Runningliesje Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Goedemorgen! Hey leeftijdsgenootje, ben je nog wakker? Ik heb zo'n twaalf uur geslapen en verklaar mijn ogen nu half-open. Ik ga maar vast koffie zetten voor de vroege vogels, en kamillethee voor de mensen die nog even willen slapen. Ontbijtje volgt nog. Ik heb net de DD van gisteren gelezen en er is een hoop waar ik op wil reageren. Dat ha ik niet doen, heeft geen nut meer en ik bescherm mezelf en anderen even. Het enige waar ik het even over wil hebben is de AA. Ik zit bij de CA (eigenlijk hetzelfde, maar zitten ook benzo- gok- en drugsverslaafden. De hogere macht (bij mij mijn oma, bij een ander een tafelpoot). Ik ben atheïst is hart en nieren en zit de verplichte voorlees momentjes braaf uit en richt me vooral op het sharen. Daar haal ik het meeste uit, en het lotgenoten contact. Het handjes vasthouden, vond ik eerst wel moeilijk, maar geeft nu een gevoel van saamhorigheid. Ach, het is wat voor je of niet, toch? DAGPACT Lies Miranda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Laatste dag van augustus alweer luitjes. Goedemorgen overigens:) Het ziet er hier voor het eerst weer redelijk bewolkt uit..... En er lijken zelfs een paar druppels te zijn gevallen vannacht, maar meer dan een paar druppen kan het niet geweest zijn. Eerst maar eens een bak koffie en wakker worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Goede morgen Adam. 1 dubbele koffie voor uwes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Koffie en thee staan in de warmhoudkannen lui. Ik ga er vandoor. Laterrrrrr.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Môin, Rustigjes hier zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 DAGPACT 31-8:ft> Lies Miranda Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Het “mysterie” van het onvoorspelbare lampje. Ik lees hier af en toe opmerkingen over ingelogd zijn of niet, terwijl het bijbehorende lampje en lijst iets anders zeggen. Men concludeert dan dat het wel niet goed zal werken. Nu hebben zaken als deze nogal eens de neiging om zó te werken als dat ze geprogrammeerd zijn. Zo ook hier. Het is eevoudigweg zo dat het lampje (en wat voor het lampje geldt, geldt verder ook voor de lijst met online-gebruikers) iets anders aangeeft dan men doorgaans verwacht. (Al dan niet online zijn). Hoe zit dat dan? Wel, om het lampje te laten branden moet er aan twee voorwaarden voldaan worden. Men moet ingelogd zijn én actief iets doen op het forum. (bijvoorbeeld een pagina laden of verversen). Het lampje blijft dan ongeveer een kwartier branden, onafhankelijk van het feit of men vervolgens ingelogd blijft of niet. Voor “lampje uit” hoef je in feite niets te doen, en wel een kwartier lang. Dit is onafhankelijk van het feit of je al dan niet uitlogt. Niemand hoeft dus bang te zijn dat, wanneer men vergeet om uit te loggen en b.v. in slaap valt of heel iets anders gaat doen, men voortdurend als “online” gezien wordt. Na een kwartier gaat het lampje gewoon uit. Zodra men iets “doet” op het forum, gaat het dan wel onmiddellijk weer aan voor minimaal een kwartier. Het kan dus best zo zijn dat bij een brandend lampje, iemand al 10 minuten weg is en zelfs heeft uitgelogd. Je weet enkel dat dit minder dan een kwartier geleden is. Wie weet heeft iemand hier iets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 goeiemorgen frummers op naar het zweedse warenhuis zo het huis staat nog niet vol genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Goede morgen allemaal, Koffie, hier is het best wel bewolkt, nog geen regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peggy Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Dagpact 31-08-2013 Lies Miranda Dylan Peggy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peggy Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 dagpact: lytse albert liesje dylan Miranda peggy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Originally posted by: peggydagpact: lytse albert liesje dylan MirandapeggyJanequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 goeienmorgen laatste weekend van de vakantie...maandag weer regelmaat in huis en proberen ook weer regelmaat in mijn leven te krijgen door de weeks zal het wel lukken..nu de weekenden nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Hoe is het verder met je Snoepje? Lukt het allemaal een beetje nu je alleen bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 tot gisterenavond heeft het nog geduurt .....nu heb ik alles geblokkeerd ik ben er klaar mee...was gisteren echt zo vreselijk boos en ben naar de winkel gegaan stom ..maar ik kon me woede nergens kwijt...ik was alleen thuis dus j heeft daarvan niks mee gekregen ik moet meer respect voor mezelf krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Originally posted by: jane4 Originally posted by: peggydagpact: lytse albert liesje dylan MirandapeggyJaneKunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 DAGPACT: lytse albert liesje dylan Miranda peggy Jane Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Originally posted by: kunsieDAGPACT: lytse albert liesje dylan MirandapeggyJaneKunsieJaccNog even of ik moet de lampen hier aandoen, zo donker wordt hetGoedemorgen trouwens.....quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Blijft moeilijk hé Snoep om los te komen van iemand waar je van gehouden hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Goeiemorgen allemaal Hoe is t Jacc Weer op de rails? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Ja, gelukkig wel, heb wel een hoop preken gehad van 'waarom doe je nu zo iets' ik weet niet waarom ik het heb gedaan maar het is gebeurd, zoals Bam altijd zegt: opstaan, afvegen en weer doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Mooi dat je het advies van bambam ter harte hebt genomen dan Jacc.. Lijkt mij ook de manier om weer terug te komen. Fijn je hier weer te lezen trouwens. Ik zag je ook op de AA draad. Hoop je vaker te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 DAGPACT: lytse albert liesje dylan Miranda peggy Jane Kunsie Jacc Acer Als het dagpact een voorspelling is voor de rest van de dag, dan heb ik er niet zo veel vertrouwen in....... Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden