Yvonne Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 En mijn laatste berichtje van voor tien uur betreft Aak.... :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Lieve Aak, je leest dit niet nu, maar in gedachten ben ik bij je hoor. Wat gun ik je het om je gelijk niet alleen te hebben maar ook te krijgen. Ik heb hier een kaarsje voor je branden en zorg dat dat aan blijft. :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Ik heb het rustigaan gedaan Lies. Niets appart gewoon wat klussen hier en verder niet veel. Ach joh ik heb mijn verjaardag al 62 x gevierd, dan gaat er op een gegeven moment het leuke vanaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Die bende is er altijd geweest Ag. Dat was in mijn tijd al. Mensen ik ga zo weer op de bus. Dooie en gewonde diertjes ophalen. Van de week was er een vrouw van haar fiets gevallen en wij moesten daar toevallig ook een mix. konijntje gaan halen. Ik dacht dat er een kindje gevallen was omdat ze huilde als een kind. Fiske buil op haar hoofd die bloedde, handen kapot enz. Hoe raar het ook klinkt maar dan is iemand zo echt, zo puur. Bijna mooi om te zien. Maar het viel allemaal gelukkig mee. Later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Goede morgen, allereerst iedereen gefeliciteerd met verjaardagen en andere mijl palen. Gisteren wilde ik inloggen en dat ging niet. Ik al steigeren natuurlijk!!! Maar geen mail van de moderator dus hmmm vreemd dacht ik. Vandaag weer geprobeerd en nu gaat het wel dus hehe, toch niks verkeerds gedaan weer... En nu heel veel bij lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Wilde net een mail gaan beantwoorden , maar dat doe ik dadelijk wel dan! Blij dat iemand me dan toch gemist heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Originally posted by: AgnietaDAGPACT: Lies Miranda Albert Lytse Kunsie Acer AgnietaJaccquote> Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 http://www.knack.be/nieuws/gez...cle-normal-104593.html dit stond in de knack, waarschijnlijk niks nieuws voor de meesten maar toch,,,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 DAGPACT: Lies Miranda Albert Lytse Kunsie Acer Agnieta Jac snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Ja wadde. Een uur met een schuurmachine in de weer geweest, en alles wat ik aanraak lijkt te trillen. 'k Had bijna mijn gsm "opgenomen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 ff online bij zoon (met wel mooi een scherm van zo'm 1 1/2 m voor mn snufferd) het ccontact in mn laptop is hersteld nu komt een grote revisie-beurt terwijl ik met mn luie kont het strand op duik zo heerlijk om weer ff een man voor me te kunnen laten werken, ha ha als alles goed gaat vanavond weer online ik zat al helemaal te shaken vd afkick:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 men zou zich zorgen kunnen maken ik maak me ook zorgen maar dat ben ik maar men kan zich beter zorgen over de wereld maken en wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Mooi je hebt het ook door Samen. en dat andere met die kerel enzo dat was ooit kinderen zijn bezig met wat ze moeten doen ik moet me richten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Ook even my two cents. Marjo het gaat fout met je en zeker niet de eerste keer dat ik het zeg. Zolang jij drinken als een escape bljft zien ga je steeds verder op alle fronten achteruit. Je dartelt en... leeft. Mensen leef toch!! Marjo de drank bepaalt jouw leven en je bent de regie echt kwijt. het spijt me dat ik het zo moet zeggen. Ik richt me zelden tot je omdat het geen zin heeft. Als je toch op dit forum bent waarom niet normaal over je probleem praten. Je verhult je toestand in cryptisch gezwam en nocturnaal gezever Je bent volstrekt niet meer te volgen. Soothe heeft weer eens wat. Het zal wel maar hoever moet je afglijden? Doe wat aan je mega probleem. Neerstorten in het Harinxmakanaal wens ik je niet toe, maar het gaat wel sneller. Je vernielt jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peggy Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 DAGPACT: Lies Miranda Albert Lytse Kunsie Acer Agnieta Jac snoepie peggy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 "Het + teken geeft aan dat de internationale toegangscode gekozen moet worden" copyright wikipedia.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Bedoel je jullie landcode? 31 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 heel de uitleg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Hallo hallo! Ik heb heerlijk gezwommen, 2500 meter, waarvan steeds variatie in de 500 metertjes. Intervallen, tempo, rustig, e.d. Geen centje pijn. Thuis gelijk wat core-oefeningen en uiteindelijk nog mijn rondje van 20km geracefietst. In principe zou ik dus klaar zijn voor de volgende triatlon (zaterdag), maar ja, zodra er schokbelasting (hardlopen dus) aan te pas komt hakt er iemand met een bijl in mijn heup. Ik wacht af wat de sportarts zegt, maar ik vrees dat het niet verstandig is... A3: Ik heb een hekel aan administratie doen, ben er ook geen held in. Of ik nou tien ton terug krijg van de belasting, of mijn leningen in kaart moet brengen, het blijft jakkiebah! Maar thanx! Marjo: Je weet al dat ik me zorgen maak en dat je het erger maakt door op deze manier door te posten. Natuurlijk ben je altijd welkom meis, maar ik kan er niks mee. Je zult zelf jezelf moeten helpen. Lees nou zelf eens wat je allemaal post. Persoonlijk heb ik er moeite mee, omdat ik zo mijn best doe om droog te blijven. Maar dat ligt bij mij, niet bij jou. KMW voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Administratie... Hoeveel geld ik al verspild heb aan administratieve kosten wegens te laat betaald. Pfff. Klinkt goed Lies, lekker sporten zonder je heup te belasten. Goed idee, zo'n sportarts! Het lief gaat niet blij zijn... 'k Heb niet gedaan wat ik beloofd had Verder gaat het nog steeds goed. Rustig en energiek, goeie combi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Herkenbaar Jen: Er ligt hier een mooi stapeltje administratieve kosten... en ze willen niet wachten. Wat heb je niet gedaan dan? Heb ik iets gemist of er gewoon overheen gelezen (shame on me! Boe! ) Wat top dat het verder zo goed met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Soothe: het gaat mij over het algemeen goed dit is een openbaar forum dus mag ik ook op tijden komen vertellen in een situatie waarin het soms wat minder goed gaat terwijl ik hetzelfde zeg als toen ik geheelonthouder was het is de eenzaamheid die me soms parten speelt maar dat doe ik ook andersom ik ontmoet ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Marjo er is echt niets mis met delen en zeker in mindere tijden. Juist dan delen vind ik. Maar deel dan op een voor iedereen begrijpelijke wijze. Het lijkt mij dat als je vervelende dingen duidelijk omschrijft er hulptroepen komen. En dan heeft een ander er wellicht ook wat aan. En eenzaamheid is heel naar. Maar laat drank niet je permanent vriendje worden. Verders bedoel ik het goed. Zie je graag back on track en wil een beetje een duw geven. Ga goed Marjo. Blaffende honden bijten niet. P.S overigens was dit wel duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Weet ik toch Soothe emoties zijn de toestand die zijn dan niet handig ik bijt ook niet ik weet niet wie het vroeg mijn kinderen wonen niet hier, nee die wonen op een plek waar ze goed toeven en als ze hier zijn is het goed goddank kijken zij wel anders iig verder dan hun neus lang is het zijn ook maar mopsneusjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Verder ben ik er niet veel meer en zal je weinig last van me hebben. Nu afkoelen. Kom net van een superronde met Albert terug. Er moet wat aan de slanke lijn gewerkt worden. En we zweten ons een pukkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden