag het gelukkig iets eerder. Alleen de vensterbank en de gordijnen waren nat.

@ A3: wat ben jij altijd vroeg op. Ook afgelopen week toen het zo heet was. Jij had al een lange fietstocht achter de rug voor ik mijn bed uit was. Wij zijn echt avondmensen.

Gelukkig allebei, want mijn moeder was avondmens en mijn vader echt zo'n vroege vogel en dat botste hun hele huwelijk lang!

@ Bollie: hoe ga je zwart in smeedijzer veranderen? Of heb ik het gisteren niet goed gelezen? Wel lekker dat je niets hoeft in te korten. Veel succes!

@ Albert.:heart:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...