will Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Goh, een eeuwigheid geleden dat ik nog eens een dagdraadje opendoe. Ik ga vlug koffie zetten voor iedereen hoor !!!! Opstaaaaaaaaaannnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Goedemorgen Aakie en Wil. Lekker, een bakje koffie, Staat links op het aanrecht Aak, maar waar Wil de melk heeft staan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Hey Akelei, aan het doorlopen, ben gauw koffierkoeken gaan halen, een hele hoop sé TAST TOE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Melk was op, hier is de verse melk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Ah, lekker Wil Ik las dat het goed met je gaat he? Ben je nu aan het werk of heb je vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Jaja, ben aan het werk vonneke. Rondje in de tuin gelopen ?? Dan zal het toch een groot tuintje zijn zekers hoop ik ? Ja, het is nog steeds zoeken hoor in de relatie. Toch nog veel vlekjes die moeten worden weggewerkt. Maar we zijn er mee bezig hé. We wonen nu een weekje samen sé en we hebben ons nog niet echt verveeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Zat ook net even terug te lezen. Hannah, wat verschrikkelijk ellendig. Ik hoop dat je met de revalidatie toch weer de oude Hannah gaat worden hoor. Heel veel sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Voor mij dus geen gebak voorlopig Aak. ik ben hard bezig met het wegwerken van de gevolgen van het stoppen met roken, dat zal nog wel even duren, maar zolang maar even een beetje streng voor mijzelf. Tsja Wil, 'zoeken naar' kan misschien nog wel even duren, het is allemaal ook zo snel gegaan he? Maar fijn dat je je er goed bij voelt. Hier nu bewolkt, meer wind eindelijk en een graad of 18. Eindelijk wat afkoeling. We hebben dan wel fikse buien gehad, maar lang niet zo erg als wat ik op tv zag. en het onweer stelde hier helemaal niks voor, misschien 2 flitsen en wat gerommel in de marge.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Kweetet vonneke, misschien wat te snel, maar langs de andere kant ook net op tijd. Zoals voorheen was het ook maar niks en alleen zijn, dan ben ik een vogel voor de kat zonder grenzen. Hier mooi rustig weer nu, gisteren enkele fikse stormpjes doorstaan. Alles proper nu en de plantjes hebben water gekregen. Heel veel beterschap Han en er vlug terug bovenop hoor. Het is niet niks Zo, onderhoud doen van het materiaal hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Aak, jij een fijne dag verder. Wil lekker werken, stukkie beter nu het niet meer zo heet is denk ik. En ik ga ook aan de slag. Voor allemaal een mooie dag. En voor Hannah een extra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Goeie morgen allemaal:sun: Ik ga zo aan m'n nieuwe bed beginnen. Hopelijk gaat het lukken. Ben zo benieuwd hoe het staat. Verder schijnt het zonnetje hier maar vannacht zal het wel flink geregend hebben want m'n parasol is om gewapperd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 goeiemorgen frummers, sjonge wat een luxe zondagsontbijt:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Goeie morgen Jane. Vandaag geen stranddag hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Mogge allemaal Kom even speciaal voor Hannah binnen wippen,om sterkte en een voorspoedig herstel te wensen De zon begint hier door te komen...dus beloofd weer een mooie dag te worden. Bedankt voor de koffie...was weer heerlijk Groetjes Huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Dagpact Acer Fijne zondag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 misschien toch wel strand Bol ik wacht nog even af met een strandtentje tegen de ergste wind moet er wel wat mogelijk zijn maar van volleyen komt weinig met windkracht 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 hee Albert ik miste je al deze week hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Goede morgen Ben nog veel bezig met mezelf maar gaat de goede kant op oxazepam is gestopt en over 4 weken terug bij de huisarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Dagpact Acer Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 fijn te lezen Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Hier Jane een neem die dan maar mee. Goeie morgen Ap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Dagpact Acer Albert Lytse Miranda Tatum voor iedereen een mooie zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Originally posted by: TatumDagpactAcerAlbertLytseMirandaTatumLydia voor iedereen een mooie zondag! quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Lydia: hoe gaat het? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Nu echt goedemorgen. Ik zag Lydia ingelogd staan, dus dat moest even voor. Hier vannacht ook groot onweer, maar dat was het eerste eigenlijk, na al die waarschuwingen. Het voorgaande stelde niet veel voor. De temperatuur is meer zoals ik dat leuk vind. @ Will: recht zo die gaat, man! Dat naar elkaar toegroeien gaat langzaam, dus niet forceren! @ Marika: dat was een bruut ontwaken en dan ook nog dweilen! Bij mij regende het ook in, maar ik zag het gelukkig iets eerder. Alleen de vensterbank en de gordijnen waren nat. @ A3: wat ben jij altijd vroeg op. Ook afgelopen week toen het zo heet was. Jij had al een lange fietstocht achter de rug voor ik mijn bed uit was. Wij zijn echt avondmensen. Gelukkig allebei, want mijn moeder was avondmens en mijn vader echt zo'n vroege vogel en dat botste hun hele huwelijk lang! @ Bollie: hoe ga je zwart in smeedijzer veranderen? Of heb ik het gisteren niet goed gelezen? Wel lekker dat je niets hoeft in te korten. Veel succes! @ Albert. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden