Spring naar bijdragen

29 juli


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

@ Jopie: deze fase in je leven gaat ook weer voorbij. Of je daar nu zo blij van wordt weet ik niet. Ik heb gelukkig geen opvliegers e.d. en ook geen tijd van de maand. Het is wel fijn dat je weet waardoor het komt.

@ Kate: prettige vakantie.

@ Nadia: mooie naam en een stuk duidelijker!;)

@ Kirky: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat er betere tijden voor je aanbreken.

:present::rose::moon::musicnote::present::rose::moon::musicnote::present::rose::moon::musicnote::present::rose::moon::musicnote::present::rose::moon::musicnote::present::rose::moon::musicnote::present::rose::moon::musicnote::present::rose::moon::musicnote:

@ Will: ik zie je in de gang staan. Hoe gaat het?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben zeg. Nou had ik er nooit geen last van hoor, ja wat last van m'n rug en liezen en soms wat buikpijn maar heleaal niets van rotgevoelens ook niet met de overgang, alleen wat opvliegers maar verder mag ik me gelukkig prijzen als ik dat zo allemaal hoor van veel vrouwen.

Maar gelukkig dat het tijdelijk is dames.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker slapen Jopie.

Morgen is er idd weer een dag.

En ben je hopelijk blij dat je geen dingen hebt gedaan die je liever niet wilt.

Het leven is soms een mallemolen van stemmingen en die kunnen een mens

behoorlijk beïnvloeden.

Je bed is dan meestal de veiligste haven.

Nee, het leven zonder drank is niet altijd een feest.

Toch zou ik niet meer willen ruilen, ondanks tegenslag, verdriet en alles wat er bij het leven kan komen kijken. Zonder drank heb ik bijna alles opnieuw moeten leren en onder ogen moeten zien maar ik vind het oh zo de moeite waard!

Slaap lekker allen. Dan doe ik dat hopelijk ook.

Ik klaag niet want ik ben blij met het zomerweer. Kan alleen niet supergoed slapen bij die warmte, dat is dan een beetje vervelend. Maar ook dat gaat weer voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Marika
Waarom zwaar gefrustreerd Madeleine? Of is dat te prive?quote>


Ik heb gewoon erg sterk het gevoel er absoluut niet toe te doen. Mijn moeder is haar eigen dochter vergeten en heeft haar schoondochter als eigen dochter aangenomen. De buurman die me in het negeerhokje heeft gezet. Vrienden die niet echt vrienden zijn. Spullen die me zo maar van de muren afvallen. Heb er gewoon even gruwelijk de balen in. :angry:

En dan nog het ergste. Dan denk je bij een vriend je frustratie te kunnen spuien en dan moet je hem het huis uitzetten, omdat hij maar één ding wil en dat is met me naar bed. Nee, dat is goed voor mijn zelfvertrouwen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik wil mijn geluk niet laten afhangen van een man. Maar er is geen één man in mijn leven. Het lijkt nog steeds zo chaotisch als het altijd is geweest, mijn leven. Ik zou gewoon eens voor iemand iets willen betekenen. Maar ach, morgen zal ik wel weer minder gefrustreerd zijn.

En misschien flirt ik onbewust wel. Geen idee eigenlijk. Ik krijg altijd wel aandacht van mannen op de één of andere manier. Geen idee hoe ik het doe. Maar mijn nicht gaat graag met mij naar de kroeg, omdat ze dan op de één of andere manier ook een man krijgt. Snap er niets van. Doe niets speciaals. Misschien is dat het wel, dat ik in de kroeg ook gewoon mezelf ben. Zit gewoon op een kruk een beetje om me heen te kijken, niets speciaals.

Ach, nu nog een man voor mezelf. En de buurman moet het nu maar even bekijken. Want dit is nu al een jaar van vaagheid en word ik ook niet gelukkig van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Gula: we vroegen ons al af hoe het op het ogenblik met je gaat.

Je klinkt heel rustig en vastberaden. Ga goed en doe wat voor jou het beste is.

@ Madeleine: morgen nieuwe dag en nieuwe kansen. Hopelijk voel je je dan wat minder gefrustreerd.

Ik meld me weer droog af voor vandaag. Welterusten allemaal en het slapen zal qua warmte wellicht een beetje beter gaan.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...