Lytse Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 @ Wijfie: je neemt hem níet mee naar huis hoor! Hij zal je nog gaan waarderen, i.p.v. steeds te mopperen! Is heel goed voor de verhoudingen. Kom maar lekker bij meis. Misschien dat vreemde ogen dwingen? @ Kastanje: goed bezig! Ik ben blij dat je die dingen ook allemaal aan het toepassen bent! @ Inkie: ik sluit me helemaal bij Jopie's verhaal aan, alleen ben ik een van de mensen die nieuwkomers wil begroeten en daar meestal ook tijd voor heeft. Ik vraag me ook regelmatig af hoe het met mensen gaat die ik een tijd niet gezien heb. We hebben daar zelfs een draadje voor onder Thema's "wie missen we al een tijdje". Ik weet ook van mensen die al een hele tijd goed gaan en dan het forum niet of minder nodig hebben. Hopelijk weten ze ons weer te vinden als het minder zou gaan. Je went vanzelf aan de verhalen. Gewoon blijven lezen en als je dingen niet snapt, vragen! Het is van niemand de bedoeling mensen uit te sluiten! Als je Jopie's verhaal leest, dan weet jij misschien nog niet dat ze in de zomer op een camping woont en nog wat moet regelen voor de winter. Dora is haar huiskip die (als ik het goed heb) aan is komen lopen. We waren bang dat ze opgegeten zou zijn door een vos, toen Jopie haar een tijdje niet meer zag. Ik heet hier Lytse, naar de Friese Staby die we gehad hebben. Van sommige mensen weten we wie kinderen heeft, of net verhuisd is of zo. Het komt wel! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Nu maar weer eens richting keuken. De buren gaan barbecueën, ruik ik!! Doen ze vaak. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 of als plofkip verkocht/verorberd op een camping- barbeknoei foei, ik ga ff mn mond spoelen. Moest net nog aan je denken Jops; ik zat in de bus vanaf de Zweedse gigant naar CS Utrecht en een auto ging de bus eerst links snijden, toen rechts, toen boevnop de rem zodat de chauffeur moest stoppen; raampje open en schelden. uieindelijk kwamen ze uit de auto en gooieden iets tegen de ruit.Klasse hoe doodgemoedereerd de chauffeur bleef. Wel vergat hij bij een halte te stoppen en toen werden er weer reizigers boos op hem ook nog. Wat een stress moet zoiets geven zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Man, man, man.. ben ik iets kwijt wat mee moet, vind het vrij snel, leg het klaar om mee te nemen en nog geen half uur later weet ik alleen nog waar het eerst lag en ben ik het nog veel kwijter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Nee want het was toch een haan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Nu staat het er wel heel raar haha... lijkt nu een haan in de overgang die plofkip wilde worden of zo. Maar akelei, je weet blijkbaar waar ik over praat. Da's genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Hey die Jane. De zon was ver te zoeken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 LYYYYTSEEEE en voor iedereen die er van houdt, vanavond op RTL.7 Ring of the Nibelungs. Ik ga kijken hoor ook al heb ik hem al gezien. Aan mij hebben jullie vanavond geen kind. Verder voel ik weer heel goed aan mijn stemming dat het najaar er weer aan komt, vergeet iedere keer mijn lamp te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Heerlijk in de tuin gewerkt vandaag, 'k begin er plezier in te krijgen. En de buren waren kennelijk zo blij dat ze met bijkomend tuingerief kwamen aandraven :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Originally posted by: Dylan en ben ik het nog veel kwijter.quote> Hahaha, chaoot, geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Aakkie, nog maar dagen, lees ik. Laat het je niet verslaan, meid! Zolang je ademt, eet, en 'n dak hebt kun je 'n nieuwe list verzinnen! De listige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Snap ik! Kan zelf ook loeiwoest zijn. Maar je bent er idd. nog. Bezin, meid, Don Q, is dead. We gaan eten, doeoeg, en keep up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 31 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Ik meld me droog af. Welterusten voor iedereen straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 @ RL: jij bent er vroeg bij. Welterusten! @ Bollie: bedankt voor de tip. @ Aak: helemaal gelijk. Het ís al gebeurd. Zennnn zou Fleurtje zeggen. Sterkte meid. Niet veel te melden, dus kom later vanavond terug. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Lytse je schreef vanochtend geloof ik dat je vandaag een mindag had. Is dat nog een beetje bij getrokken of had je veel pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Zo, eten op. Wat Fleurtje zou zeggen zeg ik maar niet, je hebt zo 'n ban. En als de wet door 'n oplichter geen recht spreekt ben je er altijd zelf nog. Als de een de 'n loopje met het recht neemt mag de ander dat toch ook? Jurispredentie heet dat. Don't get back, get even. Steed/Peel, aka The Avengers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Hey, Aakkie, eigenlijk schiet allen Neil Y. mij in het gemoed: don't let it bring you down, it's only castles burning... Maar ja, ik ben ook 'n romanticus at heart. Ik log uit, droogstoppels. Voor Aak nog ff deze quote van Ede S.: - 't Het nog nooit zo donker west AR zou luv joe zeggen. Ik nu ook, sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Originally posted by: haddockAR zou luv joe zeggen.quote> ik ook van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Ik meld me met mijn spa citroen droog af. Was vergeten dat dat ook lekker is. Wel weer een vreemde gewaarwording zo'n droge zaterdagavond. Beetje vreemd, maar wel lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 En yes; Dit was het nieuws is nu op rtl4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 shoot wijfie dat ze hem hebben laten gaan zo midden in het weekend! triest wel voor J natuurlijk, maar of het goed is? en voor jou, pffffffffff sterkte meis, met dit aan te moeten zien van je partner, lijkt me vreselijk moeilijk. Hopelijk komt zoon je morgen helpen, en misschien is er nog iets mogelijk via thuishulp of crisisdienst/HAP of toch via het ziekenhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Originally posted by: AlbertRemmoik ook van jouquote> Mie joe toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Heerlijk uit eten geweest ineen biologisch restaurant. Tsjonge dat proef je! Wat een smaken! Allen wel jammer dat water Nasr niets smaakt , maar wel trots ! Welterusten allemaal! ( heb geen Kip gegeten overigens ??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Goed gedaan Inkiepinkie:present: Hier ook droog:) Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Originally posted by: Sabine81Beetje vreemd, maar wel lekker! quote> Dat is Rivella Sabine;)Goed van je hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden