Yvonne Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Goedemorgen frummers. Was vergeten de wekker te zetten, maar gelukkig niet al te zeer verslapen.... Koffie is al doorgelopen, snel een bakje maar om wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Ik zie dat Jen ook al wakker is... weer zo kort geslapen Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Verslapen? Amai jij moet vroeg op. Ik heb vandaag zes uur geslapen, toch al beter. En gisteren helemaal niet moe geweest. Wie gaat er nog geloven dat ik narcolepsie heb? Enfin, zo veel te beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Ik was in het donker vuilzakken gaan buiten zetten, om pas aan de straat te beseffen dat dat pas voor morgen is :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Hihi.... kun je ze ook weer ongezien terughalen toch? Gelukkig dat je toch weer goed geslapen hebt. En inderdaad zoooo gek dat je gisteren nergens last van hebt gehad. Na zo'n nacht zou ik halverwege de dag echt lopen te knikkebollen en me beroerd gaan voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Moggûh tis ook zo, was ik even vergeten... Vroeg wakker enzo Nah ja verzin wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Goedemorgen, DAGPACT; Agnieta Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 DAGPACT; Agnieta Albert Lytse snoepie goeienmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Hey snoep, da's lang geleden. Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 hoi jen ja vandaag gaat het goed ...dag moet nog beginnen maar meestal voel je dat al wanneer je opstaat gisteren drie weken droog..maar was verleden week haast weer overstag gegaan maar toch me eigen ervan weten te overtuigen om het niet te doen maar het blijft moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Tof snoep! Drie weken is al heel wat. Nog een week en je krijgt een slinger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Ik ga in de tuin werken, het belooft weer een prachtige dag te worden hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Een zeer goeiemoggel allemaal , ik heb ook redelijk goed geslapen . :$ En ga vandaag , of morgen ga ik mijn vierde droge maand in !!!!! :$ Ik ga me ook nog steeds beter voelen :$ , zo goed dat ik gisterenavond een leuk geintje heb uitgehaald . Ik had schijnbaar ooit in de schuur een paar lege bierflessen verstopt( jajajaja alcoholisten streken he ) , en vond die gisteren met opruimen ( ja ja ja de restanten van je alcoverleden wat je dan weer tegenkomt ) Ik heb een flesje stiekum gespoeld , en half gevuld met jus de orange ,die stiekum mee naar binnengesmokkeld . En heel provocerend in de huiskamer toen vrouw en dochter keken , die aan mijn mond gezet:D Oewwww de reacties van vrouw en dochter bruluhhhhhhhhhh , lachuhhhh zeg , en wat een opluchting voor ze toen ze zelf proefden dat ik ze gefopt had Originally posted by: JenIk was in het donker vuilzakken gaan buiten zetten, om pas aan de straat te beseffen dat dat pas voor morgen is :$quote> Lekker laten staan , dan ben je zeker en vast de eerste die ze er neergezet heeft ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: snoepjeDAGPACT; Agnieta AlbertLytsesnoepiemirandaNadiawe maken er een mooie dinsdag van:present:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Goeiemorgen frummers:rose: aan de zon zal het niet liggen. Wat een prachtig nazomertje toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Goeie morgen mensen. Hannah is er niemand waar je naar toe kan met die dagen? Familie of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Hahaha Hannah nee maar dat gaat niet lang meer duren hoor. Ja het is een gezinsfeest maar als het niet anders is moet je wat, om het toch een beetje naar je zin te maken. Ikzelf probeer het toch altijd weer zo fijn mogelijk te maken. Nu weet ik niet beter en jij hebt ook andere ervaringen met die dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Originally posted by: Hannah1Weer die feestdagen....zo totaal geen zin in.Ik vrees dt ik ze alleen door moet komen.Kan ik me nu al druk over maken...quote> Vanwaar die vrees, Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Ietjefiet, erg moedig dat je open kaart speelt met je man. Het is tof dat hij je wil steunen, dat kan zeker een hulp zijn. Zet hem op! Hoe gaat het met de" vermoeidheid? Eet je gezond? Dat kan ook helpen, bij mij althans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Ja, Hannah.. sluit me wel zo'n beetje aan bij wat Sowhat schrijft. Je zet zelf ook "gezellig" al tussen aanhalingstekens als het de feestdagen betreft. Gezellig heeft toch niets te maken met "hoe het hoort", maar alles met "hoe het voelt". Er zijn door het hele jaar heen méér dagen dat je alleen bent dan tijdens die paar feestdagen. Jou kennende ben je eigenwijs genoeg om je niks aan te trekken van het toevoegsel "feest" als het om die paar dagen gaat.. Niet bang zijn dat tijdens die paar "allene, gezellige feest"dagen ineens niemand meer van je zal houden, hoor. Dat kun je jezelf wijsmaken, maar al je dierbaren trappen daar niet in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Als ik eerlijk moet zijn, dan moet ik toegeven dat ik het ook niet plezant zou vinden om tijdens de feestdagen alleen te zijn. Je kan wel zeggen dat het dagen zijn als alle andere, maar maatschappelijk gezien is dat gewoon niet waar. Wel herinner ik me van vorig jaar dat je lang niet de enige bent, Hannah. Het was hier zelfs erg gezellig met de arreslee. 'k Was bijna jaloers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Ikzelf vind het juist heerlijk om alleen te zijn met de feestdagen. Geen verplichtingen. Lekker eten waar je zin in hebt. Geen werk of je huis schoonmaken. Een dagje gewoon niets...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 En dit jaar ga ik de kerstboom ook al in november neerzetten. Andere jaren deed ik dat pas na 5 december, als Sinterklaas vertrokken was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Nou kijk, dat bedoel ik, Jen. Je kunt blijven hangen in een gevoel dat je helemaal buiten het maatschappelijk aanvaarde valt, je kunt ook verder kijken dan je neus lang is. De maatschappij kent vele mensen die alleen zijn tijdens de feestdagen en er zijn veel mogelijkheden om dat allene gevoel weg te nemen, zoals hier bijvoorbeeld al dat gebeuren met de arreslee. "Maatschappelijk gezien" is geen star gegeven maar kent vele takken. Uiteindelijk is ons leven niets anders dan wat we er zélf van maken. Als je op 1 oktober al opziet tegen de komende feestdagen kun je je ruim twee maanden ellendig gaan voelen, je hebt ook ruim twee maanden om ervoor te zorgen dat je een paar fijne dagen tegemoet gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 DAGPACT Agnieta Albert Lytse snoepie miranda Nadia Ietjefietje Acer Fijne dag! Een nieuwe maand begint. Veel extra sterkte voor degene die dat kan gebruiken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden