Spring naar bijdragen

vrijdag 6 september


Gast akelei

Aanbevolen berichten

Ja Lies, als je niet drinkt verandert er toch wel wat in je leven.

' Foute' vrienden, die geen begrip hebben EN me echt niet serieus nemen EN

me verleiden om toch te drinken, zijn echt FOUT voor mij en daar ga ik liever

even niet mee om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook een goedemorgen An, Jane en Bol en Jacc....

Zo, de koffie zit er in hier.

Ik ga hier even aan het rommelen.

Boodschappen op de fiets doen, wat een luxe:D

De laatste weken voor mijn vakantie was ik gewoon jaloers op mensen die ik zag fietsen....

Had me voorgenomen in de vakantie boodschappen per fiets te doen ipv snel sneller snelst met de auto...

Wat een luxe.... ik geniet er elke dag weer van deze vakantie.

En dan lekker in het tuintje zitten even tot het echt te warm wordt...

Ik heb koffie in de warmhoudkan gedaan.... Luitjes.... maak er wat van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

geen tijd eigenlijk, moet zo gaan (ja op slippers jane hihi)

maar snel ff om te zeggen dat tomaten rood worden door maanlicht en niet zonlicht.

Ze groeien wel door zonlicht maar worden rood door maanlicht. Echt!

Fijne dag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die angst kan je van een van je ouders hebben mee gekregen Agnieta, of door een pijnlijke of een rotervaring in je jeugd.

kan te maken hebben met het drinken waardoor je een angst hebt ontwikkeld. Het kan eigenlijk overal mee te maken hebben.

Een keer een angst bij een gebeurtenis, dan kan je die in je verdere leven, iedere keer koppelen aan een vergelijkbare gebeurtenis. Daardoor kan een fobie ontstaan. Soms, als je diep gaat graven kan het zijn dat die angst heel ergens anders vandaan komt.

Mensen ik ga m'n eerste oogst van de tabak, bewerken, en m'n tweede deel van de bladeren pletten en ophangen. Ben benieuwd.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgend forum, hier ben ik weer eens even. Alles is nog steeds tiptop qua drank en relatie. Alleen ben ik bezig met het stoppen van temesta en trazolan en dat word ik erg goed gewaar in de slechte zin. Hartkloppingen en heel onrustig zijn. Zeker wat slapen betreft.

Misschien toch nog maar heel af en toe een halfje tijdens de dag nemen ??

Iemand ervaring soms mee ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Vlaamsmeisje
...
maar snel ff om te zeggen dat tomaten rood worden door maanlicht en niet zonlicht.

Ze groeien wel door zonlicht maar worden rood door maanlicht. Echt!
quote>

Hahaha, VM als dat zo zou zijn zou er nooit een tomaat rood worden. Maanlicht bestaat namelijk niet :)

Tomaten rijpen door warmte. Licht is hierbij van geen belang, dus ook in het donker rijpen tomaten zo lang het maar warm genoeg is. Wellicht dat hier een dergelijk misverstand vandaan komt.

Yvonne: Die tomatenplantjes kun je echt nu gewoon weg gooien. Overwinteren heeft totaal geen zin. Toch te laat gezaaid? Maar er zijn legio redenen te bedenken die een groeistilstand kunnen veroorzaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Ik heb van iemand tomatenplanten gekregen, drie weken geleden, en de eerste bloemetjes zitten erin. Ik zie wel wat het wordt. Weggooien kan altijd nog!

Mijn druiven genieten van het zonlicht! Verder heb ik een stuk of zestig zonnebloemkoppen liggen, in de zon, om te drogen voor de winter, vogelvoer. Ze moeten vandaag als het inderdaad gaat regenen, wel allemaal naar binnen. Ik heb al een aantal dozen gecharterd. De mussen zijn al begonnen met eten trouwens.:D

Maak er allemaal een mooie dag van. Ik ga vanmiddag op de kleinkinderen passen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Ouwe Had, Me like the attidute. Was het maar zo simpel, maar dat is het niet. Toch ben ik het wel aan het doen ;) Lijkt me zo'n beetje de laatste restjes van een paar jaar op de sukkel te zijn geweest en wil er komaf mee maken.

Alleen ben ik nu zo onrustig als een kat in het water, en er is niet echt een reden voor :huh:

Ja Hot, zeker en vast en vanmiddag ga ik de brave man eens even opbellen.

Die pilletje van A. Vogel, op basis van kruiden, zouden die een beetje de boel wat kunnen verzachten soms ?? Kent iemand die ??

Hoi Nanny Lytse, doe dat een beetje goed hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, de pilletjes afbouwen, en dat duurt heel lang en is veel discipline voor nodig.

Ineens stoppen kan ook, maar dat is zwaar.

Onrust, angst, ellendig voelen.

Het kan. Heb het allemaal gedaan.

Uiteindelijk ben ik wel van alle pillen af.

Al die andere middeltjes doen niks bij mij, weggegooid geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...