Burchill Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Goedemorgen jong en lui Meld me nog droog af voor gisteren. Ging goed, maar kwam ook wel door ondersteuning van sommigen van jullie via de PB en dat ik mijn stiefmoeder 's middags kon helpen met een overstap op telecomgebied. Zo, nu eerst espresso met zelfgemaakte croissants en straks weer aanmelden voor de DAGPACT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Heb trouwens nog 3 warme over (croissants) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 ik hou me aanbevolen Joris! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Ik gooi ze even over de grijs/oranje balk heen Jen DAGPACT Albert Lytse Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Mjammie. Eigenlijk mag ik dat helemaal niet eten, maar gisteren ook al zwaar gezondigd met Hollandse kaas :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Ik ben weg mensen, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Ja, ik ook niet Jen, maar mijn heerlijke Alpro mild & creamy was op en alleen deze rol lag in de koelkast om in de oven te smijten En doet ook mijn 0,5kg minder wegen vanmorgen ook geen goed. Vanmiddag een klusje tegels verwijderen, dus dat scheelt weer een paar calorieën. Dag bolletje, werkse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Ben ook weg, douchen, klussen, en zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Goedemorgen. Ik heb er helemaal over gedroomd vannacht. Wauw. En vroeg wakker dat krijg je dan ook. Zie berichtje van vannacht. Nu maar duimen dat het echt doorgaat, maar hij lijkt me wel professioneel daarin. Paul goed geslapen vannacht? Ik heb het weken gehad dat ik pas om half 3 mn bed uitkwam. Je lichaam moet ook herstellen van de aanslag van alcohol..... Maar je schrijft dat je ziek bent...wil je dat hier vertellen of anders misschien via pb ? Vanmiddag een afspraak met de coach van t uwv. Ik heb een nieuwe. De vorige had ik zo'n raar gevoel bij... Hij kwam iets te graag naar mn shows kijken en nam mijn klachten niet serieus, wilde een lening doorduwen en een 40 urige werkweek ( = betermelding) Maar ik ben afgekeurd op 2 uur per dag arbeidscapabel.Deze coach is zelf ook ziek dus met haar hoef ik die strijd niet aan. Zin in dingen. Het leven is best stabiel en fijn nu. Dat is wel eens lange tijd anders geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Ja adrie, hele week vakantie. Wel leuk dat het weer meevalt. Ik weet niet of jullie dat nog kennen; maar hier komt er regelmatig nog een oud ijzer marchant langs de straten. Wij hadden nog wat, oude fietsen... MAAAAAAAAR ook lood, zuiver oud lood, kilo of 35. K. oudste zoon dus, zijn eerste les in onderhandelen......... Heeft zich natuurlijk laten oplichten. Oud lood, prijs is toch nog steeds tegen de euro, 90 cent ofzo. K mocht t regelen, centen waren voor hem ook. 20 euro heeft ie der uitgesleept..... pfffffff had ie mij maar het woord laten voeren! Maar ach, wij zijn ervan af en hij is 20 eoro rijker dus......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Haaaaaaaaaaa aaaaaaaaak , van blauwen bloede.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 En t was nog nen hollander ook Aggie............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 goeiemorgen frummers niet bijgelezen maar mijn huiswerk is af en nog net op tijd ook fijne dag zoeffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Als nen Ollander u nie heeft opgelicht dan is em 't vergeten zeggen ze bij ons. Sorry jongens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Voila da bedoel k jen huh,, heft Aak een date, stiekem dan want die is toch getrouwd dqcht ik, met Alex? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Die kende ik nog niet Agnieta, moet ik onthouden:) Waarom is dat oplichten van die oud ijzerboer? Wanneer die gasten alles meenemen tegen de marktprijs verdienen ze toch niks? Bovendien, die gasten gaan ook wel eens flink op hun snufferd hoor. Hier zijn ze ook regelmatig op pad en kort geleden kwam er hier eentje aan de deur die het vak blijkbaar nog moest leren. Een gastje van een jaar of 20, één bonk spieren en ook nen Ollander. Nu had ik nog zo'n ouderwetse kapotte "Speicherheitzung" staan en ik zeg: tja, die mag je wel hebben als je wil want ik had geen idee hoe ik dat ding anders ooit de trap af zou moeten krijgen. Die dingen zijn echt lood, lood en loodzwaar en zelfs amper te verschuiven. Ooit heb ik er een open gemaakt en gemerkt dat ze volgepropt zitten met astbest en stenen. (vandaar het gewicht). Nou, daar wist hij wel raad mee. Gewoon via het balkon en dan naar beneden kieperen vond hij. Ik zeg, nou, van mij mag je het proberen en zo gezegd zo gedaan. Door de val spatte het ding ook nog deels uit elkaar en kwam de inhoud te voorschijn. En, eerlijk is eerlijk, hij heeft me er niet mee laten zitten en alles meegenomen. Denk wel dat hij bij thuiskomst er van zijn baas flink van langs gekregen heeft, maar goed. Hij was een wijze les rijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Aggie, weet je nu nog steeds niet dat mannen altijd kinderen blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Gisteren weer zoals gewoonlijk veels te laat naar bed weer over me slaap heen vol energie. Nu weer veels te laat op met totaal geen energie wordt weer een lange lege dag met teveel tijd om na te denken/piekeren. Alle goede gedachten en steun staan weer op de achtergrond en het gevoel van leegte is weer terug terwijl het gisteren een heel stuk beter ging. waarom slaat dat zo snel bij me om en houd ik het positieve niet vast en doe er wat mee? Ondanks dat ik eigenlijk nu al aan het plannen ben om drank te halen (moet straks boodschappen doen haal nooit voor meer dan twee dagen in huis om zo mezelf te forceren om naar buiten te gaan) ga ik het niet doen. Gelukkig is er toch steeds iets in mij wat sterk genoeg is om door te zetten en de moed niet op te geven dus zet me er hier maar bij op het dagpact. Hopelijk doe ik dat zo goed? Wat ik begrepen heb is dat je aan anderen die zich er bijzetten maar vooral aan je zelf beloofd deze dag niet te gaan drinken en aan het einde van je dag verteld hoe het is gegaan. DAGPACT Albert Lytse Joris Agnieta FadetoNothing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Agnieta Fade en Paul, welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Lekker Joop! Smakelijk eten straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Ja Agnieta het is zeker realistisch wat je zegt maar voor mij is het hoe langer ik nuchter ben hoe eenzamer ik weer wordt ik wil me daar verder niet weer/nog meer over uitlaten wil hier geen negatieve vibe creeeren en medelijden opwekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Fade,Misty & Minnie zoeken nog een maatje zie het laatste draadje. Mij heeft het erg goed geholpen, zeker de eerste maanden. Achter de schermen hebben we privémailadres uitgewisseld en voor nood een 06 nr. Niet alles kan op een forum gedeeld worden ivm privacy, maar soms is juist dat nodig om de diepere emoties en gevoelens te delen. en er eventueel feedback op te krijgen en steun durven vragen en krijgen. Tegenwoordig ontmoet ik mijn maatje meer voor de gezelligheid want we zijn echt vrienden geworden, niet meer alleen virtueel. Kijk of zoiets bij jou past en wie weet wat het oplevert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Kan absoluut wel een maatje gebruiken ja keer iemand die me niet als een baksteen laat vallen als ik niet m'n cliche "het gaat goed" antwoord geef. Het zal allemaal wel meevallen, je stelt je aan, je ziet niks aan je enz. Nee je ziet ook weinig aan me ondanks alles verwaarloos ik mezelf niet, verzorg me goed, kleed me goed (vaak zakelijk) sommige zeggen zelfs overdressed kan ook een gigantische baard laten groeien en ergens wat oude vodden regelen ofzo Heb door de jaren heen behoorlijk de foute mindset gekregen dat iedereen egoistisch is en altijd zichzelf voorop stelt boven alles dacht na m'n detox ook wel een maatje te hebben gehad maar hoor er niks meer van. Iedereen is te druk met z'n eigen leven bezig ik begrijp dat aan de ene kant ook wel mja. En begeleiders allemaal leuk en aardig het zijn geen vrienden en uiteindelijk doen ze gewoon hun werk. Sorry dat het even niet wat positiever is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Heb AA nog steeds niet gebeld nee... moet over die drempel heen, verstand op nul, gewoon gaan en het over me heen laten komen. Wel kan ik 29-11 weer terecht bij verslavingszorg had er best wel geluk mee dat ik een ex-client ben relatief kort geleden anders zou het pas januari/februari worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Weet je eigenlijk ben ik de egoist heb materialistisch alles wat mn hartje begeerd er zijn mensen op de wereld zonder een dak boven het hoofd, geen eten geen niks en ik maar klagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden