Spring naar bijdragen

Donderdag 31 oktober 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen jong en lui :rose:

Meld me nog droog af voor gisteren. Ging goed,

maar kwam ook wel door ondersteuning van

sommigen van jullie via de PB en dat ik mijn

stiefmoeder 's middags kon helpen met een

overstap op telecomgebied.

Zo, nu eerst espresso met zelfgemaakte croissants

en straks weer aanmelden voor de DAGPACT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 83
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ja, ik ook niet Jen, maar mijn heerlijke Alpro mild & creamy was

op en alleen deze rol lag in de koelkast om in de oven te smijten ;)

En doet ook mijn 0,5kg minder wegen vanmorgen ook geen goed.

Vanmiddag een klusje tegels verwijderen, dus dat scheelt weer

een paar calorieën.

Dag bolletje, werkse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik heb er helemaal over gedroomd vannacht. Wauw.

En vroeg wakker dat krijg je dan ook.

Zie berichtje van vannacht.

Nu maar duimen dat het echt doorgaat, maar hij lijkt me wel professioneel daarin.

Paul goed geslapen vannacht? Ik heb het weken gehad dat ik pas om half 3 mn bed uitkwam.

Je lichaam moet ook herstellen van de aanslag van alcohol.....

Maar je schrijft dat je ziek bent...wil je dat hier vertellen of anders misschien via pb ?

Vanmiddag een afspraak met de coach van t uwv. Ik heb een nieuwe. De vorige had ik zo'n raar gevoel bij...

Hij kwam iets te graag naar mn shows kijken en nam mijn klachten niet serieus, wilde een lening doorduwen en een 40 urige werkweek ( = betermelding)

Maar ik ben afgekeurd op 2 uur per dag arbeidscapabel.Deze coach is zelf ook ziek dus met haar hoef ik die strijd niet aan.

Zin in dingen. Het leven is best stabiel en fijn nu. Dat is wel eens lange tijd anders geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja adrie, hele week vakantie.

Wel leuk dat het weer meevalt.

Ik weet niet of jullie dat nog kennen; maar hier komt er regelmatig nog een oud ijzer marchant langs de straten.

Wij hadden nog wat, oude fietsen...

MAAAAAAAAR ook lood, zuiver oud lood, kilo of 35.

K. oudste zoon dus, zijn eerste les in onderhandelen.........

Heeft zich natuurlijk laten oplichten. Oud lood, prijs is toch nog steeds tegen de euro, 90 cent ofzo.

K mocht t regelen, centen waren voor hem ook.

20 euro heeft ie der uitgesleept.....

pfffffff had ie mij maar het woord laten voeren!

Maar ach, wij zijn ervan af en hij is 20 eoro rijker dus.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kende ik nog niet Agnieta, moet ik onthouden:)

Waarom is dat oplichten van die oud ijzerboer? Wanneer die gasten alles meenemen tegen de marktprijs verdienen ze toch niks?

Bovendien, die gasten gaan ook wel eens flink op hun snufferd hoor. Hier zijn ze ook regelmatig op pad en kort geleden kwam er hier eentje aan de deur die het vak blijkbaar nog moest leren. Een gastje van een jaar of 20, één bonk spieren en ook nen Ollander.

Nu had ik nog zo'n ouderwetse kapotte "Speicherheitzung" staan en ik zeg: tja, die mag je wel hebben als je wil want ik had geen idee hoe ik dat ding anders ooit de trap af zou moeten krijgen. Die dingen zijn echt lood, lood en loodzwaar en zelfs amper te verschuiven.

Ooit heb ik er een open gemaakt en gemerkt dat ze volgepropt zitten met astbest en stenen. (vandaar het gewicht).

Nou, daar wist hij wel raad mee. Gewoon via het balkon en dan naar beneden kieperen vond hij. Ik zeg, nou, van mij mag je het proberen en zo gezegd zo gedaan. Door de val spatte het ding ook nog deels uit elkaar en kwam de inhoud te voorschijn. En, eerlijk is eerlijk, hij heeft me er niet mee laten zitten en alles meegenomen.

Denk wel dat hij bij thuiskomst er van zijn baas flink van langs gekregen heeft, maar goed. Hij was een wijze les rijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren weer zoals gewoonlijk veels te laat naar bed weer over me slaap heen vol energie. Nu weer veels te laat op met totaal geen energie wordt weer een lange lege dag met teveel tijd om na te denken/piekeren.

Alle goede gedachten en steun staan weer op de achtergrond en het gevoel van leegte is weer terug terwijl het gisteren een heel stuk beter ging. waarom slaat dat zo snel bij me om en houd ik het positieve niet vast

en doe er wat mee? Ondanks dat ik eigenlijk nu al aan het plannen ben om drank te halen (moet straks boodschappen doen haal nooit voor meer dan twee dagen in huis om zo mezelf te forceren om naar buiten te gaan)

ga ik het niet doen. Gelukkig is er toch steeds iets in mij wat sterk genoeg is om door te zetten en de moed niet op te geven dus zet me er hier maar bij op het dagpact.

Hopelijk doe ik dat zo goed? Wat ik begrepen heb is dat je aan anderen die zich er bijzetten maar vooral aan je zelf beloofd deze dag niet te gaan drinken en aan het einde van je dag verteld hoe het is gegaan.

DAGPACT

Albert

Lytse

Joris

Agnieta

FadetoNothing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fade,Misty & Minnie zoeken nog een maatje

zie het laatste draadje.

Mij heeft het erg goed geholpen,

zeker de eerste maanden.

Achter de schermen hebben we privémailadres

uitgewisseld en voor nood een 06 nr.

Niet alles kan op een forum gedeeld worden ivm

privacy, maar soms is juist dat nodig om de diepere

emoties en gevoelens te delen. en er eventueel feedback

op te krijgen en steun durven vragen en krijgen.

Tegenwoordig ontmoet ik mijn maatje meer voor de gezelligheid

want we zijn echt vrienden geworden, niet meer alleen virtueel.

Kijk of zoiets bij jou past en wie weet wat het oplevert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan absoluut wel een maatje gebruiken ja keer iemand die me niet als een baksteen laat vallen als ik niet m'n cliche "het gaat goed" antwoord geef. Het zal allemaal wel meevallen, je stelt je aan, je ziet niks aan je enz.

Nee je ziet ook weinig aan me ondanks alles verwaarloos ik mezelf niet, verzorg me goed, kleed me goed (vaak zakelijk) sommige zeggen zelfs overdressed kan ook een gigantische baard laten groeien en ergens wat oude vodden regelen ofzo

Heb door de jaren heen behoorlijk de foute mindset gekregen dat iedereen egoistisch is en altijd zichzelf voorop stelt boven alles dacht na m'n detox ook wel een maatje te hebben gehad maar hoor er niks meer van. Iedereen is te druk

met z'n eigen leven bezig ik begrijp dat aan de ene kant ook wel mja. En begeleiders allemaal leuk en aardig het zijn geen vrienden en uiteindelijk doen ze gewoon hun werk. Sorry dat het even niet wat positiever is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...