Spring naar bijdragen

Woensdag 16 oktober


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 100
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lidia Misschien zou je ook kunnen proberen om helemaal niet te reageren op berichtjes waar je stress van krijgt, nu krijg je dadelijk misschien het gevoel dat je de mindere bent, door voorlopig niet meer op de d.d. te komen.

Je raakt hier toch een hele hoop kwijt ook deze irritatie, en dat is zo belangrijk. Je zegje doen als je iets dwars zit meid. Blijf komen en doe jouw verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lidia

Wel winderig daar.

quote>


Hahaha. We hadden gisteren 'n stoofpot waar ik ook nog steeds licht winderig van ben!

Sores wordt niet afgemeten, dus valt ook niet te meten.
Of toch wel?
Wie legt de lat?

Maak je niet dik, dun is de mode.
Geldt voor alle lijsters.

De steedsdikkere
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond allemaal

Hottentottensoldaten een :heart: onder je riem

Zodat je hem meeneemt en niet vergeet (per ongeluk)

Wat ik me zo afvroeg, verblijf je alleen?

Eigenlijk, in het algemeen (meer mensen)

Ik merk namelijk. dat het lijkt alsof ik weer opnieuw

moet leren, tevreden te zijn met dat wat er is

Eens ging me dat vrij makkelijk af

Maar nu baal ik al dat ik nieuwe deurkrukken heb

die zo misstaan bij de (zeer) oude paneeldeuren hier

En dat de bomen niet meer naar me zwaaien

Maar me eerder lijken te vermanen of, er

kaal en doelloos bij staan wat te wapperen

Dat ik denk, waarom beleeft iemand genot aan een hond

als ie alleen maar als een dolle aan een touwtje mag

Wellicht heb ik gewoon een kleine interne crisis

die weer zal verwaaien met de herfst

Kortom, ik erger me

Aan mij

dus aan alles

Aldus gedropt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begreep al niks van die reactie op een quote......er zijn op dit forum wel meer mensen die het lastig vinden dat copy pasten of andere layout dingen lastig vinden. Laten we daar een beetje begrip voor hebben. Mensen maken fouten.

Maar iets van jij krijgt alle aandacht......dit is toch geen aandacht wedstrijd.

Imo is het een feit dat vrijwel iedereen hier op ADB vindt dat hij/zij het zwaar heeft en aandacht verdient. Aandacht willen hebben en aandacht geven....blijft lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Bezig met klussen die ik haat, en erg veel zin in een porto.quote>



Die porto heb ik voor je, Yvonne :). Gisteren 2 flessen dure port gekregen op mijn feestje. dwz: mijn vrienden weten wel erg goed wat ik lekker vind ; wil ik niet in huis houden, maar door de pléé is wel weer erg drastisch voor deze lekkere flesjes.... Dus maar aan vrienden geven?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is heel erg maar ik ben moe! Gisteren niet of nauwelijks geslapen vandaag een erg drukke dag in het verpleeghuis en ik ga in bed tv kijken en ik ken mezelf .....kan me beter nu al droog afmelden. Want 2 dingen zijn zeker....ik slaap zo en ik blijf fris.

@Tjeerd

Van harte met die droge verjaardag. Eigenlijk heb ik dat nog nooit voor elkaar gekregen. En toch een kroeg bezoeken ik denk niet dat ik dat nu zou kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Nu pas kan ik inloggen. Ik had het druk vandaag, maar ben begonnen met een prachtige herfstwandeling met mijn nordic-walking stokken. Dauw op de planten, in de zon, geen wind, heerlijk!

@ Madelief: van harte meid. Ik wens je een goed, droog jaar toe, in alle opzichten.

:present::present::present::moon::heart::moon:.:present::present::present::moon::heart::moon::present::present::present::moon::heart::moon:.:present::present::present::moon::heart::moon::present::present::present::moon::heart::moon:.:present::present::present::moon::heart::moon::present::present::present::moon::heart::moon:.:present::present::present::moon::heart::moon:

@ Tsjeerd: wat goed gedaan! Je eerste droge verjaardag sinds je 17e! Leuk dat je er nu al beter uitziet! :DB)

@ Aicha: je komt er vanzelf weer in hoor, en als je iets helemaal niet snapt: gewoon even vragen.

@ Jen: ik lag gisteren in bed en realiseerde me dat ik helemaal niet gereageerd had op het overlijden van een bekende. Sorry daarvoor. Ik hoop dat je de juiste woorden vindt als je de mensen die het betreft. tegenkomt.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...