Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Jaap en Miranda.

Wat lief van jullie, echt.

en ja Miranda, een scheutje soja in de koffie, zo drink ik hem ook altijd.

Ben trouwens blij Jaap hier weer te zien, was even bang dat hij ook gedwongen op vakantie zou zijn gestuurd:huh:

Maar nee, gelukkig niet.

Wat betreft die linkjes: ik open ze eigenlijk nooit, maar ik kan heel goed scrollen :D, dus ze zitten mij ook niet in de weg.

Had wel naar aanleiding van de ingrepen van gisteren als motto van vandaag bijna deze meegegeven:

Hoe meer wetten er zijn, des te meer dieven.

Heb uiteindelijk de kat toch maar niet op het spek gebonden.... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen Ar en Agnieta en A3.

Leuk: de drie A's :P

Irritant he A3 al die mensen die opeens ook willen genieten van al dat moois, hihi.

En wat fotografen betreft: hier loopt ook zo'n typje met een omgekeerd petje iedere ochtend vroeg te fotograferen...

Meestal op zijn knieën om van heel heel dichtbij iets op het plaatje te zetten.

De eerste keer zag ik dat vanuit de verte en kreeg er heel rare ideeën bij, hahahaha...

Maar ik geloof dat hij insecten op en in de grond als thema heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt helemaal gelijk Spud, gewoon doen!!!

Zo, en voor mij is het inmiddels hoog tijd om aan de slag te gaan.

ik denk dat het inderdaad een mooie dag gaat worden.

Jammer dat ik gewoon geen tijd om lekker in de tuin te zitten deze weken.

Nog even.... en dan heb ik vakantie, ga ik giga genieten van mijn tuintje hoop ik.

Luitjes, maak er een fijne dag van.

Ik had bijna achter het laatste woord gezet: '' , een ander doet het niet voor je."

Maar ik realiseer me dat dat niet echt waar is.

Een ander kan soms je dag gewoon een beetje opfleuren, zomaar iemand die jou voorrang geeft of iemand die even iets vriendelijks zegt of doet...

'Fijn' kan soms in heel kleine dingen zitten, je moet het alleen wel willen zien.

Zo, dat was het stichtelijke woord voor vandaag..

Lui, ik nok.

Von opzouten... NU :angry:

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers!

en ja ik sluit me ook helemaal bij Jaap aan:

Yvonne bedankt, Yvonne bedankt:moon::present:

we plaatsen best vaak een kritische noot

en de positieve dingetjes zijn al snel vanzelfsprekend

of worden niet uitgesproken/neergepend,

terwijl die natuurlijk nooit vanzelfsprekend zijn en altijd

moeite kosten.

Ik neem er nog een bakkie op, proost!

en een fiujne dag; de mijn start straks om 9 uur op

het zand met een lekker potje volleybal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Bakkie koffie doe ik straks wel op mijn werk. Nu geen tijd voor

Tja, vakantie dus afgelopen helaas.

Het 'gewone' leventje begint weer. Is wel weer even wennen.

Niet meer even alles in een rustig tempo doen 's morgens.

Tegelijk ook wel weer lekker.

Heb het goed allemaal vandaag.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Ik heb ondanks mijn druk koppie toch nog lekker en diep geslapen.

Vandaag geen plannen, gevaarlijk. Zorgt altijd voor trek.

Afleiding zoeken dus.

Ik heb een PAL (Plezierige Activiteiten Lijst) gekregen van mijn psycholoog.

Die er maar eens bij pakken.

Kan ik meteen de rest van mijn "verslavings-huiswerk" maken.

Leeftijdsgenootje, wat leuk jou zo lekker vroeg te zien!

Ik ga verder niet meer in op de discussie van gisteren, er lijkt elke dag wel een ander onderwerp van gesprek te zijn, hihi.

Von, ik pak nog een restje koffie, hij is weer heerlijk, dank je meis! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Week 10 is volbracht, op naar week 11. Het gaat hier goed. Kan me niet voorstellen nog ooit wijn te drinken. Blijf wel wakker natuurlijk, het is een gevaarlijke beer die op mijn weg kan komen!

Ik heb de hele week meegelezen en van allerlei voorbij zien komen.

Het heeft me erg geraakt; van ernstig ziek zijn tot zelfverwonding. En steeds weer die vurige wens van iedereen om overeind te blijven.

Hier zitten veel mensen die zowel diep gekrenkt zijn als zo krachtig zijn dat ze de strijd aangaan. Respect!!.......en dank voor het delen.

Het helpt, voor anderen en ik hoop zo dat het ook jullie zelf helpt.

Een extra dankjewel voor Lytse die werkelijk elke dag de draad leest en dan in de avond iedereen een hart onder de riem steekt.

Wat betreft de links: persoonlijk stoor ik mij daar niet aan: ik open wel of niet, mijn keuze.

Wel zou ik graag willen weten waarom Tactive iemand (VM in dit geval??) een ban geeft.

Gewoon, omdat dat misschien duidelijkheid verschaft hier op het forum, wellicht onrust en boosheid wegneemt en toont wat wel en niet kan op dit gebied.

Ik zie nl. van meerdere mensen links staan en die worden niet geband.

Dan voel ik toch wel mee met VM die vanuit haar oprechtheid wil delen en helpen.

Een bos bloemen voor Bolletje, die vrijwillig bij DA werkt en daar is moed voor nodig, dat blijkt!.

En Jane gaat weer naar het strand, hoe decadent kun je zijn.........allee dan, veel plezier, het is je van harte gegund.

Tuin roept dus:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ik heb vannacht toch vreemd gedroomd, ik ben er nog ondersteboven van. En dat heb ik niet vaak van een droom. Scrollen is toegestaan. ;)

In mijn droom was ik vannacht iets aan het drinken met een ex. We zaten gezellig wat te praten, toen hij vroeg of ik geen bier in huis had. Dat had ik wel en ik zei dat hij dat maar uit de koelkast moest pakken. Of ik niet één biertje mee wilde drinken? Jawel, dus ik liep naar de koelkast om één te pakken. Toen ik hem in mijn handen had realiseerde ik me opeens dat ik Refusal had en dat bier nemen geen optie was. Dus legde hem terug en zei dat ik toch niets wilde. So far, so good.

Niet veel later stond ik te afwassen, terwijl ik de gesprekken op het balkon aan het volgen was. De buurman werd gevraagd naar 'de liefde' en hij vertelde een verhaal van een vrouw, die ik heel anders ken. Ik werd zo boos dat ik naar buiten ben gesneld, hem voor alles heb uitgemaakt en hem heb gezegd dat hij ver uit mijn buurt moest blijven. Wat hij dan ook deed.

Daarna werd ik geroepen door twee meiden, die bij hem op bezoek waren. Ze wilden naar de discotheek, maar hadden geen geld en of ik hen het geld dat ik had geleend wilde teruggeven. Dat wilde ik wel, maar geen geld. Of ik ook mee ging naar de discotheek en ik zei dat ik daar dood niet wilde worden gevonden. Toen zei één van de meisjes dat dat waarschijnlijk beter was i.v.m. de buurman en het meisje dat gevoelens voor hem had. En net voor ik wakker werd, dacht ik:"Jij liever, dan ik. Met de buurman kun je toch geen toekomst zien?" En toen werd ik wakker. :o

Wat een weird dream! Nog nooit zoiets gehad. Zal wel iets met mijn eigen onzekerheid te maken hebben, maar leuk is anders. En dat ik me in mijn droom zelfs realiseerde dat ik Refusal heb, dat is nieuw. :P

Nou ja, ik ga onder het genot van een bakje koffie de droom maar verder verwerken.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik ben het helemaal eens met de lof voor Yvonne, ook al ben ik nooit vroeg. Het is een vertrouwd ritueel dat zij de dagdraad al heeft geopend op haar eigen wijze!:present::present::present:

Japio: ;)

@ Bollie: als je zoiets heftigs meemaakt is het geen wonder dat je er 's nachts niet van kan slapen. Het was voor het beestje het beste en jullie hebben het heel goed aangepakt, maar zielig dat zo'n jong leventje zo moet eindigen! :heart:

@ Marika: sterkte vandaag. Het wordt een krachtproef om het droog te houden, maar je moet (nuchter) straks beslissingen nemen, hoe dan ook. Zorg dat je jezelf niets te verwijten heb meid.

Als je de uitslagen hebt kom je dan hier, om het met ons te delen? We leven mee, dat weet je. Beter dan een fles opentrekken! :present:

@ Geertje: bedankt!

Ik heb een luxe probleem: mijn werkkamer staat vol met orchideeën in rust en nu bloeien er zoveel tegelijk, dat ik ze in de huiskamer niet kwijt kan!

Straks maar een paar naar het huis van de kleinkinderen brengen. Ze komen vandaag terug van een weekje vakantie en hun moeder is dol op orchideeën. Ik weet alleen niet hoelang ze daar overleven, met baldadige jongetjes in huis.

Tot later allemaal.

Lytse.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...