Spring naar bijdragen

maandag 28 oktober 2013


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Zit nog even op buienradar en zo te kijken.... als ik straks naar mijn werk ga zal het bijna droog zijn.... rondje hond zal nog wel een waterballet zijn denk ik :P

En de ergste storm wordt eind van de ochtend verwacht, dan zit ik hopelijk al lang hoog en droog op mijn werk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, vandaag voel ik me jarig.

Drie maanden geleden ben ik gestopt met drinken.

En dit is een mijlpaal voor mij.

Al mijn eerdere pogingen zijn niet voor niks geweest.

Want daar heb ik uiteindelijk veel van geleerd.

' Had ik maar eerder refusal genomen' , of andere

gedachtes hebben weinig zin.

Wat telt is het NU.

En nu ben ik dankbaar dat het nu een stuk beter met me gaat.

Zucht is er niet, wel momenten van grote stress.

Ook door de ADb cursus heb ik geleerd de gedachtes om te

zetten tot helpende gedachtes.

En ik ga iets doen zodat de stress uit mijn lijf kan.

In bad, of wandelen, schilderen, tv kijken, shoppen, snoepen, eten.

Een vriendin bellen of op bezoek, huis poetsen etc etc etc etc....

En het werkt.

Dank voor jullie steun deze drie maanden...en ik ga gewoon verder op de ingeslagen weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, hier gaat het ook al aardig te keer qua storm dan.

Met de regen valt het gelukkig nog wel mee tot nu toe.

An een mooie prestatie heb je neergezet. :musicnote::moon::present: .

Op naar het half jaar :)

Sowhat veel plezier met de verhuizing van je zoon en het opknappen van zijn woning.

Waai niet van de weg weg.

Nou hier niet veel te melden verder. Rustig en droog weekend beleeft.

Veel gewandeld met de hond en heel veel gelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Long time no see. Drie dagen keidruk op mijn werk maar nog steeds niet gedronken. Gisteren was in de supermarkt ff lastig.....moe en honger en vond dat ik mezelf mog verwennen na zoveel werken.....en dan ligt de verleiding zo op de loer en de drank in de winkel zo ontzettend niet te mijden verspreid in de winkel dat je zelfs de prijs checkt van de weekend aanbieding bier. Achteraf heeft het me 8 euro gescheeld dat ik het niet gekocht heb ipv dat 8 euro een koopje zou zijn. Zo is het nu eenmaal altijd met aanbiedingen, laten liggen scheelt pas geld.

Maar het is weer maandag en de teller staat op 2 weken droog nu :) en ik ga voorlopig nog verder met niet drinken.

DAGPACT

Albert

Lytse

miranda

Agnieta

Aicha

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het jaarpact zag ik dat An mij gezelschap is komen houden en dat vind ik erg fijn vandaar dat ik even iets van me laat horen.

Erik maakt gewag van zijn uitsparing gister, nou dat doet mij even tellen: 20 weken maal x flessen wijn=......................................mijn god, wat heb ik mezelf aangedaan.

Het gaat hier nog steeds goed. Ik heb inmiddels de overtuiging dat het wijntijdperk voor mij voorgoed tot het verleden behoort.

Denk niet dat ik naief ben, ik weet dat ik nooit in mag slapen wat betreft de drankduivel, maar toch heb ik dat vertrouwen.

Er zijn hier goede dagen en minder goede, soms verandert mijn stemming zomaar ineens, dan voel ik mij gelukkig en hup, verdriet komt in golven tevoorschijn. Het zij zo, hoort bij het proces denk ik maar.

Ik lees hier veel en leer hier dus veel. Ook dat ik vertrouwen mag hebben.

Dank een ieder die zoveel moeite neemt om anderen te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

Mijn pc was gecrashed toen ik

vanmorgen in wilde loggen. Een loszittend iets

was ergens vast gaan zitten en hij bromde alsog hij ging

ontploffen!

Gauw de stekker eruit en net na het spinnen maar even flink

geshaked. Onderdeeltje schoot los en pc doet het weer als een zonnetje.

Maar niet meer verticaal opbergen dan :angry:.

vrouwen en techniek he:D

Wat erger is, ik kom net op de fiets aangevlogen en onze mooie boom

ligt overdwars op de parkeerplaats over 2 dure auto's. 112 is bezet, neemt niet op.

Gemeente heeft beloofd langs te komen, maar zal het wel druk hebben.

Ik kwam onderweg ook veel halve bomen op de weg tegen.

Een heel avontuur nu om te fietsen en ik mag nog 2 x op avontuur straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, het kan nog net. Allereerst voor An:

:clock::present::clock::heart::sun::heart::clock::present::clock::heart::sun::heart::clock::present::clock::heart::sun::heart::clock::present::clock::heart::sun::heart::clock::present::clock::heart::sun::heart::clock::present::clock::heart::sun::heart::clock::present::clock::heart::sun::heart::clock::present::clock::heart::sun::heart:

Voor je eerste drie maanden.

Erik en Geertjegeert ook goed bezig! Een grote bos bloemen!

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Voor jou ook een bos Wijfie. Ik hoop dat je snel meer hulp krijgt, want dit gaat helemaal niet goed.

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

De storm is hier ook hevig. Veel van mijn mooi verkleurde wingerdblaadjes liggen op de grond en ik zie mijn boom af en toe zwiepen....:o

Om de haverklap hoor ik loeiende sirenes langskomen, dus hier hebben de hulpdiensten het ook druk.

Voor iedereen die de weg op moet: doe voorzichtig.

@ Jopie: Ceintuurbaan omgevallen boom e.d. Met de bus in die regio zal ook niet meevallen! Sterkte.

Het is met mij nog steeds behoorlijk waardeloos en ben toch maar wat dingetjes aan het doen, zoals was opvouwen, mar dat is ook niet goed voor mijn nek en schouders.

Gelukkig morgen therapie.

Tot later allemaal.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen.

@ Wijfie: dat laatste (afzeggen) lijkt me dus achteraf niet zo handig gezien al het voorgaande van afgelopen weken. Maar goed, daar heb je dus nu niets meer aan. Maar bedenk voor een volgende keer: Niemand is onmisbaar, nooit en nergens.

First things first!

@ Jane: Even over je computer, dat zou wel eens een kapotte ventilator kunnen zijn die er nu helemaal mee is gestopt. Simpel zelf vast te stellen. Ergens moet de pc warme lucht uitblazen. De ventilator is ook wel te horen als het goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jemig ja Dylan je hebt gelijk,

volgens mn zoon ventileer ik m ook niet goed

want ik heb m altijd op schoot.

Maar ik hoor m niet meer en er komt geen warme lucht meer uit.

Ik zal zoon eens vragen of hij dat kan maken, dan ben ik m t

kortste kwijt en kost het me niks.

Bedankt, ik weet nu dat ik het niet op zn beloop kan laten.

Mannen,..... je kunt soms niet mèt, maar zeker niet zonder he:heart::D

waar n adb forum al niet goed voor is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier schijnt de zon inmiddels.

Dank voor de bloemen en felicitaties.

Tja wat is drie maanden, maar ik heb er wel naar uit gekeken.

En nu, inderdaad naar het halve jaar.

Ik sluit me bij Geert aan, met de woorden, ik heb de overtuiging nu dat ik die drank niet meer wil.

En ik ben ook niet naief, blijven opletten.

Wijfie: zwaar weer vooral voor jou.. ik hoop dat je hulp krijgt vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...