Spring naar bijdragen

Woensdag 28 augustus 2013


Runningliesje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 151
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

DAGPACT

Lies

Albert

Lytse

Kunsie

Nadia

Acer

Inkiepinkie

Tine

Speciaal voor jou Tien, volgende keer mag je het zelf doen :P, geintje!

Nadia, heel veel sterkte en supergoed dat je hier hebt gepraat, jammer dat ik nu pas terug ben, had je graag willen steunen. :heart:

Ik kom net terug van vergadering en gelijk maar even het kopen van gelletjes. Had nog een aanvaring in de bus, praat ik niet over, te eng.

Mijn vader heeft me uiteindelijk opgehaald en thuisgebracht.

Straks lekker de duinen in, strand op, heerlijk!

Trouwens, ik pas nu in maatje 32 :D, training en buikspieroefeningen hebben hun vruchten afgeworpen. Heb nu zo'n mooi wasbordje, hihi!

Tot vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Kunsie: vandaag weer een week! :present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon:

Hou vol hoor!

@ Nadia: misschien morgen eerst op het forum komen als de paniek toeslaat. We proberen je dan te steunen om niet te drinken. Sterkte vandaag. Niet verder kijken.

Dat van die schuldgevoelens en somberheid is heel herkenbaar. Had ik ook.

@ Jootje: heb je plannen voor vandaag? Ik ga bij buurvrouw 3D plaatjes knippen. Ik ga natuurlijk vooral voor de gezelligheid!

@ Tine: ;)

@ RL: ik zou blij zijn als ik in maat 42 paste!:(

Nu in bad want ik krijg het koud. Jootje ik lees je antwoord nog wel.

Voor allemaal: we maken er een mooie dag van!

Lytse.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hotsje, ik kan je garanderen dat het niet alleen leuker, fijner, relaxter, energieker, socialer, etc. is zonder drank, maar je helpt je lichaam naar de knoppen.

Ik was al een keer bijna dood door dat vergif weet je nog?

En daarnaast is mijn Gamma GT al boven de 3000 geweest en heb ik nu al (32 jaar oud) leververvetting.

10 September ga ik met opgeheven droge kop me weer laten testen, de kroon op mijn werk.

Nee, niet minderen STOPPEN! Hots, please!

Ik denk aan je!

En ik denk ook aan jou, want de terugvallen zijn er natuurlijk makkelijker in deze tijd. Probeer elk trekmoment te overwinnen, dan wordt de volgende makkelijker.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat, ik kan je wel zoenen!

na wat lees- en spitwerk ben ik er nl. achter gekomen,

dat niet alleen de jongste in aanmerking komt voor zo'n beurs,

maar dat de oudste ook nog recht heeft op een aanvullende beurs!!

dat wist ik helemaal niet!

er is echt een enorme last van mijn schouders gevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees hier dingen die ik nog niet wist.

Yvonne die de tuin heeft gespoten, hoe stel ik me dat voor.

Ik sproei hem. Geniet van je vakantie!

Wist ook niet dat maatje 32 bestond.

Ben wel blij met mijn maatje 40 en zachte buik eigenlijk.

Hot heb je organen lief! Of je nou wel of niet drinkt.

Jopie, succes weer met de arbeit.

Altijd even schakelen na zo'n heerlijke vakantie.

Ik heb nog maar een vrije dag opgenomen waardoor ik nu weekend heb.

Woeha! Wat bijslapen, was moe.

Nu ga ik een mooie tagliatelli met groenten maken.

Eet smakelijk wie nog gaat eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mee eens Bol en Sowhat! Nix aan toe te voegen.

Smakelijk eten!

Ik heb vanmiddag een heerlijke lange wandeling over strand en door duinen gemaakt, lekker een bakkie koffie genomen en een broodje (waar ik gelijk spijt van het had, ik wilde een kleine salade nemen), maar echt genieten.

Straks training met trailbelt, kijken of hij geschikt is voor de halve marathon van zondag (dan is ook mijn 1-maandelijks jubileum, een nieuw record! :D)

Lekker op tijd naar bed naar de training, morgen weer werken.

Ga goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liesje sla nou niet door in anorectisch gedrag alsjeblieft

maat 32 met jouw lengte vind ik eng klinken.

ik had je 36 geschat en dat is een prachtmaat!

Sporters hebben koolhydraten nodig he, en vooral

variatie in je eten. spijt van een broodje; het moet niet gekker worden.

Waarom ben je niet tevreden met hoe je bent/was qua vorm/maat/gewicht?

