Otje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Hallo allemaal, Beppie is ook wakker Gister als een blok in slaap gevallen en werkelijk een zeer goede nacht gehad. Helemaal uit mezelf wakker geworden, dat betekent dat ik eindelijk echt ben uitgeslapen. Vandaag schijnt het zonnetje dus straks lekker met doggie op pad. Stukje natuur. Niet overdreven want ik moet ook werken. Dansles is vanmiddag geannuleerd en dat vind ik wel fijn eigenlijk. Vanmorgen dacht ik over het sporten, dat ik dat zo fijn vind.. als kind was ik altijd aan het zwemmen in de zomer en schaatsen in de winter. Elke dag. Daar doet me dit gevoel aan denken. Rozig thuiskomen na een flinke schaatstocht. Het erwtensoep gevoel hihi. Childhood memories. Fijne dag en tot later x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Coooooooooooool woman En tja als dat likken van die potten mij 5 kilo opbrengt, met alle plezier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Wijfie, ik kan me voorstellen dat je het allemaal teveel word op dit moment. Fijn dat je je weer op het dagpact hebt gezet! Probeer toch maar een beetje van het mooie weer te genieten al zal de moed je wel in de schoenen zijn gezakt. Houdt vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: wijfieDagpact Albert LYtse Aicha Miranda Wijfiequote> Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Het ligt aan mijn computer hoor Jane. Doe precies wat jij gezegd hebt, elke keer komt mijn naam eronder. Maar goed ik sta erbij!! Wijfie sterkte, zwaar voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ennn....wat gaan we eten? Hier andijvie, aardappeltje, runderworstje (de hongerige wolven hier he, ikke niet). Zo geen zin in, maar wat dan wel??!? Wat zou Toine eten vanavond........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 uiensoep met pattattekes en kaas. Ev. gebakken croutons... Jaaaaaaaaaaaaa Toine, wat eet gij zo tegenwoordig????????? En Gunn, vind ook dat ge maar eens snel moet komen vertellen hoe erg het is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Aaahhh....kwait al....spruutn veur mi! Gunn stond een maand geleden een tijdje ingelogd. Hoop ook dat hij weer eens van zich laat horen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Boerenkool op het menu vanavond met spekjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Lekker Aicha!! Heeee, je gaat goed he, Fijn om te lezen!! Vee-Emmeke: ben je al begonnen met de opleiding??? In oktober, toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 gebakken knoflookvisje + aardappeltje en haricots vert Ik heb zowat de hele markt in Rotjeknor leeggekocht en kwam met 4 tassen aan mijn vouwfietsje thuis wat een lachwekkende prijzen vergeleken bij onze markt. 12 mango's €2,=, kg haricots 1,=, idem aubergine en prei kg knoflook zonder teentjes 3,= vest 1,= mooie sweater 3,= kg limoentjes 1,= kg gember 1,= dat kan toch helemaal niet? en dochter gaat een week naar Turkije, ik lijk wel gek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 en dan liet ik de paprika's 1,= de bananen 0,75 enb de vleestomaten 0.35 kg nog links liggen want ik had geen 5e tas meer bij me en ook geen Zwarte Piet om ze te dragen bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 mag wel he beetje zwarte humor of gelooft er hier iemand nog in St.Klaas? wat een diskussie in het nieuws om ze maar af te schaffen wegens racisme kommentaar van een BNner was: Zwarte Piet staat hoger op de prioriteitenlijst van de VN dan de vluchtelingen en oorlog in Syrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Nog leuker vond ik die van die antiliaan " zwarte piet is helemaal GEEN neger , want zwarte piet brengt je spullen , komt er een neger dan ben je altijd je spullen kwijt" . hahahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Goeie avond lieve mensen. Vandaag lekker in de tuin gewerkt en de tuin onkruidvrij gemaakt. Klaar voor de winter. Maaaaar het kan altijd nog mooier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Hoi allemaal, Ach Wijfie het blijft niet makkelijk hè? J in het ziekenhuis is beterder maar die afstand is killing. Originally posted by: jane4kg knoflook zonder teentjes 3,= quote> Jane wat is dat? En ik ga zo macaroni eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Waarschijnlijk verse knoflook? Oei, die kun je maar zelden kopen en is oh zo lekker! Geen geld, Jane! Tja, dat heb je op de Beverwijkse Bazaar ook, maar ja, daar betaal je tegenwoordig wel parkeergeld, dus weg is je winst. Lekker Albert, macaroni, eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ja Wijfie zolang J. leeft, blijf je toch verplichtingen houden, het is niet anders. Ik moest 14 dagen lang midden in de winter 5 uur reizen met verschillende bussen, om van mijn huis naar J. te komen die ergens in het noorden in het ziekenhuis lag, en toen ik daar kwam, vlak na zijn operatie kreeg ik nog vreselijk op m'n donder, omdat ik niet de juiste drank mee had genomen. En bij een andere opname in een ziekenhuis 2 1/2 uur naar Nijmegen reizen. Dat was ook zwaar maar ik had gelukkig de verzorging niet van hem, dat was al een hele opluchting. Wat ik eigenlijk probeer te schrijven is, probeer het eens een beetje luchtiger te zien als je kan. J. is niet thuis dus die zorgen heb je al niet, je kan s'nachts nu goed slapen, je hoort geen gemopper, en bent minder gestrest, minder zorgen dat hij weer aan de wandel wil gaan, en ja je hebt verplichtingen, het is je man, en die moet je na komen. Ik heb van Spud pasgeleden heerlijke verse knoflook gehad. Dat is ook een bolletje i.p.v. teentjes. Nou ik kan jullie zeggen dat dat jammie is hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Dag allemaal, Wat een heerlijk weer vandaag! Een cadeautje! @ Bollie: nadat ik naar de fysio was geweest en daarna naar bed, heb ik nog een flink aantal bollen geplant. In de voortuin moest ik wel uitkijken, want de katten gebruiken de tuin als kattenbak! Yak! Omdat de boel is opgehoogd is nog niet alles beplant. Klaar ben je er mee. Morgen zal ik de laatste bollen in de achtertuin zetten en dan is er weer een klus plat. @ Nancy: ik moet af en toe ook nog aan Toine denken. Ik hoop dat het goed met hem gaat. Hij zit nu in een heel ander traject. Ik heb trouwens bloemkool met eiersaus gegeten. Ook lekker. @ Wijfie: pas ook goed op jezelf! Die discussie over Zwarte Piet vind ik redelijk belachelijk. Op de Antillen wordt het feest gewoon gevierd! Een slaaf droeg toch geen feestelijk kleding, gouden sieraden enz.! Het zouden Moren zijn geweest. In De Bijlmer heb ik er nooit wat over gehoord. Inderdaad overheerst het het werkelijke nieuws, zoals Syrië. Nu maar eens mijn email bijwerken. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 @ Metijs: we hebben al een tijd niets van je gehoord. Het zou leuk zijn als je vertelt hoe het met je gaat. De laatste keer dat ik je las, had je het moeilijk. Van harte gefeliciteerd in ieder geval. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Lytse ik heb wel eens gehoord dat je koffiedrap moet strooien. Dat vinden katten niet lekker. Maar of het klopt weet ik niet hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ha luitjes, ik kom ff buurten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Tenzij ze caffeïne-verslaafd zijn wellicht Goeienavond mensen Het is zaak het hoofd bij de feiten te houden Right. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: AnHa luitjes, ik kom ff buurten.quote> ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Hey goeie avond An. Hoe is het met je? Goeie avond Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden