Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 78
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Van mij ook iedereen een heel mooie vrijdag gewenst. Vrijdag voor het weekend was altijd ook zo'n dag om lekker wijn voor het (lange) weekend te drinken.

Ik twijfel even of ik een lekker stukje ga joggen...het is nog vrij koel...maar ga het toch maar doen...eerste overwinning vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers.

Vandaagt schijnt het de heetste dag ooit in nederland te worden. Nou dan weet ik het wel hoor. Dadelijk boodschappen doen voor het weekend, wassen en wat opruimen en dan niks meer doen.:P

Wijfie weer doorgaan met waar je gestopt ben hé meid? Vallen mag dat ben je een mens voor;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Prin6je
Van mij ook iedereen een heel mooie vrijdag gewenst. Vrijdag voor het weekend was altijd ook zo'n dag om lekker wijn voor het (lange) weekend te drinken.

Ik twijfel even of ik een lekker stukje ga joggen...het is nog vrij koel...maar ga het toch maar doen...eerste overwinning vandaag.quote>


Lekker relaxt gejogd, slechts twee km, heel langzaam en ook nog gewandeld....maar ik voelde weer of ik de hele wereld aan kan...en dat streberige hoeft voor mij ook niet meer...was ik vaak genoeg. is dat niet een vorm om liefde te vragen? En is die liefde nooit genoeg als je jezelf minderwaardig voelt, of als je onzeker bent etc. Is dat niet voor veel mensen een tricker om te gaan drinken?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn grootste triggers waren stress en ontevredenheid.

Beiden verdwenen vrij kort na het stoppen met drinken princes.

Tevreden met 2 km in deze weersomstandigheden is dus iets

om trots op te zijn weer.

goeiemorgen trouwens:P

om 9 uur weer volleyen met de

meiden van hier en daarna door naar het strand.

Ik was liever vroeger richting zee vertrokken,

maar ja het thuisfront is ook belangrijk om te onderhouden.

En ik moet persé nog even naar de drogist om 2 middelen tegen

kaakontsteking te kopen, wil ik het weekend goed doorkomen

en de gang naar de kaakchirurg proberen te vermijden.

Elke gang kostte me de laatste drie keren een kies nl.

Ik wens jullie een rustige vertraagde dag en lees dat boek

waar je steeds niet aan toekomt maar eens lekker in de schaduw

met een lekker waterijsje erbij:D:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, op deze bijzondere dag. Het wordt nl. warm als nooit tevoren zegt men (en zegt Bol).

Vandaag gaat mijn negende week in wat betekent dat ik 8 weken geen wijn heb gehad.

En het gaat goed. Over 5 dagen mag ik op het jaarpact zeggen: twee maanden!!!

Bij A3 las ik vanmorgen dat hij zich ietwat verwonderd afvraagt of de knop nu echt om is.

Zoiets had ik ook, in het begin ging het wel goed maar steeds was er die angst van stel dat ik terugval, kan het het wel, enz.

Nu kom ik in iets rustiger vaarwater, denk wel dagelijks diverse keren aan drinken maar afstandelijker en met veel meer vertrouwen In een adb-toekomst.

Volgende week ben ik even weg, fietsen ergens in den lande en ik weet niet of er wifi is dus als ik niet post wil dat niet zeggen dat ik door de mand ben gevallen want dat ga ik lekker niet doen.

Rest mij nog iedereen die zondag naar Amsterdam gaat: heb een fijne dag met elkaar en doe vooral verslag, ik kijk er naar uit.

Wie weet durf ik het een andere keer aan om mee te gaan (ik ben nl. Wel een beetje jaloers op jullie).

Afijn, het weer zal goed zijn dus...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

Lytse

miranda

Tatum

RL

Goedemorgen lieverds!

Ik kan me weer op het dagpact zetten. Dat moet ook, vind ik. Ik ben er weer en zal ook weer regelmatig komen, ik heb gemerkt dat het helpt.

Nu is het door de ontwenning heen.

Veel sporten en een lekker bakkie Vonnie koffie!

Ga goed allemaal vandaag en smelt niet!

Lies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3,

Dat doe ik ook, mijzelf voorhouden wat het zou betekenen als ik mijn vrijheid (zo ervaar ik het toch) zou opgeven door te gaan drinken.

Want ik weet dat 1 glas zal leiden tot ontelbare andere. Hoe zal ik dan naar mezelf kijken? Een ding weet ik zeker: het zal mij enorm veel verdriet brengen, de gedachte daaraan alleen al doet mij zeer.

Tientallen keren ben ik gestopt, soms maar 1 dag, soms zelfs weken en steeds verviel ik weer.

De gedachte aan de spijt en de pijn die volgen zijn nog springlevend, dus dat wil ik nooit meer.

Het lezen hier houdt me goed bij de les, soms herken ik dingen van anderen, soms ook helemaal niet maar al bij al zijn alle verhalen helpend: ze zetten nl. Aan tot denken.

A3, dank je voor je uitgebreide antwoord en je eerlijkheid.

Alle anderen zoals Lytse, Jane, Bol, Tatum en nog vele anderen: dank jullie wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond werd ik door twee lieve vriendinnen

uitgenodigd om heerlijk te dineren in een prachtige patio binnentuin.

Dit zijn vrouwen die overbekend zijn met mijn AdB en

er alles aan doen om hier rekening mee te houden.

Gek genoeg had ik vooraf nog wat tijd over en heb op een

terrasje een 0,0% witbiertje besteld. Heerlijk van genoten

en het gevoel van tevredenheid en zijn overvielen mij.

Was blij dat ik het ook zo kan doen. Het is bij eentje gebleven

en kreeg geen trek naar wijn of iets anders.

En later het compliment krijgen dat je bent afgevallen(!)

ps: Overigens gaf de kroegbaas een begripvolle knikje

toen ik vroeg of het biertje ook echt, echt 0,0% was... ;)

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt lieve Wijfie :present: Kom je zondag ook? Ik neem mijn djembé dan mee! (Schrijf ik het nou wel goed?)

Wat een positieve verhalen allemaal, word ik blij van!

A3, je klinkt zo anders dan eerst, ik ben echt megatrots op je! En je hebt gelijk, niets is het waard om te gaan drinken, zie waar het me toe gebracht heeft, brrr, de rillingen gaan over mijn rug! Je bent een topper!

Aan de rest ook een dikke pluim!

Ik ga zo kappertje spelen in de buurt van het hoofd van mijn man, en daarna flink een aantal keer de plas overzwemmen, nu er nog geen blauwalg in het water zit. Echt zin in, boeh, loeiheet!

Tot snel!

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

@ A3: wat een trigger situatie, maar man wat ben ik blij voor je dat je sterk genoeg bent om niet te willen drinken. Als je vrouw weer thuiskomt zal ze nog veel blijer zijn!

Later die 35 graden hoeven écht niet van mij hoor.

Ik heb medelijden met alle mensen die moeten werken vandaag. Sterkte allemaal en hou het vooral zo koel mogelijk!B)

@ Prin6je: goed dat je al gejogd hebt. Ook vandaag nemen we de eerste niet!!

@ RL: ik had al even geantwoord op je andere draadje. Ik ben blij dat je hier weer post.

@ Wijfie: goed onthouden hè. Het was niet de moeite waard!

@ Joris: wat een goed gevoel. Ik vind het jammer dat ik er zondag niet bij kan zijn. Sinds vorig jaar zijn er zoveel nieuwe mensen bijgekomen die ik graag zou willen leren kennen. Misschien volgend jaar.

Nu rustigjes aan dingen doen. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: A3
Originally posted by: Runningliesje
A3, je klinkt zo anders dan eerst, ik ben echt megatrots op je! En je hebt gelijk, niets is het waard om te gaan drinken, zie waar het me toe gebracht heeft, brrr, de rillingen gaan over mijn rug! Je bent een topper!
quote>


Dank voor je compliment RL! Blij dat te horen. Ik denk dat ik anders klink omdat ik van Lytse heb geleerd tot tien te tellen ;) En te scrollen natuurlijk...
En nu alle drankgif weer uit m'n lijf is, blijkt m'n toon ook gematigder en dus aangenamer te worden :rose: Ook wel een prettige bijkomstigheid dus!quote>


Hihi A3, zat er maar een "vind ik leuk" knopje op het forum, dan had ik dat zeker even aangevinkt! Graag gedaan en ik meen het! Ik merk het bij mezelf ook, ik ben een stuk leuker mens zonder alco. Mijn man is daar superhappy mee, dus ik denk dat het jouw relatie ook goed gaat doen!

:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Even weg geweest, vakantie enzo. De vakantie was

erg leuk.

Maar zolang ben ik niet op vakantie geweest hoor,

ik kon gelijk toen ik terug kwam weer werken en

ik heb zoiets, dan moet ik dat maar doen, dus

heb de mooiste dagen van 2013 in een kantoor

met Airco gezeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je vakantie zo leuk is geweest, dan kan je er weer tegenaan Jaap. Wel jammer dat je gelijk weer aan de slag moest.

Het is hier 37 gr. geweest maar ik heb her niet zo veel van gemerkt. Heb de lamellen dicht gedaan en de ventilator op de hoogste stand, dus heerlijk hier binnen.:)

Ik heb geen zin in eten maar ben toch maar gaan koken, want ik moet m'n lijf goed onderhouden.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil dat best doen, maar ik haal Bol eerst op, die was de eerste die het vroeg, heb onlangs Wijfie ook een aanbod gedaan en nu jou.

Volgens mij is Spud een beetje gek, maar dat wisten we allang, gek op mensen die ze er graag bij ziet. :heart::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...