Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 oktober 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Beppie is ook wakker

Gister als een blok in slaap gevallen en werkelijk een zeer goede nacht gehad.

Helemaal uit mezelf wakker geworden, dat betekent dat ik eindelijk echt ben uitgeslapen.

Vandaag schijnt het zonnetje dus straks lekker met doggie op pad. Stukje natuur. Niet overdreven want ik moet ook werken.

Dansles is vanmiddag geannuleerd en dat vind ik wel fijn eigenlijk.

Vanmorgen dacht ik over het sporten, dat ik dat zo fijn vind.. als kind was ik altijd aan het zwemmen in de zomer en schaatsen in de winter. Elke dag. Daar doet me dit gevoel aan denken.

Rozig thuiskomen na een flinke schaatstocht. Het erwtensoep gevoel hihi.

Childhood memories.

Fijne dag en tot later x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

gebakken knoflookvisje + aardappeltje en haricots vert

Ik heb zowat de hele markt in Rotjeknor leeggekocht

en kwam met 4 tassen aan mijn vouwfietsje thuis

wat een lachwekkende prijzen vergeleken bij onze markt.

12 mango's €2,=, kg haricots 1,=, idem aubergine en prei

kg knoflook zonder teentjes 3,= vest 1,= mooie sweater 3,=

kg limoentjes 1,= kg gember 1,=

dat kan toch helemaal niet?

en dochter gaat een week naar Turkije, ik lijk wel gek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk verse knoflook? Oei, die kun je

maar zelden kopen en is oh zo lekker!

Geen geld, Jane! Tja, dat heb je op de Beverwijkse Bazaar ook,

maar ja, daar betaal je tegenwoordig wel parkeergeld,

dus weg is je winst.

Lekker Albert, macaroni, eet smakelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wijfie zolang J. leeft, blijf je toch verplichtingen houden, het is niet anders.

Ik moest 14 dagen lang midden in de winter 5 uur reizen met verschillende bussen, om van mijn huis naar J. te komen die ergens in het noorden in het ziekenhuis lag, en toen ik daar kwam, vlak na zijn operatie kreeg ik nog vreselijk op m'n donder, omdat ik niet de juiste drank mee had genomen. En bij een andere opname in een ziekenhuis 2 1/2 uur naar Nijmegen reizen.

Dat was ook zwaar maar ik had gelukkig de verzorging niet van hem, dat was al een hele opluchting.

Wat ik eigenlijk probeer te schrijven is, probeer het eens een beetje luchtiger te zien als je kan.

J. is niet thuis dus die zorgen heb je al niet, je kan s'nachts nu goed slapen, je hoort geen gemopper, en bent minder gestrest, minder zorgen dat hij weer aan de wandel wil gaan, en ja je hebt verplichtingen, het is je man, en die moet je na komen.

Ik heb van Spud pasgeleden heerlijke verse knoflook gehad. Dat is ook een bolletje i.p.v. teentjes. Nou ik kan jullie zeggen dat dat jammie is hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Wat een heerlijk weer vandaag!:rose: Een cadeautje!

@ Bollie: nadat ik naar de fysio was geweest en daarna naar bed, heb ik nog een flink aantal bollen geplant. In de voortuin moest ik wel uitkijken, want de katten gebruiken de tuin als kattenbak! Yak! Omdat de boel is opgehoogd is nog niet alles beplant. Klaar ben je er mee.

Morgen zal ik de laatste bollen in de achtertuin zetten en dan is er weer een klus plat.

@ Nancy: ik moet af en toe ook nog aan Toine denken. Ik hoop dat het goed met hem gaat. Hij zit nu in een heel ander traject.

Ik heb trouwens bloemkool met eiersaus gegeten. Ook lekker.

@ Wijfie: pas ook goed op jezelf!

Die discussie over Zwarte Piet vind ik redelijk belachelijk. Op de Antillen wordt het feest gewoon gevierd! Een slaaf droeg toch geen feestelijk kleding, gouden sieraden enz.! Het zouden Moren zijn geweest. In De Bijlmer heb ik er nooit wat over gehoord.

Inderdaad overheerst het het werkelijke nieuws, zoals Syrië.

Nu maar eens mijn email bijwerken.

Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Metijs: we hebben al een tijd niets van je gehoord. Het zou leuk zijn als je vertelt hoe het met je gaat. De laatste keer dat ik je las, had je het moeilijk.

Van harte gefeliciteerd in ieder geval.

:present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present::present::present::moon::present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...