Jen Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Ik ben eigenlijk niet vaak alleen geweest in mijn leven. 'k Geloof maar één jaartje. Raar. En tijdens dat jaartje ging ik nog heel vaak met mijn ex-man om. Hier geen goede raad dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Terwijl ik best een leuke meid ben Het is een gevoel Jen Ongrijpbaar Emoties er weer uitflikkeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Als je een partner hebt, dan is het wel eens zalig om alleen te zijn. In de wetenschap dat het tijdelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Yep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Dat is ook zo Ik BEN alleen Iedereen natuurlijk Ik VOEL me soms eenzaam Die moet ik weer even de nek omdraaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Alleen zijn daar kan je voor kiezen, eenzaamheid daar kies je niet voor, daar wordt je toe gedwongen. Trusten kanjers tot morgen. Marjo:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Je zou ook kunnen zeggen dat we allemaal tot op zekere hoogte eenzaam zijn. 't Is kwestie om met jezelf te kunnen leven. Vroeger kon ik mezelf niet uitstaan. Da's vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Ook binnen mijn relatie ben ik wel eens eenzaam. Als ik mezelf afsluit en me niet genoeg uit. Niet opensta. Ik ga slapen, maar luister eerst nog wat Neil. Zo raak ik in een wat melancholische stemming. Running Dry Mooie nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Dat verklaard alles Dan ben ik dus niet eenzaam Want ik kan het prima met mezelf vinden over het algemeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Ik maak me te druk Das niet handig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Eenzaamheid hoeft niet zielig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Ik hoorde eens een vrouw die hield van eenzaamheid. Het bracht haar dichter bij God, zei ze. Zonder in God te geloven, denk ik dat wel te begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Originally posted by: marjoEn mij maar laten zittenmet die handzaag de hele tijd!Ik wil ook Broem!quote> BB says: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Eergisteren viel ik, tijdens een wandeling met de hond, plat op de grond. Er reden auto's voorbij; niemand stopte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Hihi. Bijna jarig andere muts, Tige by tige. Das niet mooi Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Een van de redenen om te stoppen met drinken is dat ik merk dat ik bijna niemand meer zie. Behalve de mensen in de supermarkt enzo. Het voelt absoluut niet gezond en niet prettig. Ik las ooit een boek over alleen zijn dat ik mooi vond. Alleen zijn geeft bijvoorbeeld veel voeding aan creativiteit. Veel ingevingen krijg je als je alleen bent. Ik weet nog dat mijn dochter haar eerste poppetje tekende... een koppoter heet dat. Alleen hoofd, lijf en benen. Supersimpel, maar wat is dat waanzinnig dat een kind dat ineens doet. Mijn toenmalige partner vroeg aan mij of ik er bij was toen ze dat deed. Niet dus. Ze had het in haar eentje ergens uitgevogeld. 0 | /\ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Overigens lees ik nog steeds: Ditjes, datjes & dageraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 dageraad... daar moet je nog even op wachten. Hoe gaat het je Paul? Met het ritme enzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Ik kom nog even aanwaaien Was nogal in een tamelijk emotionele toestand terecht gekomen, eerder vandaag Het blijft schipperen Aan de ene kant vind ik het heerlijk alleen te zijn Terwijl ik gezelschap ook erg prettig vind We zullen het zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 ik heb het vandaag droog gehouden. ik moet de schouders er weer onder zetten. geen smoesjes. morgenochtend sta ik fris op, dat is een fijn idee. welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Soms zou ik stabiel willen zijn, maar misschien is dat dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Die staat zal ik wellicht nooit helemaal bereiken en misschien is dat maar goed ook Wordt het ook zo saai Soms hou ik trouwens ook van saai Dood gaan we vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 even truste zeggen en voor Agnieta vast een slingertje ophangen Ag famke, fan herte lokwinske! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Het blijft schipperen Veel meer kan het niet zijn Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden