Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 augustus 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Jullie zijn druk met het schrijven! Drukker en sneller dan ik kan bijlezen. :P

Mijn koelkast ligt vol met flesjes. Wat voor flesjes? Bubbeltjeswater en gewone water. Ben ik zo aan gewend geraakt met de warme dagen, dat ik het maar ga doorzetten. Verfrissend! En nu ik geen Cola Light meer drink, heb ik ook opeens geen dorst meer. Zou Aspartaam dorst in gang houden?

Het is lekker koud hier, dus vanavond lekker slapen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben te dolgedraaid om diep om op jullie verhalen in te gaan, maar wil even laten weten dat ik jullie hoor.

Lief Snoepje, kies voor jezelf meisje! :present:

Lief Wijfie, hoe is het nou? Maak me zorgen! :present:

Ik heb een heel bewogen middag en avond achter de rug. Ik ben heel wat te weten gekomen over de ramadan en de Islam, lang verhaal, nu geen energie voor.

Ik mis de librium zoooo, hoe ga ik het zonder redden?

Ik wil verder niet inbreken, dus ik meld me af, hartstikke droog.

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien al bij de HAP?

Kaakchirurgen hebben ook een continue

crisisdienst 's nachts en in het weekend.

Voor mijn persoontje heeft er een ooit een

hele vleugel van het ziekenhuis ontsloten

en mij van mijn onhoudbare pijn afgeholpen toen de

tramadol ook niet hielp. En hij zei dat hij er alles aan deed

zodat die ontsteking niet naar binnen zou slaan, dat schijnt gevaarlijk te zijn.

Het zat toen ook al in mijn (bij)holten en ik moest met een slangenstelsel

schoolgespoeld worden.

En vlak na mij kwam er een Pool met een wang zo groot als een halve volleybal,

soms toch wel blij met een kaakchirurg:o

Ik ben nu van mijn pijn af gelukkig, dus ik hoop voorzichtig dat de pijnstiller uitgewerkt is.

slaap lekker voor straks:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Vandaag alweer een drukke dag gehad. Met manlief en nichtje naar de fysiotherapeut geweest (zij in de wachtkamer ;) en daarna naar het Tropenmuseum. Ze is pas 9 maar ze vond het heel interessant en ik had ook zo 'n doeboek voor haar gekocht. We zijn incl. koffie en lunch 6 uur in dat museum geweest!!!

Thuis ben ik eerst een uur naar bed gegaan. Toen pizza besteld en daarna weer naar de kat van de buurvrouw geweest. De kat begint haar steeds leuker te vinden en zij genoot met volle teugen! Zij een balletje gooien en hij er tegenaan meppen, dat werk!

Morgen wordt het slechter weer en ik wil met de broodbakmachine brood met haar gaan bakken en 's avonds gaan we een pannenkoek eten.

Ik ben doodmoe, maar het is zo 'n schat van een kind.:)

@ Wijfie: goed gedaan, je nieuwe icoontje.

Ik heb dat gedoe rondom doktoren een paar keer aan de hand gehad met mijn schoonmoeder. Achteraf was ze er blij mee, maar ze kon tegen iedereen zeggen dat het van háár niet hoefde, maar ja, haar schoondochter was zo bezorgd!

Als je het niet vertrouwt, doorzetten. In het ergste geval wordt hij boos, maar jammer dan.

@ RL: je moet nu doorzetten, want je weet hoe moeilijk je het hebt gehad met die benzo-verslaving. Je bent nu onrustig, maar dat hoort erbij.

Ga lekker douchen of zo. Je kunt al bijna aan de gevulde eitjes!!!! Hou vol hoor meis.

@Ferry: je bent geweldig! Ook een aanmoediging voor ons allemaal! Ik hoop dat er nog een veelvoud aan jaren bijkomt.:present:

Ik ben te moe om verder te reageren. Welterusten allemaal en tot morgen. Ik heb het weer droog gehouden!

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog maar ff gewacht tot we iets van Wijfie gehoord hebben. Goed gedaan Wijfie en hopelijk kijken ze er morgen eens serieus naar want dit is zo niets, voor jou niet maar zeker niet voor je man, want het kan verrekte pijn doen als ik die verhalen van Jane ook lees.

Nou meis, rustig zo naar bed en lekker slapen.

Trusten.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die eitjes beginnen ondertussen mythische proporties aan te nemen....

hou je haaks RL en Wijfie!

vandaag weer een droge dag, mijn sombere stemming van vorige week is echt opgeklaard.

ik voelde me gewoon weer wegzakken en heb gelukkig actie ondernomen.

mensen zien, niet in een kringetje blijven ronddenken,

morgen een paar dagen weg.

slaap lekker, allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik heb gedoucht en pak er zo maar een kinderboek bij.

Wijfie, pammetjes zijn voor mij echt niet goed, daar ben ik veel te verslavingsgevoelig voor. En als ik de knop om zet kan ik prima zonder (hoop ik, ghihihistuiter).

Ik hoop dat jij ook een beetje kan slapen, ik denk aan jullie! Lukt het ons niet, moeten we de hele nacht het forum maar vol spammen :P. Dan maar Spammen ipv Pammen, whahahaha :D, mens ik lijk wel zat, maar dan op een hyper manier! Ook wel eens boeiend, en dan zonder kater!

kpak mijn boek en als het niet lukt kom ik hier weer vervelen ;)

Truste allemaal lieverds!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...