Nadia Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Originally posted by: peggyGoedemorgen, DAGPACT Albert Lytse Miranda Agnieta peggyNadiafijne dag ik quote je even peggy quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 goeiemorgen frummers sta ik speciaal vroeg op voor dochter, loopt ze meteen al te mopperen dat de koffie niet goed is en het te vroehoeg is. we stellen de eakI dus maar lekker uit en ik ga naar het strand, daar word ik tenminste wel gewaardeerd:) zij ligt al weer in bed en die winkel loopt niet weg, ik ben er ook liever als het regent trouwens. En nu heb ik een extra mok koffie, ook nog:P wat kunnen problemen soms simpel zijn he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Ja Bol, Morgen precies 4 weken. Het gaat weer goed gelukkig he! Yvonne, ik hou die broek nog maar even aan. Misschien loopt die nog een beetje uit. Moet weg zo, en het staat wel netjes. Als ik dan weer thuis kom, snel een slobberbroek aan trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Oh ja, peggy, wat het nieuwe voorstellen betreft: Je kunt ook gewoon een reactie geven op je eerdere voorstelbericht. Dan staat het weer bovenaan. Wilde het zojuist zelf al doen maar bedacht me opeens dat het ook zomaar zo kon zijn dat mensen dit, om welke reden dan ook, helemaal niet prettig zouden kunnen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Goeie morgen Jane. Die Sur. kruidenboter waar ik het gisteren over had, staat op internet. als je wilt kan ik de naam van de site wel geven? Kan je zelf eens kijken. Peggie hoe is het de laatste tijd met je gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Originally posted by: Nadia Originally posted by: peggyGoedemorgen, DAGPACT Albert Lytse Miranda Agnieta peggyNadiaJaccGoedemorgen iedereen, ik ben gelijk weer weg want de plicht roeptquote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Oke, ik wordt opgehaald nu Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 fijne dag Rap/Jacc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Wijfie, heel veel sterkte vandaag! Gooi je me nu van het dagpact af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 DAGPACT Albert Lytse Miranda Agnieta peggy Nadia Jacc Wijfie Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Originally posted by: DylanDAGPACT Albert Lytse Miranda Agnieta peggy NadiajaccWijfieDylanJaneniet lllen maar pellen he Dylan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 DAGPACT Albert Lyts Miranda (ik heb je gemist, zal ik je er weer op zetten?) Agnieta peggy Nadia jacc Wijfie Dylan Lies Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Ik ben vanmorgen op de racefiets gestapt om ff 20 km te knallen, juist die korte afstand i.v.m. de volgende tri volgende week. Geen pijn aan mijn heup (fietsen mag ook) Daarna dokter weer gebeld en ik word wss doorverwezen naar een sportarts. Dat is beter dan al die pijnstillers. Ik ga er zo weer vandoor, ga goed allen! Wijfie: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Lies, Miranda heeft zichzelf toch al op de dagpact gezet. Zoals jij het wilt doen kan het dagpact wel worden opgedoekt. Lies schrijft een lijstje en niemand hoeft de moeite te nemen om zelfs maar in te loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 wat fijn, Dylan en Jane, dat jullie je ook op het dagpact zetten. ik weet niet precies waarom, maar dat doet me iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Goedemorgen. Nu weer aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Nadia:heart: ik heb me hier altijd zooo welkom en gesteund gevoeld blij dat jij er ook door wordt geraakt. samen he............ en toch zelluf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 DAGPACT Albert Lyts Miranda Agnieta peggy Nadia jacc Wijfie Dylan Lies Jane Tatum *samen en toch zelluf...* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Nu écht aan het werk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Originally posted by: TatumDAGPACTAlbertLyts MirandaAgnietapeggyNadiajaccWijfieDylan LiesJaneTatumKunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Nou zeg Tatum! Kom op ff he? Miranda en ik zetten voorheen elkaar altijd op het dagpact (zoals Albert ook bij Lytse doet), voor mij is het een stok achter de deur. Het is aan Miranda wat zij ermee wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Goeiemorgen allemaal:) We gaan weer voor een droge dag! Ik begin er aardigheid in te krijgen. Fijne dag allemaal:rose: Wijfie sterkte, ik lees je en leef met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Originally posted by: kunsie Originally posted by: TatumDAGPACTAlbertLyts MirandaAgnietapeggyNadiajaccWijfieDylan LiesJaneTatumKunsieAcerEn een hele fijne dag maar weer!!!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Originally posted by: acer Originally posted by: kunsie Originally posted by: TatumDAGPACTAlbertLyts MirandaAgnietapeggyNadiajaccWijfieDylan LiesJaneTatumKunsieAcerTineEn een hele fijne dag maar weer!!!quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2013 Mooi Wijfie, dan krijg jij ook wat rust en hij ook, en zij kunnen hem daar ook observeren. sterkte ermee meis:present: en ik ga de zon opzoeken fijne dag frummers:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden