Spring naar bijdragen

Maandag 9 september 2013


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wilde dit eerder schrijven maar wiste het weer.

Kinderen zijn denk ik heel flexibel.

Zo had ik een vriendin met een dochter. Wijs kind, waar ik veel van ging houden.

Die vriendin dronk en gebruikte ook nog drugs.

En als haar mam even weg was, kon ze geweldige stukjes opvoeren, waren spiegels voor mij.

Ze accepteerde het dat haar moeder dronk, maar moest in die toneelstukjes ook even ventileren wat ze gehoord, gezien en meegemaakt had.

Zo heeft ze met een nepglas bier ooit eens een stukje uitgevoerd dat je best wel raar doet als je dronken bent haar beeld van drinkende mensen.

Later kregen vriendin en ik ruzie, omdat ze vond dat ik meer hielt van haar dochter dan om haar.... Kan zomaar kloppen!

Dochter is geregeld nog bij me langs gekomen, maar kreeg daar erge straf voor omdat het haar moeder bevestigde in wat ze al dacht.

Nog steeds moet ik denken aan dat spring in het veld als ik lees over kinderen. Hoop dat ze zo wijs gebleven is als toen. :heart: Bijna 25 nu! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie ik wilde het J. ook altijd naar zijn zin maken, maar ook hij protesteerde, hij wilde dit niet. Ik vulde datgene in waarvan ik dacht dat ik hem daar een plezier mee kon doen. Dat was altijd verkeerd.

Hoe ouder J. werd des te meer hij zich in zichzelf keerde. Zijn eigen wereldje, waarin ik wel mocht komen maar hij kwam er niet uit.

Hij wilde het liefst dat ik de hele dag en nacht als een soort verpleegster bij hem was omdat ik vertrouwd was voor hem. Meer wilde hij niet.

Dus ben ik op een gegeven moment gestopt met hem een plezier te doen, en me echt op hem gericht. Toen zag ik pas wat hij graag wilde. Zijn muziek, z'n pijp, z'n wijn, een goed boek en de Bolle, waar hij dag en nacht een beroep op kon doen. Dat was zwaar, heel zwaar maar het kon niet anders toen. Toch heb ik altijd een beetje tijd voor mijzelf genomen en dat heeft me toch een heel eind gered.

Dus denk ik, stop met al die moeite, ook je omgeving want het geeft hem alleen maar stress omdat hij niet anders kan. Laat hem rustig in zijn eigen tempo de dag door brengen, zonder dingen van hem te vragen, zeker geen paar dagen weg. Hij kan het niet meer aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste dagpacters, van een heleboel heb ik al gelezen dat we het samen droog gehouden hebben! Top! Ook ik.

@ Wijfie: sterkte en luister naar Bollie. Zij spreekt uit ervaring. :present:

Hou het droog hoor!!!

@ AR: ik hoop dat je vannacht beter slaapt.

@ Spud: ik hoop met je mee.

Welterusten allemaal en tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond

het is geweldig mijn kinderen te "zien"

In de tijd dat ik nog bij ze was ook

Wat dat betreft hadden ze het niet beter kunnen treffen

Ik hoop, nee zie, dat ze het meenemen

Dansen!

Maar voor nu

Ik worstel, maar niet alleen

Dus allen, we zullen doorgaan!

VM Succes, leuk!!!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, ik wilde gaan slapen na mijn posting.

Maar bedacht me toen dat het over kan komen als een vingerwijzing naar ouders. :huh:

Dat was in het geheel niet zo bedoeld, meer mijn stukje van dat omstanders zoals jeugdzorg vaak hun pijlen vuren op wat een ouder misdoet maar niet naar het kind kijken of deze er wel mee kan leven.

Ze luisteren niet naar het kind, zouden ze dat doen, zouden er niet zoveel gezinnen uit elkaar gesplitst worden. Mijnsinziens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gewoon weer eens een leuke werkdag achter de rug. Lang niet alles gedaan

wat ik moest doen maar dat kon ook niet, dus alleen gedaan wat ik het leukst vond.

Morgen mag iemand anders mijn zooi lekker opruimen.

Dit is niet de manier waarop ik het liefst werk maar zo loopt het nu eenmaal. Ik kan

me daar over opwinden soms, maar vandaag interesseerde het me niets. Ik zie

wel hoe ik het vrijdag aantref.

De komende drie dagen zijn voor mezelf. En daar zie ik ook naar uit.

Een goede nacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...