Ik heb 42 en ben daar ook blij mee, maar ooit ging ik richting 46 en dat

zat me echt in de weg. Nu weet ik dat een gesperd lijf best wat stevigs mag

hebben en een randje vet (zeker na de overgang):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor gaat ze weer met haar ijs.:(

Ik heb gegeten, nou laat ik eerst even iets anders vertellen. Bij de acti.en nog wat,... verkopen ze pakjes pasta en daar zit alles al in. Die zakjes zijn meer dan genoeg voor 1 persoon. Ze kosten.... niet lachen, 0,89 eurocent en heten Culiquick. en die zijn me toch lekker joh. Je hebt ze in pasta carbonara, Pasta met 5 verschillende kazen erin en nog meer verschillende smaken.

Nou ik heb daar wat gerulde gehakt door gedaan, heel veel knoflook, en italiaanse wokgroenten en heb nu genoeg voor 2 x plus nog een maaltijd voor morgen voor iemand bij de d.a.

Hoe vind je die.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Mijn uitloggen vanmiddag was niet goed gegaan, dus ten onrechte stond ik nog steeds op "aanwezig".

Bij buurvrouw hebben we in een hoekje heerlijk buiten kunnen zitten knippen! Ik heb nu wel vermoeide ogen hoor, wat een priegelwerk. We hebben weer gezellig bij gekletst ondertussen.

Verder niets nieuws te melden. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet trouwens niet liegen. Broeken vaak 40, maar mijn lange armen hebben 42 nodig.

Toen ik nog dronk had ik maat 44.

Maar daar gaat het niet om. Het gaat eigenlijk om wat Jane zegt.

Maat 32 willen en spijt hebben van een broodje, RL dat neigt wel erg naar anorexia.

Ben je je dat zelf ook bewust, dat dat ergens niet klopt, of helemaal niet?

Lytse, wat fijn dat je vanmiddag hebt genoten, het is je gegund :present:

Nu even tanden schrobben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Kate, dat poetsen, ik kon je hier ruiken...

Gek is dat. Ik heb me jou altijd voorgesteld al erg slank. Niet dat ik maat 40 niet slank vind maar ja.....hoe red ik me hier weer uit....

U know. Maatje 32 is niet veel. Maar Running Liesje, ik meen, neen, ik ga er vanuit dat je zelf weet hoe gestoord je klinkt en ver van de werkelijkheid?!

Ieder ander heeft het al tegen je gezegd dus ja. Ik wens je kalmte, moed en wijsheid.

Wat is dat toch dat als het om alcohol gaat of aanverwante zaken we zo eigenwijs zijn.

Ik was niet voor rede vatbaar toen ik nog dronk. Ik wist wel dat ik teveel dronk, me niet goed voelde maar wist ook niet hoe dit te veranderen.

Ik was op een gegeven moment op mn bodem en dat moment is voor iedereen anders, heb ik al wel gemerkt.

Ik vind het moeilijk toe te zien hoe iemand zichzelf compleet de vernieling indraait. En dit bedoel ik nu in het algemeen.

Ik ondersteun waar ik kan maar niet meer ten koste van mezelf. Goed advies hoef ik niet te geven, dat weten die mensen zelf vaak ook wel. Ik deel mijn ervaring én ik kijk naar de mensen die het goed doen in mijn ogen. Mensen die droog staan, bezig zijn nuchter te worden. Ik blijf niet hangen bij mensen die x op x weer nat gaa.

Lees GOED. Ik zeg niet dat ik die mensen geen hart onder de riem wil steken of niet wil helpen/ondersteunen. Ik deel wat ik kan delen, ik kan vertellen hoe ik gestopt ben en hoe ik dat gedaan heb. Kun je er iets mee; mooi. Kun je er (nog) nix mee; jammer. Misschien komt het een andere x.

Als ik x op x hetzelfde doe en elke x ander resultaat verwacht; hoe dom ben ik dan bezig. Hoe ziende blind?

Ik was dat 24 jaar en eindelijk, eindelijk viel mn kwartje!

Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef te drinken. En ik ben blij en dankbaar dat ik zoveel mensen tegen ben gekomen die hun verhaal met me wilden delen, zoveel steun van het forum, de AA, partner, vrienden enzovoort.

Ik ging het anders doen en verwachtte ander resultaat. Ik luisterde naar mensen die deze weg voor mij bewandelden en onderzocht hoe zij dat hadden gedaan. Sommige zaken nam ik over, andere niet.

Ik ben verre van perfect, maakt nog steeds vaak dezelfde fouten maar GODdank hoef ik er niet meer op te drinken. En hoe rot ik me soms ook kan voelen, het gaat voorbij en ik overleef het wel.

Ik wens voor een ieder dat hij zijn/haar angst los durft/kan laten en een andere kant kan gaan onderzoeken. Ik vind het zo de moeite waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...