Spring naar bijdragen

Zaterdag 31 augustus 2013


Runningliesje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!

Ik doe ook weer eens mee. Dankzij oxazepam een stuk rustiger en heerlijk geslapen. Ik weet, het is troep, maar voor nu helpt het me.

DAGPACT: 

lytse 

albert 

liesje 

dylan 

Miranda 

peggy 

Jane 

Kunsie 

Jacc 

Acer 

Nadia 

Tine 

Agnieta 

Sabine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Miranda, ik heb Acers posting als volgt opgevat:

het dagpact dreigde in een rommeltje te veranderen, mensen erop, de helft er weer af, 2x hetzelfde etc.

als dat de rest van de dag zo doorgaat, met allerlei andere dingen, dan belooft dat nog wat, voor vandaag

maar ik kan het mis hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Miranda, het gaat goed.

er is echt een last van me afgevallen, nadat ik het eindelijk eens goed had uitgezocht

met die studiefinanciering. ik liep me daar echt al een tijd zorgen over te maken.

op het werk kreeg ik van twee kanten een excuus voor de troep die ze hadden gemaakt

(in een heel ontspannen sfeer hoor, zelf was ik ook heel mild in mijn aanspreken van de troepmakers)

dus mijn werkplek is nu ook in orde.

en doordat ik die ochtend hier heb gepost en zoveel reacties kreeg

voel ik me ook meer verbonden met het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag inmiddels,

Hier begint de zon ook te schijnen.

@ Nadia: fijn dat je je meer verbonden voelt met het forum, maar vooral dat de financiële situatie toch een beetje mee zal vallen. Soms zou je wensen dat je het eerder had uitgezocht!

@ Snoepje: terug in de regelmaat, maar ook in het je alleen voelen. Je hebt wel een talent om op de verkeerde mannen te vallen, vrees ik!:(

@ Akelei: bezig blijven is wat mij door zulke dagen heen helpt. Ik weet hoe de spanning en de stress kan stijgen. Sterkte meid.

Ik ben benieuwd of Wijfie nog slaapt!

Verder maar zien wat ik kan doen vandaag: het is weer een min-dag.

Tot later allemaal.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk voor je Wijfie dat je lekker geslapen hebt, daar kom je van bij hé?;) En wat goed dat je geen pillen mee neemt voor hem.

J. moest geopereerd worden en vroeg om bij z'n spulletjes een fles Whiskey te doen. Dat heb ik dus geweten. De ochtend dat hij geopereerd moest worden had hij heel de fles leeg gedronken. Dus goed dat jij het niet doet.

Ja en verder luisterde ik toch bijna altijd naar J. z'n geklaag over z'n angsten enz. Ik praatte niets uit zijn hoofd want dat kon ik ook niet maar hij kon in ieder geval z'n ei kwijt.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik meld me ook weer even. Ik sta nog steeds droog.

Al besef ik wel dat het goed is dat de mensen bij Tactus mij de ogen hebben geopend over hoe ik met mijn werk omga en dat het misschien beter zou zijn om hierin gas terug te nemen. Blij ben ik ook dat het mijn beslissing is geweest om dit ook te gaan doen. Mijn verantwoordelijkheid, mijn eigen ruimte innemen, in plaats van dat ik anderen laat beslissen.

Ook in de gesprekken die ik heb gehad (inmiddels 3 gehad) voelde ik dat ze me in een bepaalde richting wilde sturen, ik ben hierin niet meegegaan en volg nog steeds mijn eigen koers. Dat voelt goed, ik kan niet anders zeggen.

Wat is er anders dan een tijd terug ?

Eerder zou ik of hebben gedronken om mezelf af te stompen of ik zou moet bijltje erbij neer hebben gegooid. Zo van: bekijk het allemaal maar. Nu ga ik alle gesprekken aan, kom erop terug indien nodig en ik sta nog steeds droog en wel recht overeind.

Ik heb natuurlijk ook op mijn werk heel lang mijn kop in het zand gestopt. Ik deed ook werk wat boven mijn macht was. Oh wat vind ik dat moeilijk om toe te geven. Mijn trots zit me dan in de weg.

Maar door er voor weg te lopen deed ik een deel van mijn werk maar half of helemaal niet. En dat verhullen dat kost heel veel energie. Het liegen erover, smoesjes verzinnen. Bah, word er misselijk van.

Nu ik het open heb gegooid, komt er ruimte. Ik voel een last van mij afvallen. Een oplossing is er nog niet, maar ik hoef de schijn ook niet meer op te houden.

Maandag nog een gesprek met een directeur (nieuw en heb ik eigenlijk nog maar 5 min. gesproken, daardoor spannend), dan een gesprek met de bedrijfsarts.

Ieder gesprek is een kans (die ik met beide handen aangrijp) om mezelf neer te zetten en ruimte te geven aan wat mijn behoeftes zijn.

Het is een heel verhaal geworden, maar vind het ook fijn om hier te delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè allen,

Ben vrij nieuw hier en vraag me iets af. Er zijn volgens de gegevens ca. 2000 mensen lid van dit forum. Toch tref ik slechts ca. 10 tot 15 terugkerende namen aan. Waar is de rest?

Het lijkt als je de huiskamer bezoekt, alsof je in een hechte vriendenclub "inbreekt". ( niet rot bedoelt maar weet het niet anders te verwoorden)

Als nieuwkomer heb ik me bij Wie is Wie voorgesteld en ben hartelijk ontvangen maar ik weet andersom helemaal verder niet wat jullie verhaal is. uiteraard hoeft niemand details prijs te geven maar het voelt ongemakkelijk om mee te praten over dingen die kennelijk bij de meesten van jullie bekend zijn maar mij totally niets zeggen!

En dan het "raadsel". Van de missing 2000 anderen ?? , lezen die voor zover jullie weten wel mee maar zijn ze niet actief of zijn ze afgehaakt?

Nou misschien dat iemand van jullie een tipje van de sluier kan oplichten.

Met mij gaat het ok. Gister wel een wijntje gedronken maar het bij 1 gehouden!

Ik trek me op aan jullie en dat is alleen maar winst!

Fijn weekend

Inkiepinkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inkie, het is en blijft een komen en gaan van mensen, en dat al verschillende jaren lang. Die 2000 zullen zich best ooit wel geregistreerd hebben, maar dan is het nog maar de vraag of ze ooit deelnemer aan het forum geweest zijn.

Zelfs over het getal 2000 heb ik zo mijn vraagtekens. Wanneer ik naar het gemiddeld aantal verjaardagen kijk per dag (ongeveer 2) en ik vermenigvuldig dit met het aantal dagen per jaar, kom ik ook niet veel verder dan goed 700. Het zij zo.

Bekijken we het over een periode van, pakweg, de laatste 3 maanden, dan schat ik het aantal actieve frummers op zo'n 100.

En daarvan schrijft de één natuurlijk weer veel meer dan de ander.

Het zijn er dus wel wat meer dan 10 à 15.

Voor wat betreft je vraag over voorstellen: Van de meesten is de voorstelronde nog wel te vinden. Ook van mensen die hier al jaren en jaren schrijven. Gewoon via "uitgebreid zoeken".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
Hoi AR

hoe gaat ie?quote>


Wel goed Joop,
Ben thuis aan het rommelen, en ben bezig met de berichten van hyves, om ze op een bepaalde manier op te slaan.
Heb de berichten van mijn moeder allemaal opgeslagen in bewaard en de rest verwijderd.
Maar wat een werk nu nog, berichten gaan terug tot 2008.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Nadia
Miranda, ik heb Acers posting als volgt opgevat:

het dagpact dreigde in een rommeltje te veranderen, mensen erop, de helft er weer af, 2x hetzelfde etc.
als dat de rest van de dag zo doorgaat, met allerlei andere dingen, dan belooft dat nog wat, voor vandaag

maar ik kan het mis hebbenquote>


He Nadia, zo bedoelde ik het precies!
Sorry voor de verwarring, maar niemand hoeft zich zorgen te maken om me...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...