kunsie Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Goeiemorgen, Waar zou Yvonne toch gebleven zijn. Dit is de derde dag dat ze "zoek" is. Enne, er is dus geen koffie nu:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 19 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 DAGPACT: Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Originally posted by: kunsieDAGPACT:KunsieANquote> Ook goedemorgen, heerlijk geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Goedemorgen, de koffie is klaar, nog wat roomsoesjes liggen ernaast Hier zon.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 19 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Lekker Jan, dank je wel. Vooral die roomsoesjes hmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Hannah heel veel succes vandaag. Ja Vonnie waar ben je????? Misschien problemen met de pc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 goeiemorgen frummers geen soesjes nog voor mij hoor maar koffie wel, beetje hoofdpijn en dan werkt koffie als een aspirientje:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Goedemorgen luitjes. Eerst maar een bakje koffie, lekker Jan. Ik ben inderdaad een paar dagen niet online geweest, heb ook niet bijgelezen. Geen problemen met de pc, maar een heel treurig gebeuren wat betreft naaste familie. En dat heeft eigenlijk de afgelopen dagen al mijn aandacht, energie of hoe je het ook noemen wilt gekregen. En nog wel. Maar toch de draad maar weer een beetje proberen op te pakken he? Ik zie dat Hannah sterkte gewenst krijgt voor vandaag? Wat gaat er gebeuren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Dank je Agnieta. Jij moest eergisteren naar de rechtbank geloof ik he? Ik hoop dat dat goed is verlopen , dat je hebt kunnen zeggen, vertellen wat JIJ wilde zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: An Originally posted by: kunsieDAGPACT:KunsieANlytsealbertliesjeMirandaAcerOok goedemorgen, mooie dag allemaal:present: Lekkere frisse dag gewenst!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Ik zal duimen voor je hoor, en een kaarsje branden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Hannah, duim duim Von, jij ook veel sterkte, nare dingen horen erbij soms maar shoot, wat gun ik je anders:present: en nu goed voor mezelf zorgen zeker 5 a 6 weken niet naar de sauna geweest gauw de afkick gaan bezweren;) heb een zo goed mogelijke dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 En de rechter gaat 27 september uitspraak doen over jouw verzoek? Nou, dan gaan we daar hartstikke hard voor duimen. Hannah, ik weet niet waarvoor je naar de rechtbank moet, maar sterkte, het zal in ieder geval geen vrolijke toestand zijn ook. Sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 raar toch die afgevlakte emoticons zou dat ook al bezuiniging zijn? of lopen ze gewoon de kantjes ervan af bij Tactive? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Hihi Jane, ja snel maar gaan voor je echt last van de afkick krijgt.. Luitjes, ik ga er weer even vandoor. Maak er wat van vandaag he? Het zonnetje schijnt hier, das al mooi. Laterrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Originally posted by: acer Originally posted by: miranda Originally posted by: An Originally posted by: kunsieDAGPACT:KunsieANlytsealbertliesjeMirandaAcerNadiaOok goedemorgen, mooie dag allemaal:present: Lekkere frisse dag gewenst!quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Moghu Jop. Agnieta als je ook op heel het internet er iedere keer afgegooid wordt, moet je even je modem uitschakelen. Even de stekker eruit. 15 sec. Ik had er ook last van maar sinds ik dat gedaan heb is het weer goed. Als het alleen op het forum is, weet ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Goede morgen, Han, ik denk aan je nu.... Von!! Sterkte en ik hoop dat het niks te ergs is.... Fruit, ik deel jouw mening over een pact. Maar vind het wel fijn dat zovelen er wel wat aan hebben. Bij mij "werkt" dan eerder om hier te blijven schrijven. Om niet meer in een soort van moeras van "ik weet het nie meer" te stappen. (hoewel niet altijd simpel, en dan heb ik het nog niet zozeer over alc of andere middelen). Rechtbanken... ik "mag" 9 oktober ook weer , om alles af te sluiten, maar toch... k.......... gedoe. PS. Proficiat OMA!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Veel sterkte Yvonne! Hannah, veel moed! En dikke proficiat voor Agnieta! Snipverkouden hier Net nu ik een weekendje weg ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Ah Jenny, gij ook al snotvalling? Hier ook, vreselijk. En bij mij gaat dat direct ook naar sinus dus kan amper hoofd bewegen... (en 4op een rij, de echte, volgens PP) wil zeggen dat ik toch maar es mijn hoofd moet gaan bewegen en iets gaan doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 ja VM, die van ons zit hier met een zware bronchitis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Jen en VM, heel veel beterschap! Aggie, gefeliciteerd en een dikke Von, wat naar voor je, goed je hier weer te lezen, je mag hier alles van je afschrijven, dat weet je? Hoeft natuurlijk niet, maar het helpt wel. Ik doe het ook vaak, soms een beetje teveel Hannah, heeeeel veeeel sterkte! Aan iedereen een goedemorgen! Ik kom net terug van een rondje rennen, wat niet zo best ging aangezien ik de slecht gewoonte van af en toe roken weer heb opgepakt, nou ja, ik laat het maar even zo, beter dan pillen of drank, wel duur. Wel heerlijk gelopen lekker door zalig weer! Ik had trek, maar die is nu helemaal weg. Ga goed allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Sowhat, jep, vorige week was mijn laatste afbouwweek. Ik snak er nog wel naar, soms is de verleiding een doosje te gaan kopen groot, maar ja, ik heb geen geld en ik doe het natuurlijk niet, het is al moeilijk genoeg. Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Hannah, dappere meid! Ik ga ook voor jou duimen! Hoe is het gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Hannah ik wens je ook sterkte. Ik kan niet terug waarvoor precies. Maar ik hoop voor je dat het goed afloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden