Gast A3 Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 goeienmorgen dagpact snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Goedemorgen, Na nog geen 3 uurtjes slaap is het muziekje van de wekker het laatste wat ik wilde horen. Pfffff. Opstartproblemen dus. Zelfs geen puf om koffie en thee te zetten. Dat laat ik aan een ander over. Dan schuif ik straks wel aan voor een bakkie. Eerst maar eens zien dat ik mijn dochter naar school krijg, ook zij heeft een onrustige nacht gehad. Tot later. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Goede morgen, dagpact snoepie Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Truffel van harte :light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Originally posted by: AlbertRemmodagpact snoepieAlbertLytseAnFijne dagquote> Ik doe weer lekker mee.Sta ik me toch te snel op en ben ik duizelig.Ff bijkomen. Weer wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 dagpact snoepie Albert Lytse An Miranda Lies Goedemorgen frums. Weer zo'n enorm lange nacht gemaakt. Net wakker. Het lukt me niet uitgebreid terug te lezen. Ik ben zoooooo moe, maar moet er toch echt uit. Ja, Ag, om mijn structuur te behouden. Maar er wordt vaak genoeg gezegd dat ik meer rust moet pakken. Nou, dat heb ik gedaan en volgens mij heb ik nog meer rust nodig. Totaal op. Eerst maar een bakkie koffie. Ga goed lieverds en KMW aan iedereen die het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Agnieta, ik stond helemaal fout op en had ook zoiets... ik wil onder die dekens. Inderdaad, niks hop... nieuwe dag, nieuwe kansen ... Kop boven die dekens... en nu koffie en dan werken. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 dagpact snoepie Albert Lytse An Miranda Lies Tatum Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Vreselijk opgefokt hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Vandaag dag 1..rusteloos..nu naar school..afleiding..vanmiddag derde gesprek bij ggz over de jongste...gaat wel weer over..even erdoor heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Originally posted by: TatumdagpactsnoepieAlbertLytseAn MirandaLiesTatumNadiaGoedemorgen quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Agnieta, jezelf even (laten) bellen? Snoepje, fijn om je op het dagpact te zien! na de hoosbui van gisteren nu een strak blauwe lucht. ik moet steeds aan het liedje van Spinvis denken: wespen op de appeltaart.... het wordt een hele mooie dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Goeie morgen. Poeh wat heb ik goed geslapen zeg. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Even snel goede morgen wensen, Ga zo een huisje schoonmaken, dus moet zo weg. Vanmiddag lekker vrij. Fijne dag allemaal, en misschien tot later vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Snoepie, lieverd, voor mij is elke dag ook weer de eerste. Het is precies zoals Ag zegt, alleen vandaag, morgen zien we wel weer verder. Ik doe het vandaag ook niet. Kom op meis! Aggie, balen van je moob, hoop dat je hem snel terug vindt, ik kan ook niet zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Dappere Ag... Een bos voor jou... Zo herkenbaar, op de kinderen na, die heb ik (achteraf godzijdank) nooit gehad. Maar verder hetzelfde hoor, ontkenning, ontslag, rijden onder invloed, strafblad, etc. Doordrinken. Idd 24/7 dronken zijn, nooit nuchter tot een punt dat ik alleen nog maar de deur uit kwam om nieuw bier te halen. Verder lag ik in bed met lege halve liters om me heen, asbakken vol peuken. TV kijken, kotsen, zuipen. Ja, zo heeft deze stuiterbal er ook bij gelegen. Ja, Snoep, ook namens mij, doe er je voordeel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Goeie morgen frummers gelukkig schijnt de zon weer want ook ik ben zo'n onmatige in veel meer dan drank alleen. Gelukkig ook een Weegschaal dus ik blijf het evenwicht zoeken. mensen heb een mooie dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Goeiemorgen mensen:) Ik heb heerlijk geslapen. Voor de eerste keer sinds ik deze keer gestopt ben. Dat is bijna 3 weken geleden nu. Kan je nagaan hoelang je nodig hebt om weer een beetje in je ritme te komen. Ag, ligt je telefoon bij het restaurant waar je gister gegeten hebt? En je hebt nog ergens shag gekocht, mss ligt hij daar? Was zomaar even meedenken hoor:D Zou er ook helemaal gek van worden als ik dat ding kwijt was. Nu eerst naar het dagpact. Mooie dag allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Originally posted by: Nadia Originally posted by: TatumdagpactsnoepieAlbertLytseAn MirandaLiesTatumNadiaKunsieGoedemorgen quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 dagpact snoepie Albert Lytse An Miranda Lies Tatum Nadia Kunsie Acer Goedemorgen En ineens staat Kunsie er ook weer op, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Acer bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Allemaal een hele " GOEJEMOGGEL" , wel niet de mooiste dag maar na de koffie en het eten even afmaken waar ik gisteren aan begon . N.l. mijn dak regenwaterdicht maken , ennuhhhhhhhhh een mooie dag om NIET te drinken mensen . Maak er iets moois van he vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Originally posted by: fruitvliegHai A3, wat is apathie?quote> @Fruitvlieg zie ; http://nl.wikipedia.org/wiki/Apathie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 Marika ikzelf heb wel eens periodes waarin ik het gevoel heb, s'nachts tijdens het slapen heel veel te moeten (ver)werken. Dan sta ik s'ochtend op met een hoofd dat heel dof aan voelt. Maar dat is naarmate ik ouder ben geworden, geminderd. Als het inderdaad te maken zou hebben met het najaar en je verder geen last hebt van winterdips, kan je eens overwegen om vit. d. te gaan slikken. Gewoon halen bij een goedkope drogist. Dat vult het tekort aan zonlicht op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden